🔥8️⃣🔥

1K 34 0
                                    

Pov Emma

Ik hang op. Ik klim uit me bad. Ik sla net me badjas om me lichaam als Anrold en Blake binnen komen. "Jullie komen een nieuwe deur!" zeg ik boos en loop naar me slaapkamer. In de kast zoek ik een jonings broek en een simpele T-shirt. Ik doe me kast deuren dicht en ik zie dat Anorld en Blake me aan kijken. "Mag ik privacy?" zeg ik. Meteen knikken ze en lopen weg. Ik kleed me om en gaan naar me computers. Ik start ze op. Ik heb haar telefoonnummer, insta account, bankrekening en Facebook. Facebook sla ik over.

Eigenlijk moet ik naar Anorld en Blake maar ja. Ik heb er even geen zin in. Ik loop naar me fruitmatje maar die is leeg. Fack. Ik loop naar de keuken. "Em waarom doe je zo?" hoor ik Anrold vragen. Omdat ik even moet bedenken hoe ik ooit het me hoofd krijg. "Hoe doe ik wat?" "Je negeerd ons." Ik haal me schouders op. "Emma! Waarom!" "Wil ik niet zeggen! Ik wil het zelf niet geloven! Okay!" zeg ik en neem een hap van me appel. Ik wil weer naar boven lopen maar Blake houd me tegen. "Wat!" zeg ik boos. Ik heb duidelijk geïrriteerd. "Zeg alsjeblieft wie het. Ik beloof dat ik niet boos wordt. Ik wil emotie zien van je en niet die emotielose gezicht." zegt Blake. Ik zucht geïrriteerd. "Me computers zijn op gestart." "Hoezo dat?" "Meghan is al 2 maanden verdwenen en nu vroeg de moeder van Meghan om hulp." "Je wilt zeggen dat er verband tussen je ouders dood en Megan's vermissen." "Nee!" zeg ik boos.

Blake kijkt me boos. "Vertel dan wie het is." Ik zucht en loop naar de bank. Ik haat me zelf. Waarom was ik niet gepakt. "Ga je ons vertellen." Ik ga met me vingers spelen. Blake zucht geïrriteerd. "Vertel het me. Em vroeg of laat het komt er uit." "Blake je gaat me toch niet geloven." "Ik ga het proberen." Anorld knikt ook. Ik zucht. Ik speel nog steeds met me vingers. "Mischa. Mischa zat achter me ouders killen en me familie." Blake staart me ongeloofig aan. I know. Zijn moeder. "Je bedoelt dat me moeder jou ouders hebben gekilt?" ik knik. Anorld slaat ineens op de bank. "Ze heeft facking gelogen tegen me!" Ik kijk hem vragend. Blake doe het zelfde. "In de week dat je ouders werden vermoord ging zij op vakantie. Met vriendinnen."

Ik loop naar boven. Blake komt achter me aan. "Em?" ik kijk hem aan. "Doe Meghan alsjeblieft morgen." "Waarom? Je weet dat Meghan mij nog veel doet." "I know. Ik wil dat je tot rust komt. Je mag van mij alles doen bij Mischa." "Dat kan ik niet! Ze blijft moeder van 5 kinderen. Blake je kan niet zo denken. Niet over je moeder." "Em ze verdient het niet om moeder te zijn. Ze vermoord jou familie." "Niemand mag op groeien zonder ouders!" Blake zucht. Hij geeft me een knuffel. Ik knuffel hem terug. "Ik weet het maar ik wil jou niet zo zien." "Blake ik ga je moeder niet killen omdat ik van jullie hou." "I know." Blake laat me los. "Hoe moet ik van me computers afblijven als Meghan ontvoerd is." "Ga dan bij ons slapen. Dan ga morgen aan werken met mij." "Ik heb nog school." "Meld je ziek." hoor ik Anorld zeggen. Ik draai me om. "Hey." zeg ik droog. "Je mag van mij blijven slapen alleen slaap je wel bij iemand op de kamer." "Ik denk dat ik bij Blake ga. Dan kan ik zijn truien stelen. Wat ik al 2x keer gedaan heb." "Ow ja. In Amerika en Canada." Anorld kijkt ons lachend aan. "Kom voordat ik gezijk krijg." "Ik pak even spullen." zeg ik en loop me kamer veder in.

Lachend lopen we naar binnen. Blake neemt me tas naar zijn kamer. Ik spring op de bank naast Finn. Hij gilt een beetje. Ik schiet in de lach. "Waar kom je ineens vandaan." "de voordeur." "Ik had die opmerking kunnen verwachten. Waarom zo laat?" "Ik blijf slapen." "Ow." ineens gaat de deur bel. Anorld loopt naar de deur. Even later komt hij met 5 pizzadozen de woonkamer. "Eten!" schreeuw hij. Meteen hoor ik geren. Blake ploft naast me neer. "Olivia!" schreeuwt Vincent en geeft me een knuffel. Wendy komt ook. "Hey." "Haai." "Zeehond." "we zijn raar." "yup." Anorld geeft mij een pizza doos aan. "Voor jou." "Thx." Ik open de pizza en zie dat pizza maggarieta is. "yas." zeg ik.

Het is rond 11 uur. Het valt me op de Jack er nog niet is. "Waar is Jack?" "Bij Max volgens mij. Hij komt meestal 12 uur thuis." Ik knik. Ik ga tegen Blake aan leunen. "Em?" "mmh?" "Wil je beloven dat je ons nooit buiten sluit." "Ik.. Ik weet het niet. Ik kan dingen doen waar ik niet bewust van ben." "Dat weet ik. Ik wil gewoon dat je weet dat ik er voor je bent. We gaan ook Meghan zoeken." Ik knik. "Em ga nou maar slapen." "Is goed." zeg ik en loop naar boven. Ik pak een trui van Blake en een trainings broek van mezelf.

Ik loop naar de badkamer van Blake en poest me tanden. Ik kam snel nog me haren. Blake heeft altijd zachte bedden. Ik geef hem gelijk. Ze zijn hemels. Ik spring op het bed. Damn. Ik vind Blake wel een slimme jongen. Maar soms ook wel weer egoïstisch jongen. Ik moet glimlachen door mij gedachten. Ik voel aan me ketting. Een ketting die ik van Meghan heb gekregen. Meghan ik vind je wel. Ik ga je niet in de steek laten.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Goodgirl Or BadgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu