ᑕᗩᔕᔕIOᑭEIᗩ ᗰIᑎOᖇIᔕ
Potwory mieszkają w każdym z nas, tak samo jak piękno, które ty też masz. Więc schowaj dumę do kieszeni i zrób to, co musisz, idioto.
🌠
KEᖇEᑎOTO ᖇEᘔᑌᖇO ᗪᗩᐯEᖇᖇEᔕ
Nie mam już siły walczyć o to, co kocham, o tych, których kocham. Nie jestem wojownikiem, nie jestem księciem. Jestem nędznikiem, który dawno przegrał wszystko.
🌠
EᗪETTE ᑎEᖇEᑎEÉ
Potępienie nie jest pokutą. To cholerna ruletka.
🌠
ᒍOKEᗪE EᑭᖇYᑌᔕE
Wszyscy kiedyś umrzemy - może jedyne, co pozwala nam się zmierzyć z tym faktem, to świadomość, że tylko w ten sposób powrócimy do Gwiazd.
🌠
ᖴIITᕼIᑎOEᒪᗩ ᗩGᑌᑎᗩᕼᑌO
W ogniu cierpienia hartuje się charakter. Często też jego ciemna strona.
🌠
ᖴᖇIᗩᑎTᕼ YOᔕOTᕼO
Byłem tylko złodziejem. Cieniem uciekającym przed słońcem. To mnie gonili po całym Etrecie. A kiedy już byłem w ich sidłach, ten skurczybyk powiedział tylko słowo i odpuścili, zostawili mnie, dasz wiarę? Skubany, ma gadane, a ja dług wdzięczności.
✨☄️✨
Ҽեɾҽե
~*~
Tak, startuję z tą opowieścią po raz setny, ale tym razem (!) jestem z niej zadowolona. Karty proszę brać z przymrużeniem oka, robiłam je sama, a grafik ze mnie marny. Mam nadzieję, że tym razem dobrniemy razem do końca ( czyt. przestanę być miękką kluchą i się ogarnę)Pierwszy rozdział szybciej, niż później, obiecuję!
Opowieść tę dedykuję mojej przyjaciółce, która musi przeżyć notorycznie wysyłane jej spojlery, fangirlingi, frustrację, załamania i fazy weny.
Oraz Druhnie ze Zlotu Trzydziestolecia, dzięki której znów uwierzyłam w swoje umiejętności. Dziękuję.
CZYTASZ
Cassiopeia - Ta, która dała Gwiazdy
Fantasy𝓢𝓪̨ 𝓵𝓾𝓭𝔃𝓲𝓮, 𝓴𝓽𝓸́𝓻𝔂𝓬𝓱 𝓸𝓫𝓮𝓬𝓷𝓸𝓼́𝓬𝓲𝓪̨ 𝓷𝓲𝓮 𝓷𝓪𝓬𝓲𝓮𝓼𝔃𝔂𝓶𝔂 𝓼𝓲𝓮̨ 𝓭𝔃𝓲𝓼𝓲𝓪𝓳, 𝓼𝓴𝓸𝓻𝓸 𝓳𝓾𝓽𝓻𝓸 𝓫𝓮̨𝓭𝔃𝓲𝓮𝓶𝔂 𝓲𝓬𝓱 𝓼𝔃𝓾𝓴𝓪𝓬́ 𝔀 𝓰𝔀𝓲𝓪𝔃𝓭𝓪𝓬𝓱. Zawierzenie nie było już niczym więcej, jak głęboko za...