Dar ve karanlık sokak beni korkutmuştu...
Telefonumdan saate baktığımda 23.12 olduğunu fark ettim. Arkamdan gelen korna sesi korkmama sebep oldu. Arkamı dönüp sabahtan belli kornasını çalan kişiye baktım.
Yuna: yaa yeter çalma şu kornayı aptal!!!
Arabaya dikkatlice baktıgımda Bu kişinin jungkook oldugunu fark ettim. Şaşkınca ona baktım o ise bana bakarak gülüyordu. Arabadan inip yanıma gelmişti.
yuna: yha beni korkuttun!
Jk: bu saate kadar dışarıda kalmanın bir cezası gibi düşün bunu.
Dedi göz kırparak.
Yuna: hey dışarıda kalmadım ben sadece o jimin olacak şerefsiz işini bana yaptırdı!
Tam bir şerefsizdi. Eger patron olmasaydı asla o odayı toplamazdım.
Jk: ah demek jimin yüzünden geç kaldın.
Kafamı olumlu anlamda salladım.
Jk: ah sevgilim istersen işi bırak ben sana bakarım zaten.
Yuna: hiç ugraşma sevgilim ben çalışacagım.
İş bulamayan bir sürü insan varken ben jk'un parasını harcayıp zaman geçiremezdim.
Jk: ah illa ki çalışıp kendimi yoracagım diyorsun?! Peki öyle olsun sevgilim. Ama şimdi sen yoruldun ya acıkmışsındır gel seni bir yere götürecegim.
Yuna: nereye?
Cevap vermeden elimi tutup arabaya bindirmişti. Kısa bir yolun ardından araba durmuştu. Sahile gelmiştik. Elimden tutup gemilerin oldugu yere getirmişti.
Jk: izle romantik sevgilini^^
Dedi göz kırparak bu haline gülmüştüm. Elimden tutarak bir gemiye bindirmişti beni. Gemiyin içerisinde masa vardı ve mumlar balonlar... burası harika idi. Ben etrafa hayranlıkla bakarken jk elimden tutup beni masaya oturtmuştu.
Yuna: burası neresi?
Jk: hm acıkmışsındır diye düşündüm ve bugün çok yoruldun o yüzden sana küçük bir süpriz yaptım.
O gerçekten harikaydı. Garsonlar gelip yemek getirmişlerdi. Sanki tek bize ait özel bir restorant gibi idi.
Parlayan yıldızlar eşliginde yemegimizi yemiştik.
Yuna: ben teşekkür ederim jk.
Jk: hey sevgilim teşekkür etmen yeterli degil malesef.
Dedi birşey ima eder gibi.
Yuna: ne istiyorsun?
Jk: öpücük.
Dedi sırıtarak.
Yuna: ah cidden...
Jk: şşt sadece bu güzel gecenin karşılıgını istiyorum bebegim.
Dedi ve sandelyesinden kalkıp yanıma geldi. Benide sandelyemden kaldırdı. Ne yaptıgını anlamaya çalışıyordum. Beni geminin tam ortasına getirdi. Birden romantik bir müzik çalmaya başlamıştı.
Yuna: noluyor...
Dudagımdaki dudakları susturmuştu beni. Yavaşça ona karşılık verdim. Dudaklarımdan ayrılıp Ellerini belime sarıp dans etmeye başlamıştı bende ona karşılık vermeye çalışıyordum. O fazlasıyla iyi dans ediyordu. Sonuçta bir idoldü o. Sonuçta o jeon jungkook'tu o benim sevgilimdi... hemde sonsuza kadar ayrılmayacaktık biz. Hayat bu sefer bana acıyıp mutlulugu tattırmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat jeon jungkook{2}
خيال (فانتازيا)birinci kitabın devamıdır😊🌹 bir süreliğine ara verildi!♡.♡