2.Bölüm

36 5 0
                                    

*Medya Görkem,iyi okumalar*
"Yankı denilen o hayırsıza"dedim sinirle.
"Oooo kızgınız"dedi Oğuz ve ardından devam etti"Yankı'yı tanıyorum,aynı liseydeyiz,sana ne yaptı da ona kızgınsın?"
"Otobüste görmedin mi?Üstüme çay döktü."dedim.
"Ben otobüsle gelmedim."dedi.
Sahi onu otobüste görmemiştim.
"Neyle geldin?"dedim saşkınca.
"Arabamla"dedi.Ohalık bir yüzle baktım.yüzümü gördü ve
ardından devam etti "Ben 18 yaşındayım.geçen yıl istediğim yer gelmediği için tekrar sınava girdim."
"Ne gelsin istiyorsun?"
"İTÜ Elektrik Elektronik."dedi
O sırada üstüme dökülen şeyle yerimden fırladım.
Yine mi lan?
"Oğlum eğer yine sensen belanı si-"derken tiz bir ses duydum.
"Aaa Elvin bu otobüsteki sakar kız değil mi?"dedi Ceren.
Gözüm seğirmeye başlamıştı.
Üstüne atlayacağım sırada bir el belimi kavradı.Baktığımda Oğuz olduğunu gördüm.kulağıma eğildi ve dedi ki"Yankı ile beraber şaka yaparız,şimdilik bir şey yapma dedi."
Yankı'ya baktığımda sırıtıyordu.
Sinirle bakıp kabine girdim ve   üstümü değiştirdim.
Çıktığımda akşam yemekleri dağıtılmıştı.Ülkü'yü gördüm yanında hiç dokunulmamış bir tepsi vardı hızla yanına gittim.beni görünce yanınındaki tepsiyi işaret edip"sana aldım."dedi ben çoktan yemeğe başlamıştım.Sağıma baktım Oğuz ve Senem'i gördüm.
O sırada Oğuz konuşmaya başladı ve Ülkü'yü işaret etti.
"Sarı bomba yavaş biraz"dedi.
Ülkü gözlerini kısarak Oğuz'a baktı.bu sırada hepimiz yemekleri silip süpürmüştük ki hoca geldi ve dedi ki"herkes bugün erken yatsın lütfen bu hafta böyle erken yatıp erken kalkacaksınız ama gelecek hafta siz bilirsiniz."dedi.Senem ofladı belli ki bu fikri sevmemişti.
Oğuz'a baktım ve göz kırpıp tuvaletlerin orayı gösterdim.
Başta anlamadı ama sonradan "Ben bir elimi yıkayayım" dedi.
Ardından ben de elimi yıkama bahanesiyle tuvaletlerin oraya gittim bana ne oldu bakışı attı.
"Şaka yapacağız ya onu planlayalım dedim."bir süre düşündü ve dedi ki
"Yankı ile çadırımız yan yana ve ben yapacağımız şakayı buldum."
               ~3 saat sonra~
Neredeyse herkes uyumuştu ve bir iki kişi kalmıştı.
Hemen planımızı uygulamaya geçtik.Ülkü pek makyaj malzemesi sevmezdi ama hep alırdı ve kalıbımı basarım yanında getirmiştir.hemen çadırına girdim ve çantasına baktım aradığımı bulmuştum hemen alıp çadırdan çıktım.Oğuz da kovaları getirmişti.hemen ağaçlara düzeneği hazırladık.Oğuz,Yankı'nın çadırına ben ise Ceren'in çadırına girdim.makyaj yapmaya başlamıştık.Açıkçası Ceren'in yüzü makyajlıydı ama fazla makyaj göz çıkarmazdı.
Telefonunun kilidi yoktu bu sayede hemen açtım alarmı 1 dakika sonrasına kurdum ve sesini sonu kadar açtım.Çadırdan çıktığımda Oğuz'un da çadırdan çıktığını gördüm.bir süre sonra alarmlar çaldı ve ikiside gözü kapalı ellerinde kıyafetleriyle çadırdan çıktılar.O esnada kurduğumuz düzeneklerdeki su başlarından aşağı döküldü.Ceren'in çığlığı herkesi uyandırmıştı.
İkisinin de yüzündeki makyajlar akmıştı ve çok komik duruyordu.
Herkes onlara kahkahalarla gülmüştü.
"Bunu kim yaptı lan?"dedi Yankı. Öne çıkarak "Ben yaptım lan." dedim biraz da onu taklit ederek.
Ceren yerinde sinirinden zıplamaya başladı Elvin,Ceren'i alıp götürdü.
"Sevgilin ve sen üstüme hobi olarak çay döktüğünüz için ben de sizi uyarmak istedim sadece.Şimdi ödeştik."
Yankı son kez yüzüme baktı ve temizlenmeye gitti.
Oğuz'a çak yaptım.O da çaktı ve sırıttı.Çok yorgundum ve saatte baya geçti,işlerimi hallettikten sonra çadırda uyumaya başladım.Sabah bir düdük sesiyle yerimden fırladım ve kafamı çadırın demirine çarptım.
