.6

2K 179 10
                                    

Lassan lépkedett a kórház felé, a hűvös esti szellő összeborzolta az amúgyis kissé kócos tincseit.
A napi koffeinadagjának másfélszeresét töltötte gyomrába, majdan vénáiba. Amíg a kocsitól a bejáratig sétál addig fejében mindig lejátssza, hogy miért is választotta ezt az életet.

Miért is válaszottam én ezt a szakmát ?
Néha már nagyon fárasztó, természetesen szeretek segíteni és nagyon jól esik mikor a páciensek visszajönnek a saját lábukon, vagy éppen a kezükben hoznak egy csokoládé válogatást. De nekem nem az ajándékok számítanak, hanem az, hogy segíteni tudtam nekik. A saját és közös akaratunkból átléptük a nehézségeket és egy új fejezetet nyitottunk az életben. Újabb és újabb sikereket érnek el amitől az én szívem is felmelegedik, büszkeséggel telítődik.
A szabadságom kevés, és mivel én vagyok a legjobb ápoló a kórházban, legalábbis a vezetők szerint, így nem szívesen engednek el. Hiába dolgozom itt hivatalosan fél éve, már a gyarkorlatom alatt elismerték ezt. Néha a szakorvos hiány miatt, kénytelen vagyok beállni a helyükre. Mivel ápolóként mindenből tudok egy biztos alapot, sokszor helyt is állok benne. Megeshet, hogy ez nem legális, de nem hagyhatom, hogy szenvedjenek az emberek, senki sem érdemli ezt meg !

Namjoon sietett felé, kezeiben sok kötet papírt szorongatva.

- Baj van Joon ? - kérdezte jó barátját, aki történetesen a sebészet osztályvezetője.

- Ma az intenzíven felügyelsz, nyolcan vannak bent. Szeretném, ha tudnád, hogy ott van a savval leöntött fiú, de kérlek ne törj rá ! Tudom, hogy mennyire szeretsz segíteni Jeongguk, nagyon megrázta az eset..nem mutatja, de teljesen összeomlott. Hagyd békén, csak akkor menj, ha hív ! - nézett mélyen szemeibe, teljesen frászt hozva rá. - Megígéred Kook ? - nyújtott felé egy lapot, kérlelően nézve rá.

Nagyot nyelve bólintott, majd elvéve a lapot az öltözőbe indult. Kissé feldúlt volt, nem szerette, ha Namjoon túlaggódja a dolgokat. Mégis mi baj lehetne ? Tudja kezelni, tanult pszichológiát !
Nem bízik benne a legjobb barátja, ennél nagyobb fájdalom nem érte még ! Lendületesen öltözött át munkaruhájába, majd névtábláját megigazítva a nővérpulthoz igyekezett. Gyorsan kereste ki szemeivel a mai pácienseket tartalmazó lapot, majd meglátva az ismerős nevet a szobaszámra tévedt tekintete. Százhármas.

Mivel tudta, hogy a fiú egyedül tartózkodik a négy fal kötött, hatalmas mosollyal az arcán lépett be hozzá.

- Köszöntelek az éjszakai intenzíven, a nevem Jeon Jeongguk, de a pácienseknek csak Jungkook !







———————————————

Elnézést az esetleges hibákért !
2019.08.09.

———————————————

don't look at me !  - taekookWhere stories live. Discover now