Capitolul 5

274 29 7
                                    

După ce eu și Jungkook ne-am pierdut vremea mancand diferite chestii, de la hot dog la porumb fiert, de la îngheață la popcorn, și încercând aproape toate mașinăriile de la bâlci, am decis să ne întoarcem acacă deoarece era deja prea mult pentru mine.

- Îți multumesc pentru rățușca. Spun strângându-mi noua jucărie in brate.

- Ma bucur ca îți place. Seamănă cu tine. Spuse Jungkook râzând.

- Nu e adevarat.

Acesta doar îmi afișează un zâmbet inocent și continuă să mearga. Atenția ii e captata usor de un cântăreț la vioara plasat la ieșirea parcului fiind înconjurat de câțiva oameni care se bucurau de muzica acestuia.

- Vrei sa dansam?

- Sigur. Spun după care Jungkook îmi prinde mana in a sa. Practic ne țineam de mână.

Ne-am lăsat lucrurile la una dintre mesele din apropriere după care ne-am pierdut printre sunetele viorii.

Cu toate că dansam de ceva vreme, niciunul nu a întrerupt contactul vizual.

Cu câtă intensitate mă uitam în ochii lui Jungkook nu observasem cum imaginea acestuia se ștergea usor fiind înlocuită de imaginea baiatului din visul meu.

- Te iubesc. Spuse acesta afișându-și zâmbetul pătrățos.

- Ce?

- Te-am intrebat dacă vrei sa ne oprim? Spuse Jungkook râzând.

- N-Nu. Îmi place.

- Pentru un moment ai fost pierdut. Te gândeai la ceva?

- Nu. Sunt bine.  Spun lăsându-mi capul pe umărul său.

- Kookie!

La auzul numelui sau, eu cat și el ne-am întors capetele spre sursa zgomotului.

Pe marginea drumului era un băiat înalt cu parul roșcat stand pe o bicicleta iar in spatele sau era încă un băiat cu părul verde.

- Sunt prietenii mei. Spuse Jungkook luându-și ghiozdanul eu făcând la fel cu rățușca și îndreptându-ne spre ei.

- Cine e el Bunn Bunn? Spuse băiatul cu parul verde.

- El este Tony. Tony ei sunt Yoongi, spuse acesta aratându-mi spre băiatul cu parul verde, iar el este Hoseok, spuse arătând spre celălat.

- Oh, el este baiatul cu amnezia? Îmi pare rau pentru tine.

- Oricum! Spuse Hoseok scoțându-ma din situația asta jenanta. Vrei sa mergi cu bicicleta  Tony?

- Nu stiu sa merg pe bicicleta.

Toți 3 incep sa rada copios pe seama mea iar asta ma face sa ma simt incomond.

- Hoseok, îmi împrumuți puțin bicicleta ta? Întrebă Jungkook.

- Normal. Răspunsul acestuia apărând fără ezitare luându-l pe Yoongi in brate de pe portbagaj.

- Haide Tony. Imi face Jungkook semn sa ma așez.

- Dar nu stiu sa merg.

- Am sa fiu chiar aici.

Înghit in sec și ma așez pe bicicleta , Jungkook punându-și o mana pe șa iar cealaltă pe ghidon începând sa împingă încet.

Nu puteam sa cred ce distractiv era. Hoseok și Jungkook râdeau de țipetele mele in timp ce Yoongi își folosea aparatul foto pentru a importaliza momentul.

First time when he saw the sea ¦ P.Jm & J.JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum