"Biraz konuşalım mı?"

73 7 0
                                    

Kim Taehyung'dan

Min Joon:"İşte böyle iki aydır ortada yok"

Yoongi:"Şimdi doğru anlamış mıyım iki ay önce buradan çıktıktan sonra Merkeze gidip istifa etmiş ve Sana tehdit mesajları aldığını söylemiş ve sizi tehlikeye atmamak için de kabul etmiş öyle mi?"

Min Joon:"Evet öyle"

Jungkook'a baktım anlamıştı bilgisayarı çıkartıp bir şeyler yaptı

Jungkook:"Buldum ******** ormanlık alandaki bir arazide Konumu öyle gösteriyor ben telefonuna bağlanıyorum Sizde Taehyung'un telefonuna attığım adrese gidin çabuk olun"

Okyanus'dan

Kulağımda yine o cızırtı işte başlıyorduk

Jungkook:"Nuna sakın bir delilik yapma!"

Umursamadım "Neden? Neden öldürdün ne yaptı sana babam?"

Woo Bin:"Baban planlarımı bozdu. Benimle ilgili her şeyi gördü ne yapmamı bekliyordun?"

Junkook'tan tek dileğim ses kaydına almasıydı her şeyi umarım anlardı

Jungkook:"Anladım devam ettir"

Okyanus:"Peki neden küçücük çocukları öldürüyorsun öldürüp videoya alıyorsun?"

Woo Bin:"Nereden öğrendin?..Ah tabii ya bilgisayarımı hacekleyip içindekileri aldın baban gibisin o da aynılarını yapardı yazık"

Belindeki silahı çıkartıp bana doğrultu ondan önce davranıp yere eğilip ıskalamasını sağladım silah sesi boş ormanda yankı yapıp geri bize dönmüştü bir daha sıkacakken bacağımdaki silahı çıkartıp koluna sıktım. hak ediyordu her şeyi

Jungkook:"Nuna!...Taejin-ah iyi misin ses ver... lanet olsun Yoongi hyung acele edin iki el ateş edildi!"

"Bir daha kimseyi öldüremeyecek kimseye zarar veremeyeceksin Jungkook şimdi dediğimi yap Ses kaydını ve görüntüleri yay görüntü için şifre gir TaejinOkyns hadi"

Jungkook:"Çok şükür iyisin...Tamam yayıyorum"

Tae:"Jungkook biz geldik"Dediğini duymuştum Taehyung'un arkamı döndüm ellerinde silahlar vardı her birinin çocukları daha önce görmesem onları FBI ajanı falan sanırdım be arkalarında ise Min Joon Min,Sung Yujin ve Soobin geliyordu onların burada ne işi vardı?

ben çocuklara bakarken Woo Bin kaçıyordu benden biraz uzaktaydı silahı Woo Bin'e doğrultup bacağına bir el sıktım Yanına gidip kolundan tutup Min Sung'a Woo Bin'i verdim bileğini kelepçeleyip götürdü "Jungkook her şey için sağ ol" Yujin ve Soobin'i kolundan tutup sürükledim arabaya

Jin:"Okyanus!" Arkamı dönerek Jin'e baktım

"Efendim Kim Seok Jin" Ona bakıyordum beni çağırmasına rağmen hiç bir şey dememişti. Neden çağırmıştı o zaman? "Böyle susmaya devam edecekseniz işim var bay Kim"

Yoongi:"Biraz konuşalım mı?"

"Üzgünüm benim tonlarca işim var..Ve neden söylemediğimi Min Joon'dan öğrenmişsinizdir"

Bizimkiler kendi arabalarına binerken ben de kendi arabama binerek buradan uzaklaşmıştım merkeze tekrar giderek yani Müdür ile görüştüm beni neticede o çağırmıştı kapıyı tıklatıp içeri girdim "Beni çağırmıştınız? Adamın yüzünü gördüğümde şok üstüne şok geçirmiştim yok artık babamın askerlik arkadaşının burada ne işi vardı! "Yok artık..Tayfun amca ne işin var burada "

Tayfun:"Buraya atandım Okyanus" Hemen boynuna sarılmıştım

"Seni çok özlemişim amca ee Emine teyze nerede onu da özledim o afacanları da özledim"

Polis Merkezi Tehlikeli İşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin