Pov Emma
"Ik zweer het je! Ik meen het! Ik heb hun niet gekild! Laat me naar me man en kinderen gaan!" jankt de vrouw. Ze heeft gelijk. Ik gooi argesief me mes om hoog. Dat is voor dan anderen een teken dat ze de waarheid verteld. Een van de agenten brengen haar weg. Ik loop weg. "Em wacht nou even." "Wat!" "Emma we vinden de daarder." "We vinden ze niet! We zijn nu al 5 facking jaar bezig wat 15 jaar geleden is gebeurd! Ik ben niet gek!" "Emma je ouders hebben dit ook niet gewild hebben." "Nou leuk 3 jaar met hun." Zeg ik en loop een ruimte in waar je messen kan gooien. Ik hang een nieuw shot op.
Ik pak me messen langs me been. Gijs houd me handen tegen. "Je gaat naar school." "Leuk." "Je bent een nerd." Ik gooi een mes richting de roos. Ik kijk Gijs boos aan. "Ja nee. Ik doe wat ik wil." "Em alsjeblieft." "Gijs nee. Je mag wel de baas zijn en recspet voor mij hebben. Ik wil niet een nerd zijn." "Je gaat morgen naar Nederland." "Daar is het kut." zeg ik en pak me messen uit het hout. Ik ben best wel goed in talen. Komt omdat ik vaak naar het buitenland. Ik begin te gooien. Gijs gooid een mes langs me hoofd. Ik kijk hem boos aan. "Waar de fack was dat voor nodig!" "Je gaat gewoon daar heen en je hebt de naam Olivia. Je gaat er niet tegen in. Vanavond vertrek je! Punt uit!" ik pak boos me messen. Ik geef Gijs een stoot. Hij een dat ik het niet leuk vind. Vooral de laaste ding. Ik pak me koffer en gooi wat er in. Boeit me niet veel.
Ik denk aan trainingen die ik heb gehad. Saai. Nu moet ik naar school en nerd zijn sowieso krijg ik een stuk of 4 opdrachten. Ik ga naar me appartement van daar in en begin te rijden. Ik kom om 12 uur daar aan. Mhh nog genoeg tijd voor om naar de hoofdkwartier te gaan. Ik rij naar een soort kantoor gebouw. De vrouw achter de balie knikt. Ik loop naar de lift en ga naar -3. Vanuit daar pak ik de geheimen lift. Die gaat een stuk sneller. Ik loop meteen naar me kamer daar. Ik hoor geklop. "Binnen." "Hey." "Anorld!" roep ik blij. Anorld is een goede agent in Nederland. 5 jaar geleden heb ik hem voor het laatst gezien. Ik weet dat hij 4 zonen hebt. Anorld komt naast me op de bank zitten. "Dat jij nog niet in je apartment ligt. Je moet morgen naar school." Ik maak een kots geluid. Anorld is een soort vader geworden van me. "Dat heeft me op een na oudste zoon ook." "Badboy?" "Ja." "Sad." "Hoe is het eigenlijk met je gezin?"
Ik zie hem slikken. "is er iets gebeurt?" "Me vrouw dacht dat ik vreemd ging en is zelf dan ook vreemd gegaan en heeft haar zonen en dochter achter gelaten." "Omg. Je hebt een dochter." "Ja ze wordt morgen 4." "Super leuk. Zijn haar broers beschermd over haar?" "Blake is een beetje. Finn en Vincent wel. Jack niet." "Badboy!" we schieten in de lach. "Hoe is het met je werk?" "Binnen een maand maar 10 mensen gedood. Echt kut meestal martel ik ze. En niet meteen doden. Ik moest samenwerken." "Dat gaat altijd niet volgens plan." Ik knik. "Nog mensen overhoord?" "Ja. We komen niet eens een stapje vooruit. Ik wil het op geven. Het is al 15 jaar geleden. Echt kut." "Ik zie het aan je messen." "ik moet een facking nerd zijn!" "AG. Jij houd je daar toch niet aan." "klopt." Ik kijk op de klok.
2 uur al weer. "Ik ga naar me apartment. Morgen om 7 uur op." "Welke school?" "Haveld." "Pas op voor Jack." gapt hij. "Kan hij stoppen met elke meisje gebruiken. Hun hebben een hart." "Sind het uit is met zijn vriendin van 3 jaar geleden. Gebruikt hij meiden. Echt kut. Kom je morgen langs?" "Weet ik nog niet. Jack herkent me zo." "boeien. Heb je ook met Finn gedaan." "Jack was er niet." "Alsjeblieft?" "Goed. Ik neem iets mee. Waar houd ze van?" "babies, dansen, mega mendie en van haar broers." "Zo schattig dat ze van haar broers houd." "Echt he. We moeten echt gaan." We lopen via de normaal route naar buiten. Daar ziet Anorld me nieuw auto.
JE LEEST
Goodgirl Or Badgirl
ActionEmma is een van de best spions van de orgenatie. Nou de speciaale spion. Emma heeft krachten. Ze weet wanneer iemand liegt, kan iemands hart horen van een afstand. Het belangrijkste is dat ze vuur krachten heb. Haar ouders zijn overleden op een miss...