"Si-"cümlemi bitiremeden Ülkü çadırıma abandı"Kanka hadi kahvaltı zamanı dedi ve çıktı. Hemen kıyafetlerimi alıp kabine gittim.Çıktığımda kitaplar dağıtılıyordu.yemeğimin başına geçtim hızlıca bitirip kitaplarımı aldım.Sezgi hoca geldi ve kendini tanıttı"ben Sezgi Yılmaz.Tarih öğretmeninizim,herkes kitaplarının arasındaki tarih kitabını çıkarsın ve ilk 3 sayfayı çözsün sorusu olan yanıma gelebilir. "Kitabı aldım ve çözmeye başladım,bir süre sonra sıkılmıştım ve öfleyerek kitabı bıraktım.Tarihi severdim ama şu an en son çözmek isteyeceğim dersti.Ülkü'nün çözmeyi bitirip başını masaya koyduğunu gördüm.Oğuz'un da ondan geri kalır bir yanı yoktu.Senem ise hocaya soru soruyordu.Senem'in Edebiyat Fakültesi istediğini biliyordum geçen konuşurken anlatmıştı.Bir anda yandaki bir el Ülkü'yü dürtü bilin bakalım kim OĞUZ."
Ülkü hafif kapalı gözleriyle Oğuz'a baktı ne var dercesine.
"Sarı bomba sen ne istiyon?"
"Tıp,tercihen Eskişehir hep merak etmişimdir nasıl bir yer diye."dedi ve kafasını tekrar masaya koydu.
Ardından bana döndü.
"Halamın kızı,peki sen?" Dedi.
"Hogwarts Sihir Fakültesi"dedim.
"O ne lan öyle?"(pottermore ekibi hemen kızmayın)Oğuz garip bir ifadeyle yüzüme bakıyordu.
"Sihirli güçlerini kullanmayı öğreten bir üniversite.Yeni açıldı"
Dedim.
"Hogwarts,Hogwarts,Hogw- hadi lan ordan o bir hikaye adıda şey Hery Pötür."dedi.
Haykırmıştım yanlışlıkla.Sezgi hoca tip tip baktı sonra yeniden sorulan soruya döndü.
"Reklamcılık istiyorum.Kaderime nerede gelirse."Dedim.O sırada garip bir ses geldi ve ders bitti.
Listeye baktım bugün 6 saat dersimiz vardı Off.
            ~akşam yemeği~
"Abi kimya dersindeyken integral çözüyordum lan.Kafa uçmuş" Can'ın dediğine hepimiz gülmüştük.Selim'in dediği ise daha komikti."Abi bugün kimya dersi mi vardı lan."
"Evet 7.dersti." dedi Atahan.
Yankı ise sinirle"Saçmalama 6 ders vardı."dedi ama o da gülüyordu.
Selim dedi ki"o kadar ders var mıydı?"
Bu sefer hoca da gülmeye başlamıştı.
O gün öyle bitti.
                ~ertesi gün~
2. çalışma günündeydik.
Ders listesi bu sefer değişmişti.Sabah kahvaltıda herkese yeni liste dağıtılmıştı.
Oğuz listeyi almamıştı çünkü kahvaltıya gelmemişti tüm erkekler ve kızlar neredeyse kahvaltısını bitirmişti.Ülkü ve Senem de bitirince kitaplarını almaya gittiler.Oğuz'un gelmeyecegini anladığımdan ona nutellalı ekmek yapmıştım.Masadaki insanlara baktım tek erkek Yankı'ydı,biri Oğuz'un çadırına girmeliydi ama etrafta sadece kızlar vardı erkekler bir yere gitmişti Yankı ise istememişti onlara katılmak büyük ihtimalle dersten önce biraz yüzmek istemişlerdi ama Oğuz'un yanlarında olmadığına eminim.Yankı kalkacağı sırada kolundan tuttum bana baktı ne istediğimi soruyordu anlaşılan.
"Oğuz kahvaltıya da gelmedi erkeklerle de gitmedi ve çadırından çıkmadı bir şey mi oldu bakar mısın ben giremiyorum da?"dedim
Biraz düşündü ve kafasını salladı.
Çadıra girdi ve bir kaç saniye sonra çıktı yanıma geldi ve dediki"Öküz gibi yatıyor biraz dürttüm ama uyanmadı." Olumlu anlamda kafamı salladım ve teşekkür ettim,sinir çocuktu ama kafa bir çocuktu.O sırada bir esneme sesi geldi çadıra baktım Oğuz çıktı,cin çarpmış gibi duruyordu.
"Halamın kızı,saat kaç dedi?"
"9.30 dedim."
"Of kaçtı kahvaltı di mi?"dedi üzgünce.
"Evet ama ben sana nutellalı ekmek yaptım dedim ve ona uzattım hazırladığım ekmekleri.
"Ya halamın kızı nesin lan sen insan değilsin ultra efso bir yaratıksın." dedi.
Hafifçe sırıttım ve çikolatalı ekmekleri yiyerek çadıra girişini seyrettim.bi 50 dakika donra ders zili çalmıştı ben de hızla kitaplarımı alıp derse gittim ve bugünün hızlı bitmesi için dua etmeye başladım çünkü ders geometriydi.Evet geometriyle pek aram yoktu ama çalışırdım ve yapardım.dün ilk dersteki gibi değildi manzara bu sefer Ükü ve Oğuz Başını kaldıramıyordu genel anlamda sınıftaki herkes sorularla ilgileniyordu.Gözüm Yankı'ya kaydı,bitirmiş oturuyordu.O esnada hocanın gözü bizim tarafa kayınca milleti izlemeyi bırakıp hızla sorulara döndüm.
            

Evet elamin okurları.olabildiğince dikkatli ve uzun yazıyorum.Öbür bölümde hızla 2.haftaya geçmeyi planlıyorum.Umarım beğenirsiniz.



 

Elalemin OğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin