Capitolul 9

252 24 6
                                    

- Hobi..."spuse Yoongi pentru ultima dată lipindu-și fruntea de ușa apartamentului unde locuia roșcatul." - Chiar o sa ma lași sa stau aici?

- Pleaca Yoongi. Nu vreau sa vorbesc cu tine.

- Pot sa raman la tine peste noapte? A inceput furtuna. 

Roscatul isi dădu ochii peste cap știind ca Yoongi nu avea vreo problema cu furtuna ba chiar ii place sa faca plimbări prin ploaie.

- Bine, intra. Spuse roscatul deschizându-i ușa așteptându-l o îmbrățișare mare.

- Stii ca-mi pare rau, nu? Spuse Yoongi continuând sa-l strângă tare.

- Daca iti pare rau atunci cere-i scuze lui Gukkie.

- Okay , o sa-i scriu un mesaj.

- Nu, fata in fata, maine, la mall, in timp ce eu si Tony o sa-i căutam niste haine pe mărimea lui. Jur, văzându-l in hainele lui Gukkie arata ca un cartof intr-un sac.

- Părerea asta o ai si cand iti port hainele? Spuse Yoongi arătându-i fata de cățeluș.

- Tu, esti cel mai adorabil din lume. Spuse Hoseok urmând sa-si sărute iubitul.

Namjoon|

- Iubitule, te rog , macar vorbeste cu mine. Inteleg prin ce treci dar chiar nu e nevoie sa făci asta. 

- Nu înțelegi nimic Namjoon. "Spuse Jin continuând sa-i împacheteze lucrurile lui Jimin." Mi-a omorât fratele. 

- Taehyung..

- Nici sa nu-i pronunți numele.

- Il iubea pe Jimin mai mult decat orice. Cum poti sa crezi ca ar putea să-l omoare.

-  Putea sa-l salveze. Spuse acesta cu ochii in lacrimi.

- Jin...

- Nu Namjoon. Are dreptate. Puteam sa-l salvez pe Minnie..dar am fost prea las. Jin..stii ca nu am sa-mi iert asta niciodata.

- Ai face bine sa nu.

First time when he saw the sea ¦ P.Jm & J.JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum