Arkamı dönüp baktığımda bunların Çocuklar olduğunu gördüm gülümsedim sonra yaptığım manyaklık geldi aklıma Taehyung'a bakmamaya özen gösteriyordum
"Bir şey mi oldu?"
Namjoon:"Ah Okyanus arabamız bozuk ve bizi şirkete kadar bırakır mısın? diyecektik tabii senin için de uygunsa"
"Şey..." Yenilgi ile omuzlarımı indirdim "Peki atlayın"
Jungkook:"Çok teşekkür ederiz Nuna!"
Arabaya binip arabayı çalıştırdım beş dakikadır yoldaydık kimse tek kelime bile etmiyordu yanımdaki Yoongi rahatsızca elindeki telefona bakıp ardından bana döndü.
Yoongi:"Okyanus Biraz daha hızlı sürer misin? yirmi dakika sonra acil bir toplantımız var"
"Emniyet için kemerini bağla Yoongi"
Yoongi:"Ne..Ah peki" Yoongi kemerini bağlar bağlamaz gaza basmıştım öyle bir hızla sürüyordum ki arkadaki çocuklar bağırıyorlardı direksiyonu sola çevirdim arabanın tekerleri tiz bir ses çıkartmıştı yaklaşık iki dakika sonra şirketin önünde arabayı durdurdum çocuklar şoktan çıkıp bana bakmaya başladılar amacım onları korkutmak değildi yada öyleydi.
"Ne? hızlı ol dediniz elimden bu kadarı geldi"
Hoseok:"Çok iyi sürüyorsun..Şaşırdım doğrusu"
"Artık inseniz de ben işime baksam" Ne işi diye sor hadi hadi Taehyung aklımı okumuş gibi
Taehyung:"Ne işi?"
Jimin'e bakarak"Sağ olsun arkadaşınız kardeşine bir şey olacak korkusundan beni işten kovduğu için Çalışmak için bir işe girmem gerek"
Jimin kafasını yere eğmişti "Geç kalmıyor musunuz sonuçta acil bir toplantınız var"
Jin:"Bak Jimin gerçekten çok üzgün senin onu tehlikeye attığını düşünmüştü kardeşi ile arası iyi ve Jihyun'a çok bağlı aynı seninde Annene ve kardeşlerine olan bağın gibi spor salonunda kardeşine sahip çıkışın hepsini sonuna kadar Jimin,Yoongi ve ben izledik Kendini Jimin'in yerine koy aynısını inan sende yapardın belki daha kötüsünü inan bana yapardın"
Arabadakiler sessizce bizi izliyordu aslında doğru söylüyordu yapardım Jimin ne kadar Kardeşine bağlıysa ben de o kadar kardeşlerime ve Anneme bağlıydım onlara bir şey olsa ne pahasına olursa olsun aileme dokunanların canını yakardım
Yoongi:"Şimdi gitmemiz gerek toplantıdan sonra Seni ararız ve iş hakkında konuşuruz çünkü ben hala sana güveniyorum ne kadar Jimin'in güvenini sarsan da tekrar kazanacağına inanıyorum teşekkürler Okyanus"
Çocuklar arabadan inmiş holding'ten içeri girmişlerdi kendi kendime gülümsedim işte bu kadardı yaptığımız plan işe yaramıştı
"Görev tamamlandı"
Geçmiş Zaman
"Hadi ama"Min Joon bizim için kameraları kapatmıştı bizim yapacağımız şey çok basitti arabalarının motorun kablosunu kesecektik şimdide Sobin'in aşağı atlamasını bekliyorduk Min Sung İle "Soobin atla artık yakalanacağız senin yüzünden"
Soobin:"Tamam tamam atlıyorum"
"Sonunda" Garaja doğru ilerleyip şifresini girdim kapı açılınca arabalara koştuk ben kaportasını açarken Min Sung Kabloyu kesiyordu işimiz burada bitmişti Min Joon'a artık kameraları açabileceğini söylemiştim daha çıkmadan hemde ama benim unuttuğum bir şey vardı alarm ah lanet olsun "Ben böyle işin koşun hadi" Herkes duvardan atlamış bir ben kalmıştım duvardan tırmanıp tam inecektim ki Taehyung bana doğru bakmış çocuklara bağırmıştı aşağı sonunda atlaya bilmiş koşmaya başlamıştık arkamızdan da çocuklar geliyordu arkama baktığımda ayrıldıklarını gördüm lanet "Ayrılıyorlar sağa dönün ileride clup bar var oraya girip üstümüzü değiştiriyoruz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polis Merkezi Tehlikeli İşler
Fanfic"Yıldızlara dokunamazsın ama karanlık gecede onlar size yol gösterir " -BTS-