3.bölüm

30 2 4
                                    

*Medya Yankı*
"Öf kanka o 5 gün varya içimden geçti."dedi Ülkü.
"Bugün ikili gruplardaki oyuncular belli olacak" dedi Senem heyecanla.
Gözlerinden Oğuz ile grup olmak istediği belliydi Oğuz'un da ondan geri kalır yani yoktu gözleri"Senem Senem"diye bağırıyordu.
Sezgi hoca geldi Ve herkesi susturdu ardından konuşmaya başladı:Bu hafta sizin için yorucuydu ama gelecek hafta daha eğlenceli olucak dedi.İkili gruplara ayrılacaksınız.her grupta 1 kız 1 erkek olacak dedi.
Şimdi eşlerin isimlerini okuyorum.
CEREN - SELİM
Selim'in yüzündeki mutluluk okunabiliyordu Ceren ise üzgün bir şekilde Yankı'ya baktı.
ELVIN-CAN
SENEM-OĞUZ
ikisi şu an karşımda mutluluk dansı yapıyorlardı bu hallerine gülmemek elde değildi.
ÜLKÜ-ATAHAN
GÖRKEM-YANKI
Son söylediğiyle gözüm seğirmeye başladı.Kafa çocuk dediğim için önceden rabbim beni bunla sınıyordu.Yankı'ya baktım o da şaşırmıştı.
Ardından hoca devam etti gruplar değiştirilemez ve yarın oyunlar başlıyor kazanın ödülü ise bu sıcakta ... aquapark'ına 4 bilet deyince ben de kayışlar koptu Yankı'da anlaşılan bunu duyunca benimle aynı hisleri yaşamıştı ki o gazla gelip"Bence biz iyi takım olup bunları ezeriz."demişti dediğiyle gülmem bir oldu.
"Sıcak havada aquapark insanı katil bile yapar."dedim.Bu dediğime sırıttı.
Saat geç olmuştu zaten eşlerin belirlenmesi akşam yemeğinden sonraydı.Herkes dinlenmeye çadırlarına dönmüştü.
~ertesi gün~
"Bugünün yarışması Yüzme."dedi Sezgi hoca ardından devam etti"İlk önce erkekler.herkes yerini alsın."
"Hayli hayli alırım." dedi Yankı.
"Egonun bir kısmını suda bırak daha kolay yüzersin bu ağırlıkla yüzmek zor."dedim.
"Merak etme biz alışkınız beraber yüzmeye."dedi.
"Ay haspam."diye geçirdim içimden.
Sezgi hoca yine bağırdı"Hazırsanız 3-2-1 başla"
Komutun verilmesiyle herkes suya dalmıştı.
Öne baktım gerçekten Yankı herkesi geçmişti.Biraz sonra yarışma bitti ve Yankı kazandı.
Sudan çıktı ve yanıma geldi.
"Bak kazandık egomla ben."dedi
Bu dediğine güldüm.
"Senden de bekliyorum bu performansı."dedi.
"Bende o kadar ego yok ya."Dedim.
"Onu demiyorum,yüzme konusunda diyorum."
"Çok beklersin."dedim.
"Neden?"diye sordu.
Ülkü'yü işaret ederek"O lisanslı yüzücü."dedim.
Bunu duyan Oğuz,hocaya bağırarakak ve Ülküyü göstererek"Hocam,bu sarı bomba lisanslı yüzücüymüş."dedi.
"Oğuzcum maalesef hiçbir şey yapamam onu çıkarsam Atakan da çıkmış oluyor."dedi hoca.Ardından devam etti"Herkes yerlerine geçsin,3-2-1 başla"
Verilen komutla hızla suya daldım ve yüzmeye başladım.Bir süre sonra yarışma bitmişti ve kazanan tabi ki de Ülkü'ydü.Atakan sevinçten Ülkü'yü alıp öpmüştü ama yanaktan hemen saçma sapan düşünmeyin.
Bugünkü yarışmalar bitmişti.
Yarın koşu yarışı vardı bu yüzden iyi dinlenmeliyim.Koşuda iyiydim ama iyi dinlenmezsem koşamazdım.
Akşam yemeğine az kalmıştı.
Duş almış ve üstümü değiştirmiştim.Herkes bir yere toplanmış bir şey oynuyordu ortadaki şişeyi gördüm.
O esnada tiz bir ses duyuldu bu ses Ceren'e aitti.
"Yankığğ D mi C mi?"
"D dedi."
C dememesine şaşırmıştım ama sonradan anladım.C deseydi Ceren kesin onu öpmesini isterdi ve çocuğun dudakları boyacı dükkanı gibi olurdu.
" Benimle çıkar mıydın?"
"Hayır,sanırım başka birini sevmeye başlıyorum."
Ülkü şaşkınca sordu.
"Siz sevgili değil misiniz?"
"Hayır."dedi Yankı.
Şaşırmıştım.
Yavaşça yanlarına gittim ve ben de oyuna katıldım.
Şişe çevrildi.
Elvin ve benim aramda durdu.
Elvin sordu"D mi,C mi?"
"D" dedim.C derdim genel de ama şu an Ceren'in bozulmasına sinirliydi sinirini benden çıkarırdı.
"Hiç sevgilin oldu mu?"yine klişe sorular.Ofladım ama klişe olduğu için cevap veremeyeceğimden değil.
"Hayır"dedim sakince.
Yankı şaşırmış duruyordu.
Şise yeniden döndü ve Ülkü ile Atakan arasında durdu.
Ülkü hiç düşünmeden"D"dedi.
"Benimle çıkar mısın?"
Ülkü şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemedi aslında uzun süredir konuşup eğleniyorlardı ve çok iyi anlaşıyorlardı.
