Ertesi akşam saat 19:00
Yine Jihyun ile uğraşıyordum ve bu beni yoruyordu ama daha fazla uğraşmayacaktım bebek bakıcılığı mı siktir et direkt silahı al öldür çocukta bir çene var bir türlü susmadı biri beni kurtarsın!
Ama maalesef kurtaracak kimse yok "Jihyun beş saniye sonra susmasan seni temin ederim ki çeneni kırıp eline veririm!"
Jihyun:"..."
"Oh be dünya varmış ne çok konuşuyorsun sen öyle riv riv riv"
Masanın üstündeki telefonum çalınca eğilip elime aldım Soojin arıyordu "Efendim Soojin" aramaya Min Joon da katıldı
Soojin:"Unni çok büyük bir sıkıntımız var acil buluşmamız gerek"
Min Joon:"Anlaşıldı Nonna eve gelip seni alacağım hazırlan"
"Yanımda Jihyun var biliyorsunuz"
Bong Cha:"Şirkete Abisinin yanına bırakın ve acil buraya gelin hemen!"
Min Joon ile ikimiz anlaşıldı demiş telefonlarımızı kapatmıştık "Git hazırlan"
Jihyun:"Nereye gidiyoruz?"
"Abinin yanına benim acil bir işim çıktı seni yanımda götüremem bu yüzden abinin yanına bırakacağım seni çok soru sormada git hazırlan yoksa seni böyle götürürüm"
👮♂️👮♂️👮♂️👮♂️👮♀️
Merkezden içeri girmiş koşarak müdürün odasına doğru gidiyorduk toplantı odasına geldiğimizde derin bir nefes alıp içeri girmiştik Müdürümüz Bong Cha,Soobin ve Yujin bizi bekliyorlardı biz içeri girdikten sonra daha oturmadan konuşmaya başlamıştı müdürümüz
Bong Cha:"Bu gün Gangam da iki genç bulunmuş ölü olarak ölüm nedenleri hala bilinmiyor birisinin Midesini kesmişler ne aradıklarını bilmiyoruz ama tahminen uyuşturucu yani biz öyle biliyoruz"
Min Joon ile ben hala ayakta dikildiğimiz için geçip bir yere oturduk "Yani şu iki genç uyuşturucu içip mi ölmüşler"
Soobin:"Onun gibi bir şey biz de tam bilmiyoruz İki genç te otopsi için hastaneye götürülmüş bize gelen bilgi bu"
Min Sung:"Aslında benim aklıma başka bir şey geliyor ya bu iki genç uyuşturucu içmeyip başka bir şey içtiyse"
"Zehir"
Yujin:"Ne yani adam zehir mi içmiş"
"Bir suyun içine minik bir damla zehir damlat'san artı üstüne o suyu içsen ölürsün"
Kapının açılmasıyla hepimizin başları oraya dönmüştü elinde dosya tutan bir genç hemen masaya geçip bizim konuşmamıza bile fırsat vermeden atlamıştı konuya
Jae:"Müdürüm midesi kesilen gencin otopsi taraması öncelikle adamın Midesinin açılmasının sebebi uyuşturucu değil de zehir içmesi'imiş doktor Byun'un söylediği gibi adam susuz bırakılarak konteyner'ın içinde kapatılmış nedenleri hala bilinmese de adamların yerlerini hala bulamadık iki polis görevlisi Konteyer'in dışında bekçilik yapıyorlar"
"Adamları bulmasanız da olur çünkü mallarını bulmak için hastaneye gidecekler"
Jae:"Nereden biliyorsun?"
"Bilmiyorum sadece tahmin ediyorum"Müdürümüz ne zaman açtığını bilmediğimin telefonu kapatıp bize döndü
Bong Cha:"Amir Taejin Yeni bir Operasyona katılacaksınız...Yer otopsi alanı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polis Merkezi Tehlikeli İşler
Fanfiction"Yıldızlara dokunamazsın ama karanlık gecede onlar size yol gösterir " -BTS-