(Demi Lovato- Heart Attack)
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar^^
...
Sizce aşk, ilk görüşte kazanılabilecek bir duygu mudur?
Bu zamana kadar aşka inandığım pek söylenemezdi. Bana göre aşık olmak diye bir şey yoktu. Yalnızca hoşlanmak, etkilenmek, ya da beğenmek olduğunu düşünürdüm bu duygunun. Hele ki ilk görüşte aşk, tam bir klişe faciasıydı. Lakin şimdi, bütün bu duyguları anlayamıyor, bilinmezliğin içine bodoslama dalarken kendimi tamamen kaybediyordum.
Ben kendimi arıyordum. O'nda ise, kendimi kaybederken aynı zamanda, kendimi buluyordum. Tuhaftı. Bir çok şey tuhaftı ona dair. Fakat bu tuhaflık, bir o kadar etkileyici ve normaldi.
Cennet nasıl cehenneme, Tanrı nasıl Şeytan'a aşık olamazsa, bende ona aşık olamazdım. Ama ya sandığımızdan öteyse bütün bunlar? Ya aslında, cennet cehenneme, Tanrı ise çoktan Şeytan'a aşık olmuşsa?
O gece Taehyung'la birlikte eve döndüğümüzde, saatlerce dilinden kurtulamamış ve en sonunda pes edip tuvalet için kalktığımdan itibaren olanları tek tek anlatmış, saçma sapan tepkilerine şahit olmak zorunda kalmıştım.
O günün ardından bir hafta geçmişti ve ben bu bir hafta da, deli gibi araştırmış, Taehyung'la konuşmuş ve içimdeki bu duygu karmaşasını çözmeye çalışmıştım. Araştırma ve sohbet kısmı başarıyla tamamlanmış olsa da, içimdeki gemici düğümünü bir türlü çözememiştim.
Bugün sabah, Taehyung'la oturduğumuz kahvaltı masasında telefonuma gelen yabancı numaradan olan mesajla, içimdeki larvalar kozasından çıkarak uçuşmaya başlamışlardı yeniden. Bir haftadır neredeydi? Neden hiç yazmamış ya da aramamıştı? Nedendir bilinmez, tek bir mesajı bile heyecandan bedenimi kıvrandırıyordu.
+*******
Jimin selamBen Jeongguk
Jimin
Selam JeonggukJeongguk
Bir hafta düşünmen için zaman vermiştimDüşündün mü bari?
Ah gerçekten! Çok iyi düşündüm. Size nasıl karşılık vereceğimi de çok iyi biliyorum, Efendim.
Jimin
Bu bir hafta düşünmem içindi yani?Peki benim bundan neden haberim yok?
Jeongguk
Unutmuş olabilirim:DGözlerim hafifçe irileşirken kaşlarım çatılmıştı. O şeytanın vücut bulmuş haliydi kesinlikle.
Jimin
PekalaDüşündüm
Araştırdım ve karar verdim
İstiyorum Jeongguk
Bana vereceğin her şeyi istiyorum
Ve Şeytan, tatmin olur.
Jeongguk
Yarın, atacağım konuma gelJeongguk
Konum"Ee, attığı konuma gidecek misin?"
Saatin akrebi on ikinin üstünde yer edinirken, Taehyung'la birlikte kendi yataklarımıza oturmuş, bir haftadır yaptığımız rutinimizi gerçekleştirerek sohbet ederken, sorusuyla sıkıntılı bir nefes bırakmıştım.
"Sanırım, evet."
"Jimin, ya böbrek mafyası falansa?" ben ona dikkatlice bakarak beynimin içindeki sesleri susturmaya çalışırken, bana dehşetle açılmış gözleriyle bu soruyu sorduğunda gülmeden edememiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ineedyourbody | jikook (Düzenleniyor.)
Fanfiction''Öyledir ki zihin, kandırılmaya en müsait, en oyuncakvari varlıktır. Yönetmesini bilmezsen seni delirtir, yanlış yönetirsen seni öldürür.'' [𝐛𝐝𝐬𝐦]