Ne diyeceğini bilemedi bana baktı.Ne demek istediğini biliyordum o yüzden kafamı olumlu anlamda salladım.
"Evet."dedi.
Atahan'ın mutluluktan gözleri parlıyordu.
Sonra slow motion birbirlerine koştular. Bu hallerine gülmüştük.
O sırada Sezgi Hoca geldi ve dedi ki"Artık akşam yemeklerini yemelisiniz."
Herkes masaya geçmişti ve sakince yemekleri yedik.
~bir kaç saat sonra~
Saat sabahın üçüydü ve beni uyku tutmamıştı.Oflayarak çadırdan çıktım,bir anda sert bir cisme çarptım"lan bu ağacı buraya kim koydu.Oha bir de nefes alıyor."dedim.
(Mal ağaç nefes alır mı?)
Oo iç ses teşrif etmişsin.
2 haftadır yoktun nereden esti gelmek?
(Baktım bensiz bir bok yapamıyorsun ben de geldim.)
İç sesimle tartışmayı kesip çarptığım şeye baktım.
"YANKI???Gecenin bu saati ne yapıyorsun?"dedim.
"Sen ne yapıyorsan onu."dedi.
"Uyku tutmadı.Yarın nasıl yarışacağım ben ya?"
Aklıma bir soru geldi.
"Sen ne okumak istiyorsun?"dedim.düşüncelerimi dışa vurarak.
"Hukuk.Bizim şirkette çalışacağım.Ticari işlerde sorun olur da mahkemeye çıkmak zorunda kalırsak rüsvet ile çalışmayan bir avukat bulmak zorundayız çünkü bazı avukatlar karşı tarafa çalışabiliyor eğer avukat aileden biriyse güvenilir olur.Peki sen ne okumak istiyorsun?"
"Reklamcılık."dedim hızlıca.
Olumlu anlamda kafasını salladı.
Yorgunluktan esnedim.
"Uykun geldi galiba."dedi.
Olumlu anlamda kafamı salladım.
Gülümseyip"iyi geceler." dedi.
"İyi geceler."
Deyip yattım.
~Ertesi gün~
Sezgi hoca bağırdı.
Erkekler öne çıkın.
3-2-1 başla.
Tüm erkekler koşmaya başlamıştı.
Bir süre sonra yarış bitti.Selim kazanmıştı.
Ceren mutluluktan Selim'e sarılmıştı.Selim neredeyse bayılacaktı heyecandan.
Bu hallerine gülümsedim.
O esnada Sezgi hocanın sezi duyuldu hızla yerime geçmişti.
"3-2-1 başla."
Depar attım.diğer kızlar arkamda kalmıştı.
Bayrağın ordan u dönüşü yaptım.Bir kaç dakika sonra başladığım yerdeydim.
Yankı çok şaşırmıştı anlaşılan benden böyle bir şey beklemiyordu.
Oğuz oradan atladı"Halamın kızı sen ne etmişsender?"
Bu dedigine güldüm ve yavaşça akşam yemeğine gittik.
Yemek bitmişti Yankı ile yarınki yarışma hakkında konuşuyorduk.
"Tırmanma konusunda iyiyimdir az ağaçtan düşmedim." dedim.
Sırıtarak."Koşu kadar iyiysen bana uyar bildiğin depar attın çünkü."
Gülümsedim."Eh fena değilim işte."
Yavaşça esnedi.
"Benim uykum geldi.İyi geceler."deyip çadırına gitti.
Bende yorulmuştum o yüzden bende ardından kendi çadırıma gittim.
Çadıra girince aklıma bir soru takıldı kazanırsak kimi götürecektik?
Öf aklımdaki bu soruyla kesin uyuyamam.
Hızla Yankı'nın çadırına gittim ve dışarıdan seslendim.
"Yankı"
Ses yok
"Yankı"
Ses yok
Sonra gözlerimi kapatarak çadıra girdim.ayağım ayağına çarpmıştı ayağını tutup yavaşça dürttüm.
Tık yok sonra hafif bağırarak.
"Yankı çocuğumuzu burada doğuramam herhalde kalksana hastaneye gidelim nolur."
Dediğimle hemen kalktı"Hani nerde?Ikın hemen hastaneye gideceğiz."
Bir kaç saniye sonra iyice ayıldı ve bana baktı ne işin var burda der gibiydi.
"Şeyy aklıma bir soru takıldı ama sormazsam uyuyamam."Dedim.
"Ne soracaksın gamzeli?"dedi.
"Eğer biz kazanırsak kimi götüreceğiz."dedim.
"Ceren ve Selim olabilir."dedi alayla.
CEREN mi?şaka falandır.diye gecirdim içimden.Sonra içimdekileri dışıma vurdum.
"Neden kaydırakların boyaya mı ihtiyacı varmış?dedim.
Başta dediğimi anlamasa da sonradan anladığında gülmeye başladı ve bana döndü"Sence kim olsun?" dedi.
"Ülkü ve Atahan veya Senem ve Oğuz."dedim.
Olabilir dercesine başını salladı.
"Ama Ülkü'nün kamptan sonra hemen yazlığa gitmesi lazım yoksa Umut teyze yani annesi çok kızar." dedim.
"Atahan da Ülküsüz gelmez."dedi.
"E o zaman Oğuz Ve Senem'i getiriyoruz değil mi?"dedim.
Olumlu anlamda kafasını salladı.
"E aldın mı cevabını?"dedi.
Gülümseyerek başımı salladım ve çadırdan çıkıp kendi çadırıma girdim.



Elalemin okuyucuları umarım bu bölümü beğenmişsinizdir.Eksiklerimi yorumlarda belirtirseniz düzeltmeye çalışabilirim.














Elalemin OğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin