Pov Emma
We zijn nu een maand veder. Ik ga nu naar Londen voor een missie. Ik moet een jongen doden die te veel schulden heeft aan de maffia. Hij heeft de laaste keer zijn drugs niet betaald. Nu heeft hij een nieuw besteld. Het is gewoon makkelijk. Ow ze hebben me op de zelfde school gezet. Hij zit op een muziek school. Ik ben er eigenlijk blij er mee. Een nu een update van mij. Ik ben rustiger geworden na het feit dat me vader nog me leeft. Ik ben tijd met Meghan, Maverick en Bailey door gebracht. Ow wat Maverick aan mij moest geven van Jason was zijn lievelings ketting. Ik heb hem nu ook de hele tijd om samen met de ketting die ik van Meghan heb gekregen. Meghan komt aan rennen. "Doe voorzichtig. Ik weet dat je het niet doe maar nu moet je." zegt ze. "Omg die pruik staat je mooi."
Ik moet lachen. Het is witte silverige kleur. "Nog een ding mis er." zegt ze en haald de stift te voren. Ik moet lachen en haal de pruik van me hoofd. Meghan haald de dop er af en begin te tekenen op me hoofd. Ze maakt een foto. "Oehh kalle hoofd." hoor ik Maverick zeggen en vrijft over me hoofd. "Meg geeft hier die stift ik wil ook tekenen op Emma's hoofd." "Is goed." zegt Meghan en geeft de stift. Maverick begin te tekenen. "Meghan ik heb nog iets voor je. Eigenlijk Jason." zegt Maverick als hij klaar is. Hij haald iets uit zijn broekzak en geeft het aan Meghan. Meghan ziet het bloed. Minder dan van mij. Ze haald een ring eruit. "Jason. Hij heeft zijn ring aan mij gegeven. Wat heeft dit eigenlijk te betekenen?" "Ik weet het niet Megh. Ik wil hem terug." mompel ik. "Het is te gevaarlijk Em." zegt Maverick. Hij kijkt me spijtig aan. "Jason moet terug." ineens zie ineens de ogen van Jace. Ik ren naar buiten. "Jace?" roep ik.
Jace komt uit de boom. "Hey Emma." zegt Jace. "Hey." zeg ik terug. "Je hebt de ketting van de gene die natuur krachten heeft." "Hij heet Jason. Hij is me beste vriend." zeg ik. Ineens komt Maverick aan rennen en trek me meer naar achteren. "Waarom?" "Kijk in zijn ogen." zegt Maverick. Ik kijk in Jace zijn ogen. Ze zijn anders. "Cip." mompel ik. "Jace ik weet dat je een Cip in je hebt en die nu actief is. Jace luister naar me. Wat je ook me wilt doen doe het niet. Je bent anders. Dat weet ik." zeg ik. Jace valt me aan. Maverick valt hem aan en hou hem in de houtgreep. Ik sla Jace in de schouder waar de cip zit. De ogen van Jace worden normaal. "Euh wat? Maverick waarom hou me vast? Waarom doet me schouder pijn? Te veel pijn om te zeggen." zegt Jace. "Je wou mij aanvallen door een cip die in je schouder zat. Je schouder is uit de kom en de cip is waarschijnlijk kapot." zeg ik.
Ik glimlach in zwakjes. Maverick gaat van hem af. "Em je hebt gelijk. Me schouder is uit de kom." "Sorry ken me krachten niet echt." zeg ik. Jace kijkt me verrast aan. "Ik moet gaan." zeg ik. Jace kijkt me verbaast aan. "Hoezo?" "Missie." zeg ik. "Ik breng je." zegt Meghan die ook naar buiten komt. Ik knik. Ja ik moet met de vliegtuig. Ik krijg daar wat wapens dus ja. "Ik moet gaan. Toedels." zeg ik. Ik pak me koffer en me gitaar in zijn koffer. Ja ik ga me gitaar meenemen. Ik stap in Meghan's auto. Ze stapt ook en begin te rijden. We komen aan op het vliegveld. "App me als je geland bent. Bel me elke dag. En app me als je me gewoon nodig hebt." Ik moet lachen van Meghan's bezorgheid. Ze was altijd de moeder en ik altijd dat kind wat niks boeide. "zorg jij nou maar dat je niet een afspraak met een verkeerde jongen." "Was naar 2x gebeurt." Ik kijk haar strak aan. "Okay meer dan 2x."
Ik moet lachen. Ik ken de meeste mensen goed. "Ga nou maar naar je vliegtuig en kom gauw terug." Ik knik en geef haar nog een knuffel. Ik loop naar me incheck. Ik kijk nog een keer waar Meghan staat maar ze is weg. Vreemd. Ik mag naar die balie lopen. "Gitaar kan je straks inleveren bij het in lopen van het vliegtuig." zegt ze. "Is goed." Ik laat me paspoort zien. "Ben je de Emma Smit." "Hoe bedoel je?" "Je doet toch met Jack Wedel nummers coveren?" "Ja dat deed ik maar nu niet meer. Ik ga op me eigen muziek focussen en er is iets privé gebeurd." "Zonder ervan. Jullie waren echt goed samen." "Dankuwel." zeg ik. "Mag ik misschien een handtekening voor me dochter." "Is goed." zeg ik en maak een handtekening op het blaadje die ze had gelegt. Ik zeg gedag en loop veder.
*skip de vlucht.*
Ik kom op de school aan. Het is wel een internaat. AG ja. Ik kom aan bij de balie. Ik ben nu Quinn James. "Hoi. Ik ben hier nieuw.." veder laat die vrouw me niet uit praten en geeft een sleutel. "Kamer 467. Zuidkant. Je hebt 2 kamer genoten. Hier een plattegrond. En nu weg wezen!" zegt ze. Ik zucht hard en loop weg. Ik kijk op de plattegrond. Links de trap op en dan helemaal naar achter lopen dan nog 3 trappen op en dan kamer 468. Nee 467. Ik begin te lopen al snel komt een jongen naast me lopen. "Hulp nodig?" "Wel. Eigenlijk niet." zeg ik. "Hoe? Je bent hier nieuw en dan ken je de weg uit je hoofd." "Ik heb een topografische geheugen." de jongen kijkt me dom aan. "Betekent dat ik een of 2 keer moet kijken naar de plattegrond of de weg en dan herken ik het." "Je kan Spaans." "Ik ben in Spanje op gegroeid. En ik Betekent dat ik een of 2 keer moet kijken naar de plattegrond of de weg en dan herken ik het." "Dat is handig. Laat me dan je koffer dragen." Ik twijfel even maar doet het toch. "Welke kamer?" "467 zuidkant."
"Dus jij bent me nieuwe kamergenoot. Ik ben James." "Grappig me achternaam is James. Quinn James." zeg ik.
Ik heb iets met de j in dit verhaal😅
JE LEEST
Goodgirl Or Badgirl
AkcjaEmma is een van de best spions van de orgenatie. Nou de speciaale spion. Emma heeft krachten. Ze weet wanneer iemand liegt, kan iemands hart horen van een afstand. Het belangrijkste is dat ze vuur krachten heb. Haar ouders zijn overleden op een miss...