🔥2️⃣6️⃣🔥

550 20 1
                                    

Pov Jack

Ik zit op me kamer. Ik probeer Emma te bereiken. Internet vriendin Emma. Ik loop langs wat kamers. Ineens hoor ik muziek vandaan kom. Believer. Zo ver ik weet komt het uit de muziek kamer. Ik ben gisteren daar ook geweest. Ik heb daar meerdere gitaars gezien staan en een piano. En stukken tekst. Ik blijf bij de deur staan. Even later wordt het even stil. Ik hoor iemand zuchten. Ik ga naar me kamer. Die is dicht bij de muziek kamer. Ik vraag me wel af is Emma dan muzikaal. Ik hoor een tijdje niks. Ineens hoor ik Zombie.

Ik weet dat Emma het best goed kon. Internet vriendin dan. Ik loop naar de muziek kamer in. Emma kijkt me vragend aan. Ik zie toch een beetje angst. "Jack wat wil je?" vraagt ze. "Ben jij Emma die internet vriendin van?" vraag ik. Ze knikt zacht. "Ik dacht dat al aan je zing stem te horen." zeg ik. "Dat kan." zegt ze.

"Waarom heb je het geheim gehouden?" "Als ik wordt herkend dan ben ik snel dood." zegt ze. "Door je vijanden?" Ze knikt. "Waarom zei je dat je bruine oogkleur had?" "Vond ik fijner. Wordt ik minder snel herkend." zegt ze. Ineens gaat de deurbel. "Ow Fack! Ik moet waarschijnlijk hier naar school." zegt ze. "Want?" "Ik was ineens verdwenen om zo maar te zeggen." "Kut kind! De baas van de hell is er." hoor ik Meghan roepen. "Thank you bitch. Ik kom er aan." roept Emma terug. Ze haalt een infuus uit haar lichaam. "Geen vragen stellen graag." zegt ze en loopt naar beneden. Ik volg haar. Er staat een oudere vrouw. "mevrouw Smit u gaat maandag naar school en blijf tot vrijdag." "Hoe bedoel je?" "Het is een kost school geword." zegt die vrouw. Dat mag toch niet zomaar verandert wordt. "Jonge man." "Wat?" "Waar zit je op school?" Emma kijkt me aan. Je ziet aan haar dat ze zenuwachtig wordt.

"Hier negeers maar...." "Wie zijn je ouders? Waar woont u?" Emma loopt weg. Even later is Blake er. Samen met Emma. "Jack mee komen." "Je bent zijn vader?" Ik en Emma schieten in de lach. Meghan slaat zich zelf en Blake kijkt ons raar uit. "Emma vertaal het graag." "Ze vraagt of jij Jack's vader bent." "Spaans graag." "Hij is Nederlands en kan geen Spaans. Zijn broertje Jack kan wel Spaans omdat ik hem heeft geleerd." zegt Emma brutaal. Wow. "Emma sla geen toon tegen mij zo!" "Okay. U dochter is een slet. Zeg dat maar tegen u dochter met de groeten van Emma smit. Daggg." zegt Emma en gooid de deur dicht. "Wat heb je gezegd precies?" "Dat haar dochter een slet is." iedereen schiet in de lach. Blake loopt weg. "Jack ga je mee naar de muziek kamer. Dan kan ik meer dingen uit leggen." zegt ze en kijkt Meghan ook aan. We lopen met zijn 3e naar boven.

Ineens valt Emma. "Emma gaat het?" vraagt Meghan. Je hoor aan Meghan bezorgdheid. Emma knikt en probeert op te staan maar valt meteen om met haar hoofd op de grond. "Jack til haar even naar haar kamer. Ik haal Blake." zegt Meghan en loopt weg. Ik til Emma op. "De deur naast de muziek kamer." mompelt ze. Ze is moe. Ze tikt me aan. Een sleutel. "Heb je een slot op je deur?" Ik voel haar knikken. Ik leg haar op haar bed. Ik zie dat ze moe is. Ik kijk rond in haar kamer eigenlijk niks speciaals te zien. Bijna geen foto's. Ik pak een foto lijst waar ik Meghan, Emma en 2 jongens op zie. Emma en een jongen zijn kaal. Het is in een ziekenhuis. Ze zien blij uit. "Emma?" "Ja." zegt ze en gaat recht op zitten. "Wie zijn die twee jongens?" "De kale is Jason en de andere is Michael." "Is Jason overleden?" "Soort van. Zijn dood is gefake. Dat was ook bij Bailey me oudste broer gebeurd." zegt ze.

"Waarom vertel je dit?" "Omdat ik iets weet waar je liever niet wil achter komen. En het is hardt." "Het is niet alleen met Jason te maken?" Ze knikt. Blake en Meghan komen binnen. Blake voelt aan Emma's hoofd. Hij schrikt. "Jack je mag de komende tijd Emma niet aanraken." zegt Blake. Ik kijk hem verbaast aan. "Hoezo?" "Je kan haar doden! Zonder dat je het door hebt. Jack wat als die jongens er achter komen dat ze vermoord wordt. Die jongens weet alles wat onze moeder doet bij haar. Als hun er achter komen dat je haar perongeluk dood! Zijn ze waarschijnlijk woest."

"Blake Bailey weet niet je een zoon van die getikte vrouw bent. Alleen Maverick kan jullie misschien herken." zegt Emma. "Je hebt niet vertelt dat me moeder zijn dood heeft gefake." Ze knikt. Blake kijkt haar verbaast aan. Okay nu snap ik het niet meer. "Wat is er nou precies gande? En ik wil eerlijk antwoord." "Jack je ogen veranderen van kleuren." zegt Blake. "Dat boeit me niks! Ik wil weten wat er allemaal aan de hand is!" zeg ik boos. "Meghan en Blake ga naar beneden." zegt Emma. Meghan knikt en ga weg. Blake twijfel even maar gaat toch.

"Wat wil je weten?" "Waarom ben je zo bang, boos en voorzichtig als het over me moeder gaat. Ja misschien heeft ze Jace achter gehouden maar dat is toch niks ernstigs aan?" "Ze heeft een kind van 3 alleen achter gelaten op een wereld waar ze pas nu van af moest weten. Ze wou met haar vader stoeien, met haar broers ruzies maken en met haar muziek maken. Dieren verzorgen die ze hadden, er mee spelen. Maar dat komt het kindje niet. Haar ouders zijn dood gevonden toen ze opzoek gingen naar haar broer." ik blijf stil. Dit kan me moeder niet gedaan hebben. Ze is misschien vreemd gegaan en ze heeft Jace achter gehouden maar een kind van 3 jaar alleen laten bij de maffia zou ze nooit doen. "Dit lieg jij!" zeg ik en loop bedreigend op haar af. "Hoezo zou ik over me eigen leven moet?" "Om zielig te lijken!" zeg ik en grijp Emma bij haar kil. "Ik hoop voor je dat je goed sterft!" zeg ik en concentreert op me krachten richting me hand.

Goodgirl Or BadgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu