f | yoongi

3.1K 265 106
                                    

final iki parttan oluşuyor, diğer bölümü de okumayı unutmayın 💘🌈

medyada yine ficten olduğunu düşündüğüm bir parça want you back...

·

İyi dinleyin. Park Jimin'i tanımayan siz acizlerin öğreneceği çok şey var benden. Bay ve Bayan Park, özellikle de siz. Arkamda yatan bedeni özellikle siz tanıyamadınız hatta öyle ki onun eline hapları verenin siz olduğunu fark edemediniz.

Buradaki herkese bakıyorum, kiminiz okulundansınız, kiminiz akrabalarısınız, kimiz onu sokaktan tanıyor kiminiz parktan. Benim aksime onun yüzünü defalarca kez gördünüz, mimiklerine ve ifadelerine baktınız. Fakat benim sadece mesajlaşarak gördüğüm Park Jimin'i siz kendi gözlerinizle göremediniz. Önünüzde gittikçe solan bir çiçeği fark edemediniz.

Kısa ve öz bir konuşma yapacağım, iyi dinleyin. Park Jimin'i tanıma şerefine layık olamasanız da size biraz ondan bahsedeceğim. En azından cenazesinde şu koltuklara oturup üzgünmüş gibi yapacağınız kadar tanımalısınız onu.

Bay ve Bayan Park, üzgün görünüyorsunuz ve de pişman. Emin olun pişman hissetmemelisiniz. Jimin olsa bunu derdi. Bilakis siz yaşarken pişman olmalıydınız ona karşı. Öldükten sonra, tüm bu dertlerden kurtulduktan sonra değil.

Salondaki herkes de bunu bilmeli. Jimin kaybedildikten sonra sevilen şeyleri komik bulurdu, size güleceğine eminim.

Kendinize sorun. Onu ne kadar tanıyorsunuz? Jimin'in gülümsemesinin altında yatan şeyleri biliyor musunuz? Okula tüm gece uyanık kaldığında ve gittiğinde sırada uyuyakaldığını görüyorsunuz ama sebebini görebiliyor musunuz? Onu tanıyorsunuz. Ben söylemesem de en azından biliyor olmanız gerek.

Psikolog olmak istiyordu.

Aranızda ona olamayacağını söyleyen birkaç kişi vardı, çoğunuz ona uygun olmadığını söylediniz. Olamadı, sayenizde.

Bu mesleği istemesindeki en büyük gaye insanları keşfetmek istemesiydi, kendisi gibi dışını çelik bir duvara döndürmüş ama içinde yaralar bulunduran savaşçıları bulmak istiyordu. Buna karar vermesi de uzun zaman aldı.

Bana bir keresinde şöyle söyledi. Özelimizi size açtığımı sanmayın. "Herkes geleceği hakkında bir şeyler düşünebiliyor Yoongi. Gözlerini kapıyorlar ve olacakları yeri hayal edebiliyorlar. Ben kapadığımda sadece koca bir karanlık görüyorum."


Hayallerini çaldınız.


Bu bir cenaze töreni olmasaydı adı hayal çalıcıları olurdu. Park Jimin'in hayallerini çalanlar.


Jimin hakkında hiçbirinizin bilmediği bir başka şey... Şaşırmamanız gerek. Cidden onu tanıdığınızı düşündüğünüze inanamıyorum. Bay ve Bayan Park gözleriniz doldu sanki, Jimin yaşasaydı korkardı sizden. Ona gelip nasıl bunu yaparsın diye tokat atacağınızdan belki de.


Ah durun. Buradakiler bunu bilmiyor değil mi? Susuyorum o zaman. Şimdilik.

close as strangersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin