4.bölüm

7 0 0
                                    

Yabanci. Bu hisler bana okadar yabanciki kalbimi hissetim bi kalbim varmis diye gecirdim icimde, kalp atislarimin sesi kulak zarimi patlatacakti nerdeyse neler oluyor bilmiyorum ama sevmemistim bu hissi tam o sirada yanimdan gecip yan taraftaki siraya oturdu geç kalmis hislerimle okdar mesguldumki gozlerim ona sabitlenmisti resmen bir an once kendime gelmem lazimdi. Gözlerimi ondan çekip önume baktım. İyi degildim karnima kramp girmisti bir an önce eve gitmem gerekiyordu belki bi agrikesici icersem kendime gelirdim yada iyi bir duş Bilemiyorum. Zilin sesiyle cantami toparlamam bir oldu ona bakmaya cesaretim yoktu sessiz ve hizloca siniftan ciktim arkamdan ekimin çagil diye bagirmasina aldırmadan ciktim okuldan. Aklimdan cikmiyor o kehribar rengi gözler bal sarisi saçlar. Hic sevmedim bu hissleri bu düsünceyi eve gittigimde ilk isim dusa atmak oldu kendimi dustan cikip üzerimi giyip aynanin karsisinda saclarimi tararken yine aklimdaydi adı neydi acaba neden gec kalmısti kendimi hic böyle hissetmemistim.
Uyursam belki gecer. Bunh herkes ister ama asla olmaz sabh uyandgimda yine aklimdaydi ama kendime söz verdim kendime asla bidha dusunmeyecem heleki aşk sacmaliga asla kanmayacaktim babam birakip gitmis bizi kimseye güvenemem, inanamam.

Yine siyah pantolonumu ve siyah swetim giydim. Kapsonumu takip kulakligimla okula dogru yurumeye basladim. Okula vardigimda bahcede ekim büyük bir merakla beni bekliyordu dün okuldan öyle cikip gitmem onu büyük bir meraka sürüklemiş, bisey yok ekim desemde susmadi sinafa gidene kadar konusmaya devam etti.
Sinafa girerkenn ilk bi yavasladim sonra derin bir nefesle iceriye girdim yine hic bir yere bakmadan direk sırama oturdum. Kafami kaldirmamla resmen sinifin kasari benim diye bagiran sudeyi gordum. Üzerinde minicik bir etek gomleginin ilk 3 dügmesi acik. İc çamaşirinin rengini gorebiliyordum.
-ismin çagıldı sanirim
Konuşmak istemesemde resmen bakislariyla sinirlerimi bozuyordu
- evet! Ne vardi
- Benimle konusurken uslubuna dikkat et.
Şeytan diyor kalk o çakma sarı saclarini ver eline ama ilk haftadan müdüre gitmek istemiyordum.
-oldu canim baska emrin.
- haddini bil yoksa sana haddini bildiririm
Ve benim butun şaltellerim atti
- hadi bi bildir bekliyorum bi bildir bakalim
Elini saclarima atmasiyla tokati suratina yapstirim elini arkasindan büktüm. Sude sinifin icinde çiyak ciyak bagiriyordu
-Bidaha sakın benimle konusmaya bile tenezzul etme yoksa bu tuttuğum eli kırarim.
Sude korkudan sadce kafasini salliyordu tam birakcagim sira bir çift el sudeyi ellerimden kurtardi. Kafami arkaya baktigimda kehribar rengi gözler beni izliyordu...

Yolun Sonu... (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin