||Opis postaci||

26 4 0
                                    

1.Imię i nazwisko: Katrin Shantarie

Rodzina: Nieżywi (mama, tata i dziadkowie), nieznani Wujek i Ciotka, przebrana babunia Emilia Sperser. 

Wiek\ data urodzenia \ klasa: 16 lat\15.04.2003 r.\pierwsza klasa

Zainteresowania\hobby\(co lubi zazwyczaj robić): szkicowanie/projektowanie przeróżnych rzeczy w wolnych chwilach, czytanie komiksów, jak i książek, gra na gitarze elektrycznej, jej marzeniem było zagrać dla publiki koncertu.

Wygląd: opis- czarne długie kręcone włosy, niebieskie oczy, blada cera, delikatne piegi na nosie, 170 wzrostu, nie jest ani chuda, ani gruba, sylwetka klepsydry. Na dole zdjęciem z twarzą postaci (nie jest to opis osoby, która znajduje się na zdjęciu tylko opis zmieniającym coś w wyglądzie danej osobie na zdjęciach. Zdjęcie ma na celu dokładnego wyobrażenia rysów twarzy postaci. DLA ZROZUMIENIA TYLKO U NIEKTÓRYCH POSTACI TAK JEST RESZTA MA JAK NA ZDJĘCIU dp. autor. :) )

 :) )

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

2.Imię nazwisko: Scott Cooper

Rodzina: Mama, Tata, młodszy brat, dziadkowie nie żyją.

Zainteresowania\hobby\ (co lubi zazwyczaj robić): słuchanie rock itp., imprezować, grać na gitarze elektrycznej, majsterkować przy motocyklach. 

Wiek\data urodzenia\klasa: 18\18.06. 2001 r.\ trzecia klasa

Ciekawski: Należy do zespołu rockowego"Dark pack of Wolves" pełni funkcje gitarzysty, jak i głównego wokalisty w pobliskim klubie gdzie występuje zespół, ale są też takie sytuacje, że są zapraszani do innych klubów na koncerty, jest szkolnym bad boy'em i ludzie zaczęli go nazywać Alfa, ponieważ on stoi na czele swojej paczki inaczej „wataha" (tak ich zaczęli nazywać). Przezwiska zostały mówione, kiedy zespół DPOW zaczął zyskiwać sławę. Jego rodzice prowadzą własną firmę.

Wygląd: Przydługie krótkie  włosy ciemnego brązu, piwne oczy, umięśniona sylwetka, 180 wzrostu, posiada, tatuaż na ramieniu jest to głowa wilka z różą w pysku, ma czarnego kolczyka w wardze po lewej stronie  (jeśli nie umiecie tego wyobrazić to napiszcie ten  fragment i pewnie podobny tatuaż wyskoczy dp. autor).

 autor)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Niech świecą światła reflektorówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz