Prolog

150 6 0
                                    

Roh oznamující poplach protrhnul ticho panující v síních lesní říše. V kasárnách začalo být rušno. Vojáci si brali své zbraně a byli plně odhodláni ubránit své království. Překročení jejich hranic bez předešlého ohlášení brali všichni velmi vážně. I mladý velitel stráží si doplnil do toulce šípy a obočí měl stažené obavami. Zpráva, kdo narušil jejich území, se do podzemních síní nedostala, a tak nebylo divu, že to dělalo starost nejen veliteli, ale i jeho vojákům.

Téměř bleskovou rychlostí se začali přesouvat k východní hranici království.
Po chvíli spatřil narušitele území. Byla to lidská dívka v otrhaných šatech, která se krčila u skály. Na první pohled velitele zaujala. Snad to bylo kvůli situaci, ve které se ocitla, nebo kvůli jejím ohnivě rudým vlasům, které jí ve vlnkách spadaly až k pasu. Kolem ní stál houf smějících se skřetů a ona neměla sebemenší šanci jim uniknout. Nevšimla si elfích bojovníků, a tak se sama chtěla chopit poslední šance na svou záchranu. S obyčejnou větví v ruce se po jednom z nich ohnala. Velitel nechápavě pokroutil hlavou nad její bláhovostí.

,,Dar (vyčkejte) , " promluvil velitel a natáhl tětivu luku.
Jeden ze skřetů se ušklíbnul a elf ihned zamířil na něj. Když se skřet rozběhnul s mečem napřáhnutým k ráně, dívka větev upustila a skryla svou tvář za paže. V tu chvíli velitel vypustil smrtící střelu, jenž neminula svůj cíl a skřet se poroučel k zemi. Byl příliš blízko rusovlásky a svým mečem ji při pádu zasáhnul do boku. Vykřikla bolestí a v pase se jí začala objevovat rudá skvrna, která se rychle zvětšovala. Dívka v křečovité bolesti stála a celá se třásla. Elf okamžitě opustil svůj úkryt a vydal se k zraněné dívce. Jeho vojáci se postarají o zbytek skřetů, tím si byl jistý, neboť svou střelou jim dal znamení k útoku.

Dívce se pomalu klížila víčka a začal se s ní točit svět. I bolest pomalu ustupovala a měnila se v otupělost. Pomalu odcházela, to věděli všichni přítomní. Ztráta krve byla vysoká. Podlomila se jí kolena, ale na zem nedopadla. Sevřely ji pevné paže elfa a ona pohlédla do jeho zvláštních modrošedých očí, které byly jako obloha za soumraku. I on koukal do jejích zelených smaragdů, které se však po chvíli zavřely a tělem mu proběhlo podivné jiskření, které ustalo ve chvíli, kdy se její oči zavřely.

---


Po dlouhé době vás zdravím u nového příběhu. Pro mě je spíše staronový. Objevila jsem ho po pár letech rozepsaný a přišlo mi jako veliká škoda ho nevydat. 

Tak snad se vám bude líbit toto milostné dobrodružství ze Středozemě.

Užijte si čtení.


Marrta20

Až za hrobKde žijí příběhy. Začni objevovat