⚡️Incheon Airport, Seoul⚡️
Tuan Faris: Hati2 ye bila berada di sana.
Khairil: Ne, abah. Abah jaga kesihatan dan Makan ubat tu.
Tuan Faris: Iye.
Khairil: Kitaorg pergi dulu ye, abah. Assalamualaikum.
Tuan Faris: Waalaikumuslm.
Jihah,Haris dan Khairil hilang dari pandangan Tuan Faris. Hatinya sangat runsing kerana puak keturunan Transylvanian yg lain akn mencederakan anaknya.
Semasa dalam perjalanan ke parking kereta yg terletak di lorong, Tuan Faris ditetak oleh seseorang hingga pengsan.
=Rusian Airport=
Khairil dan adiknya menunggu seseorang di lobi airport itu. Tak lama kemudian, sebuah kereta Grand Livina terpacak dihadapan mereka bertiga.
Xxx: Long time no see, cousin.
Haris: Kris hyung!!
Khairil: Kris hyung seorang je?
Kris: Xlah, ni ada je dngn Suga ni.
Khairil: Hehhe.
Kris: Kajja!
Mereka bertiga hanya akur dan masuk ke perut kereta selepas memasukkan bagasi mereka ke bonet kereta. Jihah hanya diam sahaja. Dia memikirkan tentang apa yg akan terjadi nanti. Kalaulah dia ada kuasa itu, mesti dia sudah melakukan strategi awal.
Kris: Jihah, waegeurae?
Jihah: Ah, aniya. Cuma letih sikit.
Kris: Ouh. Nanti sampai kat kondo, tidurlah ye.
Jihah: Ne, arasso.
Mereka sudah pun sampai. Tanpa mereka sangka, sebuah teksi mengekori mereka dari belakang. Tak lain tak bukan , Jeonghan dan Yeosang.
Yeosang: Sir, can i know where is hotel near with that condominium?
Sir 1: ouh, Holla Hotel. Its just 100 meter with that condominium. So you just walk if you want to go to that condo.
Yeosang: ouh thanks sir. And can you send me to a hotel?
Sir 1: yes , sure.
Yeosang: Thanks again sir. /senyum/
Jeonghan hanya kaku disitu. Fuh power eng kau Yeosang!!
Sesi Iklan seketika.
엠- 엠마 왔슨
넷- 넷코M(em)- emma watson
Net- netko(is mine)Yeosang, king of two line poem ehek
YOU ARE READING
(C)Nail's |Paku| +Yoon Jeonghan+ [KBS 19]
Vampiros" We start our story with eye contact. " " im sorry i can't protect you. " " No matter what happened, Allah swt always with us. " Start:- 3.08.2019 End:- 21.02.2020 #1 Ateez [08102019]