● bölüm 1 ●
14 kasım 2019
10.46 ☼ - G. Kore, Deagu"Kuzey'de kalan Kore'nin tek nükleer silahı olan 6 KABF'yi taşımak için ayın on altısında Amerikan Kargo gemisi Watson Kuzey Kore, Cheongjin'in limanına ulaşacak."
KABF: Kıtalararası Balistik Füze ☣
İnce parmaklarını sarmalayan gösterişli yüzükler kalın perdelerin gündüzün rengini örttüğü odada renklerini koruyorken bileğini daireler halinde sallandırıp tuttuğu şarap bardağının içindeki beyaz sıvının hareketlenmesini sağlıyor ve kulakları, televizyonda verilen sabah programındayken gözleri, usulca hareketlenen beyaz sıvıyı takip ediyordu.
"Kuzey Kore'nin nükleer imha programı nihayetinde son aşamaya geliyor. Pekala, şimdi bölgedeki gelişmeleri aktarıyorum;16.25'te,kültür merkezi girişinde bugün Genel Kuzey Kore Liderlik görüşmesi düzenlendi. NSA programının bitirilmesi bekleniyor. Kore yarımadasında NSA'yı bitireceklerini açıkladılar. "
NSA(National Security Agency): ABD'nin kurduğu Ulusal Güvenlik Ajansı. Yabancı ülkelerin iletişimlerini dinleyerek bilgi toplar.
Ciğerlerine derin bir soluk çekerken içinden sakin olmaya çalışarak 'bitireceklermiş! yapamayacağınız sözleri vermeyin aptallar .' dedi. NSA'nın işleri nedeniyle şimdi burada haberleri izlemekle yetiniyordu. 2 yıl işinden muaf tutulmasının nedeni onlarken sakin kalmak oldukça zordu.
O füze götünüzde patlasın.
" Kuzey Kore'nin son KABF'yi taşımak için ayın 16'sı ikindi sularında Amerikan gemisi Watson, Kore limanına giriş yapacak. Kıtalar arası Balistik Füzesini taşımak için iç ve dış hatlardaki NSA ile anlaşma.."
Haberi sunan adamın sesi kesildiğinde bakışlarını odanın diğer köşesindeki televizyonuna kaydırdı.
"iletişim kurmaya.."adamın sesi kesilmeye devam ettiğinde önündeki sehpaya eğilip şarap bardağının yerini kumandayla değiştirdi. "açıklan-" televizyon ortama bıraktığı cızırtılarının ardından sinyalin tamamen kesilmesiyle ekranı kapandığında odanın tamamen karanlığa gömülmesi Kim Taehyung'un sinirlenmesine bir neden daha eklenmişti." o füze götünüzde patlamalıydı." kumandayı önündeki sehpaya sertçe geri koydu. "Benim ultra pahalı televizyonumda değil."
Oturduğu koltukta kayıp rahat bir pozisyona geçerken aklından gözlerini kapatıp oda gibi karanlığa gömülmek geçiyordu fakat sehpanın üstündeki varlığını unuttuğu telefonun ekranı açıldığında uykusu gibi odanın karanlığıda bölünmüş oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ashfall ☣ Tk
Fanfiction[Kim V, görevlendirildiği operasyonda yasadışı işlerle uğraşan Jeon Jungkook'la işbirliği yapmak zorunda kalır.] • Ashfall, Güney Kore aksiyon filminden esinlenilerek kaleme alınmıştır. • Bu fic, tatlı bir kız'a adanmıştır. ______________________...