16

2.3K 252 27
                                    

wattpade çok kırgınım ficlerimi yoonminlere vkooklara soktu sonra bir saat içerisinde geri çıkardı neyse konuşma benimle watty

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

wattpade çok kırgınım ficlerimi yoonminlere vkooklara soktu sonra bir saat içerisinde geri çıkardı neyse konuşma benimle watty

iyi okumalar

·

jimin
okuldan dönüyorum

eve gidene kadar sesini duymak istiyorum yoon

beni arasana

yoongi
ah hemen bebeğim

bekle

yoongi'm arıyor...
cevapla / reddet

"Selam."

"Selam güzellik. Nasılsın?"

"Okuldan eve doğru yürüyorum ya. Sesini duymak istediğimi fark ettim. Eve gidene kadar konuşmak için söyledim işte. Az kaldı ama bana yeterli."

"O zaman bolca konuşmalıyım sanırım? Sesim telefonda değişik çıkıyor."

(Güler) "Benim de öyle. Şu an uzaylı gibi çıkıyor olabilir."

"O zaman bir uzaylının sesine aşık oldum demek. Yazık bana."

"Yoon!"

"Tamam, utanma. Neyse. Durumlar nasıl? İyi misin?"

"Sürekli beni düşünmenden nefret ediyorum. Biraz kendini düşün. Senin durumların nasıl? Ders çalışıyor musun?"

"Yarı yarıya evet. Dükkana kitapları götürüyorum ve çalışıyorum. Bir yandan da dershane işte. Okulların bitmesine az kaldı."

"Eveeet, az kaldı Yoon. Açıkçası mutlu hissediyorum."

"Bölümüne karar verdin mi?"

"Şey, eşit ağırlık?"

"Tanrım Jimin! Sayısalı yaparsın sen!"

"Bu konu hakkında tartışmam asla. Bana güven Yoongi. Doğru olan bu sanırım. Geleceğim karanlık gözüküyor ama olsun. Aklımda bir meslek var."

"Sana güveniyorum Park Jimin."

"Aklındaki meslek ne ki?"

"Şey... Bunu söylemem. Kazanana kadar kendimi şartlandırdım. Sınır koymayacağım. Sadece düşündüm ki insanları öğrenmek istiyorum?"

"Mesleği buldum Jiminie. Umarım kazanırsın. Sana güveniyorum ve her zaman buradayım."

"Öpücük Yoon. Bilirsin, kendi hikayem gibi olan kişileri bulabilirsem iyi hissederim. Belki de daha fazlasını. Öğrenmek istiyorum, insanların nasıl olduklarını."

"Biliyor musun? Sesini duymak beni mutlu hissettiyor."

"Buna nasıl cevap vermem gerekiyor bilmiyorum."

"Cevap verme. Sadece mutlu hissettiriyorsun."

"Hava da pek sıcak! Eve vardım sayılır!"

"Hı-hım. Hava çok sıcak Jimin, yirmilerde."

"Sıcak işte!"

"Ben de öyle dedim zaten. Kapatıyorum herhalde. Varmak üzeresin baban görmesin."

"Seni seviyorum."

"..."

"Alo? Jimin?"

"Öhöm, Yoongi gidiyorum ben. Bay."

"Bir şey demeyecek misin? Ji-"

arama sonlandırıldı

close as strangersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin