💚for💚

6.1K 558 622
                                    

Ya ama ben medyaya çok fena düştüm~😍

Hatırlatma~

Umursamamaya çalışarak 'neyse ki suratımı görmüyor' diye düşünüp o da kendini uykunun kollarına yavaş yavaş bırakmaya başlamıştı..

~

"Yoongi hyung! Hoseok odasında yo-OHA!"

"Ne old-OHA!"

"Çocukl-WÖEH!"

"Niye herkes şaş-ÇÜŞ!"

"Sikec-BÜEĞĞF!"

"Telefonum ne-ORANGUTANIN 5. BACAĞI AŞKINA!"

Namjoon arkasına dönerek Jungkook a;
"Düzgün şaşır lan"

Jungkook omuzlarını kaldırıp indirdi.

Hoseok ve Yoongi gözlerini yavaş yavaş açarak etrafa baktı ve eski hale geri döndüler.
Hâlâ fark etmemişlerdi.

"Oh oh maşallah" dedi Namjoon.

"Hoseok ne güzel de sarılmış Yoongi nin ensesine öyle" dedi Jin.

"Yoongi hyung un da az kalır hali yok. Şuraya bak, kafası görülmüyor öyle bir gömmüş ki kafasını Hoseok hyung un boynuna" dedi Jungkook.

"Şam şeytanlarına bak, bizi neden aşağıda bıraktılar şimdi anlaşıldı"

"Aşna fişnacılar sizi"

"Kim bilir kaçta uyudular, şu sese uyanmadıklarına göre.." dedi Taehyung şeytan gülümsemesinden yollayarak.

"Neyse.. hadi çıkalım. Uyusunlar, yorulmuşlar baksanıza" dedi Jimin ellerini bilevleyerek.

Çıkıp kapıyı kapattıklarında, Yoongi ve Hoseok kapı sesine uyanmıştı.

Aynı anda birbirlerini inceledikten sonra, Hoseok gözlerini kocaman açıp geriye doğru attı kendini.. kısacası boşluğa.

"Ah götüm!"

"Ne yapıyorsun Hoseok?" Dedi Yoongi uyku sersemliği ile dudaklarını büzüp Hoseok a bakarken.

Hoseok kalçasını ovalayarak ayağı kalktı.

"Ne yapayım senin de yatağın o kadar küçük olmasaymış"

"Kim dedi aniden at kendini?"

"Yah sen neden bana o kadar sarılıyorsun ki hem?"

"Az önce sen de dedin, yatak küçük. Ayrıca düşme diye sarıldım"

İşaret parmağı ile kendini göstererek; "Ha bir de benim iyiliğimi düşünerek bana sarıldın?"

"Aynen. Üstelik senin de altta kalır halin yok, beni öyle bir gömmüşsün ki  o güzel boynuna.. uyandığımda boğuldum sandım"

"Altta kalır halim var. Akşam gördük" dedi Hoseok kaş göz yaparak.

Yoongi büyük bir kahkaha patlattı.

"Neyse, senle uğraşamayacağım" diyerek arkasını dönerek kapıya doğru yürüdü Hoseok kıvırta kıvırta.

Yoongi ise manzaradan gözlerini zorla ayırarak ayağa kalkmıştı "tövbe yarabbim"

Daha sonra üst pijamasını değiştirerek,

"Allah sen nelere kadirsin"

Sun Faced | sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin