Theree: Jeon Jungkook

2.4K 152 157
                                    

10 dakika önce. 19 kasım 2019
05.00 - G.Kore, Müşterek Komutanlık ve Genel merkez karargahı
Kim Namjoon

"sorunsuz gelebildiniz mi?"

Namjoon, gözlerini kapatıp bedenini geriye yasladığında hissettiği ağrılardan dolayı yüzünü buruşturdu. Beli, sırtı, boynu ve hatta kıçı bile ağrıyorken çalışmalara devam ediyordu çünkü toplantı sonrası başkan; başarı şansını arttırması gerektiğini kesin bir dille uyarmıştı. Her ne olursa olsun Çin sınırında 600 bin tonluk nükleer patlama çıkacak olması hoş karşılanmayacaktı.

Enter tuşuna basıp sonucu görmek için ekrana baktığında bilgisayarda verilerin üzerine ayrı bir sekmede oranın %3,15 yazması şaşırtmamıştı. Tek değişen virgüllerden sonraki rakamlardı.

Namjoon, arkadaşı dünyayı kurtarmaya K. Kore'ye giderken oranı yükseltme çalışamalarını yapması için karargaha geitirilmişti. Bir yandan verileri kontrol ediyor bir yandan da az önce karargaha giriş yapan komutanı dinliyordu ancak yine aynı oranı görmek sinirlenmesine neden olduğundan bulunduğu odadan çıktı.

"evet, her şey yolunda."

Odada zaten her yaptığını izleyen bir kadın vardı. Ne için bilmiyordu ancak bu komutanın emriydi. Kadın sürekli Namjoon'un başında bilgisayardan yaptıklarını takip ediyor aynı zamanda da çikolata yiyordu. Bu oldukça rahatsız edici olduğundan odadan kısa süreliğine de olsa ayrılmak Namjoon'a iyi gelmişti.

"durum nedir peki?"

"uçak pistten 5 dakika önce ayrıldı. Ordu sınır çizgisini geçtiler. PM10 yoğunluk 2564."

Namjoon,karargahtaki büyük ekrana verilen yarımada'nın haritasına gözlerini gezdirdiğinde yarımadayı kırmızıyla bölen çizginin K. Kore - G. Kore sınırı olduğunu görmüştü. Haritanın üzerinde sürekli hareket halinde bulunan kırmızı nokta ise Taehyung'un bulunduğu uçak olmalıydı. Çoktan K. Kore topraklarına geçmişlerdi.

"beklediğimden daha yüksek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"beklediğimden daha yüksek. Volkan küllerini emerek motoru durdurabilir."

Korgeneralin, Orgenerale bildirdiği kelimelerle Namjoon duyduklarıyla kaşlarını çattı. Motoru durdurabilir de ne demekti?

"uçağın yüksekliğini arttırın! "

Orgeneralin verdiği emirle korgeneral başını eğdi. "hemen! Uçağın yüksekliğini arttırın!"

Uçakların karargahdan kontrol edildiğini duyan Namjoon endişeyle birkaç adım ilerledi. O sırada karargahda yankılanmaya başlayan acil durum sesiyle korgeneralin yanına kadar ilerledi Namjoon.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ashfall ☣ Tk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin