8

2.8K 270 39
                                    

jimin: olaylar olaylar

y/n: #minervagoingtojailparty

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

y/n: #minervagoingtojailparty

yoongi
ne oldu

anlat hemen

ailen bir şey mi yaptı

jimin
yok ya onlar duruyo bu sıralar normaller

yani kavga ediyorlar falan ama alışkınız

ben bizim tayfadan bahsetmeye geldim

küstük yani öyle oldu eminim ama şimdi anlatıyorum

yoongi
sevmiyorum onları

anlat

jimin: hemeeeen yoonie

🔉: Bak şimdi önceden olanları biliyorsun ama devamı geldi. Gruplaştık bildiğin. Moonbin ve Seokjin ayrı, Namjoon ve Hoseok ayrı yerlere bölündü. Ben de ortada kaldım ama Seokjin yakınım olduğu için onunlayım biraz.

Neyse. Tüm gün Moonbin ile Namjoon'a sövüyorlar. Ben de dinliyorum ama konuşamıyorum. Namjoon da bana bakmıyordu falan. Okul çıkışı pideciye gittik ve de pide yerken de sövdüler. Sürekli hakaret yiyor Namjoon. Ramencide de sövdüler. Sanırım dağılıyoruz biz grupça.

yoongi: görünen köy kılavuz istemez

bence ayrıl aralarından

jimin: ama yoongi

olay benimle alakalı değil ki

yani tamam eskisi gibi değiliz ama

onlarla olmayı seviyorum

güzeldik

yoongi
üzüleceksin sonunda

yapmamalısın

jimin: 🔉: Öyle deme Yoongi, iyiyim ben. Sorun yok. Sadece Seokjin ile eskisi kadar yakın değiliz o kadar. Neyse işte devamı var. Namjoon, Hoseok ve Wheein tayfası (Yongsun, Hyejin ve Sunmi) konsere gitmişler. Hikaye olarak paylaşınca bu ikisi görmüş ve çıldırdılar. Sordular gidip Namjoon "Gelmezsiniz diye çağırmadık," demiş. Tüm gün sövdüler ve açıkçası ben de biraz kırıldım. Yine de davet etmeleri gerekmez miydi?

Neyse dur, bomba yeri. Bugün beden dersinde Namjoon gelip o meşhur sırıtışıyla (şu kibirli, bilmiş) bizim banka oturdu ve "Konuşalım mı?" dedi. Yanında da Hoseok var bu arada.

Sana özet geçeyim en iyisi. Bunlar konuştu ama olay Namjoon ile Moonbin arasında bitti. Biliyorsun Moonbin geçen sene Namjoon ile oturuyordu ve yakınlardı. Sonra Moonbin gelip Seokjin'e ilgi duydu ve yakınlaştılar. Namjoon da dedi ki "Neden eskisi gibi konuşmuyorsun benimle? Sıra arkadaşıydık," dedi. Moonbin sinirime gidiyor azıcık ama şey dedi o da. "Adı üstünde eskiden Namjoon. Artık değiliz."

Tartıştılar baya ama bence Namjoon haklı. Moonbin onunla kalsaydı bugün böyle olmazdık. Sonuç olarak barıştııııık. Yani barıştılar ben de izledim. Ha bir de bana dönüp "Konuşmayacak mısın Jimin?" dediler.

Ben de olanlara ithafen konuştum. "Bence sorunumuz olduğunda arladan konuşmak yerine birbirimizin yüzüne söylemeliyiz," diye. Sonra söz vermelerini istedim. Böyle işte. İyi yapmış mıyım?

yoongi
yapmışsın güzelim

söz verdiler mi peki

jimin
hım

sanırım hayır ama gerek yok

düzeliriz yakında değil mi

yoongi
umarım bebeğim

ee evde durumlar nasıl

jimin
nasıl mı

OOOOF ÇOK KÖTÜ

MOONBYUL BANA DİL ÇIKARIYOR BU YAŞINDA

ABİSİYİM ONUN BEN

yoongi
terbiyesiz 😡

abisine nasıl saygılı olmaz

jimin
KESİNLİKLE!!

VE DE JUNGKOOK DA ONA BENZEMEYE BAŞLADI

EVİM ALTINI ÜSTÜNE GETİRİYORLAR

SONRA ANNEM BANA KIZIYOR NEDEN DURDURMUYORSUN DİYE

yoongi
annen de durduramıyor ki onları

neyse

şimdi gitmem gerek bebişim ama sonraaa yazacağım sana

sen de yaz bana


close as strangersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin