Pov Emma
"Ik weet even zijn naam even. Hij heeft wit haar en ijsblauwe ogen." "ijsoog." mompel ik. "ijsoog?" "Hij heet Jace." "Hoe weet jij dat?" "Omdat hij de tweeling broer van Jack is dus familie van Anorld. Mischa houd hem alleen achter. Tot ik weer in Nederland was." "Je kent hem goed?" "Nee dat niet. Weet je nog toen ik me vertelde over me krachten?" "Ja." "Jace en Jack hebben ijskracht en Jace zijn krachten stonde elke dag op fit. Dat verwoest je zelf." "Hij is zichzelf aan het verwoesten?!" "Nu niet echt. Hij heeft bruine ogen. Ik denk blond of licht bruin haar." "Hoe dan?" "Ik heb hem even geleerd hoe hij met zijn krachten om moest gaan. En trouwens wat heb jij aan?"
We schieten in de lach. "Krijgen we hier ook eten want anders ga ik mensen vermoorden." "Ow ja. Over 1 uur." "Ik nu al dood van de honger." "Jij hebt altijd honger." Er komt een jongen binnen. Hij is niet blij. Wacht ik ben een kop groter bijna. Ik moet grinken. "Lucas wat moet je?" "Emma." Hij probeert me vast te pakken maar hij ligt al snel op de grond. "Dat maak ik zelf uit of ik mee kom." zeg ik en hou op de grond. Meghan moet lachen. Ja als ik honger heb dan ben ik chagrijnig als ik geen eten heb.
"Hoe de fack ben je zo sterk." "Kijk jullie doen niet goed voorbereiding over iemand. Als jullie nou me gezicht door een scan haalde wist je dingen." zeg ik simpel. Er komt iemand naar binnen. Ik moet grijnzen. Stelletjes sukkels. "Heeft die spuit geen effect op jou ofzo?" zegt Sjoerd die ook naar binnen komt. Ik haal me schouders. Ik wordt vast gepakt. Ik zie een telefoon die ik kan pakken. De kleine loopt weg. "Je bent echt niet van de brave meiden he." "Zeker niet. Hoe is het met Jace een vriend van je?" "Hoe weet je dat?" "Ik ben niet dom." zeg ik en pak de telefoon. Ik laat hem vallen. De vloer is toch zacht dus dat hoor je niet. Ik wordt mee genomen. "Duss. Wat weet je allemaal van Jace?" "sirieus." zeg ik geïrriteerd. Damn dat gaat moeilijk wordt. Voor hun niet voor mij. Ik ga lol trappen hier. "Heb je eten want anders wordt ik chagrijnig." "Kan je ook geen vragen stellen." "sorry hoor ik heb alleen honger." "het is 5 uur in de ochtend. Wat voor meid ben jij?" "Nu een hoeren politie met deze belagelijk pak dus ja." "Nee wat doe je allemaal? Je hebt een facking six-pack. Hoe dan?" "Jezus horen jullie niet bij de maffia ofzo. Dan had je me sowieso herkend als." "Wacht even."
"Maffia?" "Omg. Zo dom ben je." Ik krijg een klap in me gezicht. "ha sukkel." mompel ik. Ik word een kamer in geduwt. Damn. "Hoe ben je eigenlijk niet gaan slapen." "moet je sirieus vragen. Het is ongeveer een uur gelden. Ik slaap niet binnen een uur hoor." "Ben je ongesteld ofzo?" "Ik heb honger dus dan wordt ik sagerieg." "Jezus." "Die is er niet." "Wat een stuk eigenwijs ben jij." Ik moet grinken. Ik word op een stoel gedrukt. "hoi." zeg ik droog. Als ik iemand ziet zitten. Ik hoor het ook aan hoeveel harten er zijn. Ik ga met me voeten op tafel zitten. Sjoerd kijkt me raar aan. Ik moet grinken. "hallo." Jezus 5 minuten na dat ik hoi hebt gezegd. Ik zucht geïrriteerd. "Je bent echt niet makkelijk." "no shit als je zonder ouders op groeid." zeg ik. Ik zie het gezicht van de man. "Hey Xavier lang niet gezien. Wil je me nog een keer verkrachten ow wacht doe je toch al." "Emma. Je hebt gewoon een van de lekkerste lichamen." "jullie kennen elkaar?" "Ja. Ik haat hem." zeg ik. Xavier was een docent van me. Die blijkt nu ook een hoerenclub te hebben.
Dan vraag je af. Heeft hij jou verkracht. Ja. Ik was 13 en hij was 37. Facking pedo. "Jammer dat je van me zoon dit aan moest dien bij je." "Wat nou jammer gast je hebt me facking verkracht toen ik 13 was. Wacht is sjoerd je zoon?" "Ja. Had je dat niet gezien?" Ik kijk ze alle twee aan. "nu wel. Allebij lelijk!" zeg ik. "Dusss heb je een maffia?" "nee. Hoezo dat nou weer?" "Ow gewoon. Ik dacht dat elke sexclub wel een maffia had Maar ja kan der naast zitten." "Verkeerd gedacht." zegt Xavier en komt naar me toe. Ik sta snel op. "Je bent als voor heen." "Wow kom je nu er achter." zeg ik. Ik wordt tegen een muur gegooi. Jezus wat is dat spul wat in de spuit zat. "Sjoerd we gaan een trio houden. Je gaat eerst mij helpen en daarna ander soms." grijnst Xavier. Ik wordt vast gepakt. Ik probeer tijdens het gebeuren tegen te werken alleen lukt niet. Ze doen echt alles aan me.
Ineens krijg ik trappen en klappen op me lichaam. Ik probeer om me ogen open te houden maar lukt niet.
JE LEEST
Goodgirl Or Badgirl
حركة (أكشن)Emma is een van de best spions van de orgenatie. Nou de speciaale spion. Emma heeft krachten. Ze weet wanneer iemand liegt, kan iemands hart horen van een afstand. Het belangrijkste is dat ze vuur krachten heb. Haar ouders zijn overleden op een miss...