● bölüm 2 ●
2 saat sonra. 18 kasım 2019
13.50 - G. Kore, Müşterek Komutanlık ve Genel Merkez Karargahı
Kim TaehyungKuzey ve Güney Kore'nin bile birlik olmalarını sağlayan Baekdu dağına ne dese yakışırdı bilemiyordu, Taehyung. Hala yaşadıkları bir rüyaymış gibi geliyordu ancak 2 yıl sonra tekrar adımını attığı karargahta ekibin hazırlıkları sabahın erken saatlerinde başlamıştı bile.
Kim Taehyung, küçük kaplanı güvenilir bir bakıcıya bırakıp limana tam saatinde ulaşmaları için kadını uyarmıştı ardından bu göreve zorunlu olarak atandığı için karargaha toplantı saati gecikmeden ulaşmayı başarmıştı. Geniş bir oda da Güney Kore askerleri söylenilenleri dikkatle dinliyordu. Namjoon'un anlattıklarını tekrar dinlemesinin ardından K. Kore'de gerçekleşecek planı anlatmaya başladı asker.
"Önceki araştırmadaki Kuzey Kore'deki 6 KAB füzesi en son çözüm olarak görünüyor. Sizler yola çıktığınızda da Prof. Kim çalışmalara devam edecek. Herhangi bir gelişme veya plan değişikliği olursa sizlere iletilecektir." füzelerin resmi ekrandan kaybolduğunda bu sefer füzelerin saklandığı mekan göründü büyük ekranda." Bu gördüğünüz yer keşif uydularıyla bile görüntülenemeyen gizli bir alan."
Elindeki kumandayla ekrandaki görselleri değiştirip bir yer altı sığınağının görsellerini gösterdi. Ekranın bir köşesinde de bulunduğu konum gösteriliyordu.
" bu yüzden doğru bir pozisyona ulaşmak için Nükleer arındırma programından önce K. Kore istihbarat ajanları oraya girmişti." dedi elindeki kumandanın kırmızı lazerini ekranda gezdirirken. Sandalyelerde oturan askerlere dönüp gözlerini teker teker hepsinde gezdirip asıl önemli kısma gelmek için bir süre bekledi. Daha sonra ekledi. "sizin burada ki göreviniz ise, Jeon Jungkook."
Ekrana yeniden dönüp ileri tuşuna basarak bir adamın fotoğrafını görüntüledi. Herkes dikkatle ekranda görünen adama bakıyordu.
"Jeon Jungkook, Beijing'teki G. koreli, K. Kore çalışanı."Beijing: Pekin, Çin'in başkenti.
"katip kılığına girmişti. Kara para aklama,önemli şahısları öldürme ve daha nicesi.." ekrandaki görsel değiştiğinde Taehyung daha dikkatli baktı ancak yüzü tam görünen bir fotoğraf çıkmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ashfall ☣ Tk
Fanfic[Kim V, görevlendirildiği operasyonda yasadışı işlerle uğraşan Jeon Jungkook'la işbirliği yapmak zorunda kalır.] • Ashfall, Güney Kore aksiyon filminden esinlenilerek kaleme alınmıştır. • Bu fic, tatlı bir kız'a adanmıştır. ______________________...