Capitolul 6

257 25 2
                                    

- Tony? Ce faci în baie de atâta timp?
Acesta nu-mi răspunde eu continuând să bat cu degetele în ușă.

- Dacă nu-mi răspunzi intru peste tine. Vrei să intru peste tine?

- De ce nu-mi răspunzi? Spun ridicând usor tonul fiind iritat de atitudinea sa ignorantă.

- Jungkook, ce faci acolo? Întrebă Tony intrând pe ușa casei.

- Am crezut că ești în baie. Ce ai făcut afara?

- Am fost să-ți cumpăr un cadou. Tatăl tău mi-a spus să-ți cumpăr ceva ce ti-ar plăcea așa că ți-am luat asta. Spuse Tony întinzându-mi o cutie roz. - La mulți ani, Jungkook. Continua acesta adăugând un zâmbet cald. 

Ce e înăuntru? Ce putea să-mi cumpere? Un tricou? Clar un tricou ar încăpea într-o cutie cat mana ta Jungkook.

- Este un inel. Exact ca al meu. Spuse acesta arătându-mi inelul său.

- Tony, îmi pare rau, dar refuz. Nu sunt pregătit să mă mărit. Spun eu serios privindu-l pe Tony începând să râdă cu lacrimi.

- Nu te cer prostuțule. Sunt inele ale prieteniei.

- Oh, atunci accept. Spun deschizând cutia și dând de un inel cu semnul lunii.

- Tony e minunat. Spun lipindu-mi buzele de ale sale. De ce am făcut asta? De ce mi-a răspuns la sarut? De ce nu ma respinge?

- Cioc cioc, Jungkookie! Tipă Hoseok intrând pe usa alături de Yoongi. - Am întrerupt ceva?

- Niciodata Hyung. Spun luandu-i în brate pe rând. Nu stiam ca o sa veniți.

- Hoseok a vrut să-ți facem o surpriza. A făcut singur tortul asta. Spuse Yoongi atingând usor totul cu degetul bagandu-și crema luată în gura. - Dulce ca și el.

- Ma bucur ca ați venit. Haideți sa mâncam tort , mor de foame. Spun punandu-mi brațul peste umarul lui Tony și mergând spre Bucătărie.

- I-ai văzut sărutându-se , nu-i așa? Întrebă Yoongi șoptind.

- Clar ca lumina zilei. Crezi că sunt impreuna?

- Nu, ne spunea.

- Dar noi nu i-am zis că suntem un cuplu.

- Ce tot șușotiți aici? Întreb, amândoi tresărind usor. Grăbiți-vă , îmi este foame.

n.a  engaged rings muahaha . boo boo the fool

 boo boo the fool

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
First time when he saw the sea ¦ P.Jm & J.JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum