Felix ezúttal már nem tudja, mi a helyes út. Képtelen eldönteni, mitévő legyen, megéri-e neki az újbóli próbálkozás.
Hiszen annyi minden szólhat ellenük.
Mi lesz akkor, ha a társadalmi elvárások súlya újból Changbin vállára nehezednek, aki képtelen elbírni velük, ha az idősebb rájön, hogy talán Felix már nem is az az ember, ha mindössze találkoznak, s rádöbben, hogy nem is szereti a fiatalabbat, ha ez az egész nem is a szerelemért folytatott, gyötrelmes küzdelem.
Felix nem akar újból aprócska darabokra hullani, hiszen még mostanra sem szedte össze magát.
Azonban tudja, hogy teljesen jól csak akkor lehet, ha Changbin mellett van, ha érzi annak viszonzott szerelmét, ha tényleg, úgy igazán kölcsönös minden aprócska - vagy éppen felbecsülhetetlenül hatalmas - érzelem, mely szívükben lakozik.
A döntésképtelensége miatt gondolta jó ötletnek az esti sétát, ám későn látta be, a hűvös időjárás talán nem tesz jót szervezetének - hatalmas kár, hogy őt ezekben a pillanatokban a legkevésbé sem érdekli.
Lábai gondolkodás nélkül repítik a túlságosan is jól ismert park megszokott padjáig, melyre szinte lerogyva engedi, hogy könnyei patakokként csordogálva szántsák fel temérdeknyi szeplőkkel borított, egészen tökéletesen berendezett, festői ecsetvonásokkal megalkotott arcát, melyről sajnos jelenleg nem öröm, hanem mérhetetlen szomorúság olvasható le - az igazság azonban az, hogy még így is úgy fest, mint egy földre leszállt, káprázatos angyal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE SUN WILL RISE AGAIN - ✓
Hayran Kurgu(changlix.) Ahogyan egy Csillag fénye kialszik, egy Napraforgó magányossá válik. ✹| -𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲𝘁𝗵𝗲𝗱𝗮𝘄𝗻 ; 20190609-20190809 ههههه