" - Prinde-ma dacă poti! Spuse Tae începând sa alerge. - Mai repede Jimin"
"- Nu pot alerga mai repede, am piciorușe scurte. Spun gâfâind"
"- La fel ca degetele! Spuse Taehyung râzând , sarutandu-mipalma"
- Tony? Trezește-te. Ești bine? Întrebă Jungkook panicat zgâlțâindu-mă usor.
- Uh? Ce e? Spun frecându-mi ochii lent.
- Plângeai in somn, ai avut un coșmar?
- N-Nu stiu exact ce a fost. Am visat un băiat..
- Un băiat? Poate e unul din prietenii tai.
-Cred ca era iubitul meu?..spun confuz.
- Iub-iubit? Spuse Jungkook înghițind în sec.
- Așa cred. Mi-a sărutat palma. Spuse Jimin atingându-și palma cu vârful nasului in locul sărutat de Taehyung.
- Oricum, merg la market. Vrei să mergi cu mine?
- Mi-ar plăcea dar.. Spun strângându-mi tricoul cu 2 numere mai mari in pumni.
- Am sa-ți împrumut hainele mele. Spuse acesta arătându-și zâmbetul inocent.
De când am ieșit pe usa și pana la market am stat lipit de Jungkook ca sa nu ma pierd fapt ce l-a amuzat pe brunet.
- Oh Tony, vrei sa-ți vopsim parul negru? Spuse acesta arătând spre vopseazis de pe raft.
- Nu-ți place parul meu blond? Spun punându-mi mâinele in par mângâindu-l usor.
- Arată minunat dar ma gandeam ca poate ai vrea sa încerci ceva nou având în vedere că ești "cineva nou"
- Voi încerca pentru tine atunci.