💛tri💛

6.5K 598 573
                                    

Hatırlatma~

Yoongi Hoseok un kafasını kendine çevirerek "istersen bu gecelik benim odamda kalabilirsin" dedi.

Hoseok gözlerini kocaman açarak "olur hyung! Teşekkür ederim!"

Hızla Yoongi nin odasına koştu Hoseok.

Yoongi de arkasından gitmiş, ve kapıyı kapatmıştı.

~

"Pijamalarını da mı getirdin" dedi Yoongi gülümseyerek Hoseok un elini göstererek.

Hoseok yeni fark ederek eline baktı ve güldü.

"Sanırım korkudan elimde unutmuşum"

Yoongi kafasını sallayarak yatağa yattı ve Hoseok a doğru dönerek telefonuna bakmaya başladı.

"Hyung.."

"Hm?" Dedi Yoongi göz ucuyla bakarak.

"Acaba arkanı dönebilir misin?"

"Neden?"

"Üstümü değiştireceğim" dedi elindeki pijamayı sallayarak.

Nefes vererek arkasını döndü ve telefonuyla uğraşmaya devam etti Yoongi.

Hoseok hızla üst tarafını giyip, tam altını da giyecekken Yoongi arkasını döndü

"Hoseok sencede şu g-"

Yoongi, Hoseok un bacaklarını görmesiyle sesi kesilmişti.

Baştan aşağı süzerken Hoseok un tiz sesi yeniden kulaklarını doldurmuştu.

"Hyung neden arkanı dönüyorsun?!" Pijamayla bacaklarını örtmeye çalışıyordu.

"Ah üzgünüm, giyindin sandım. Pardon~ benim hatam"

Yoongi hızla arkasını dönüp kafasını yastığa gömmüştü.

Hoseok altını da giydikten sonra odada yatak var mı diye göz gezdirmeye başladı. Gerçi neden bir odada 2 yatak olsun dimi?

"Yoongi hyung"

"Hm?"

"Ben yanında mı yatacağım?"

"Yok bak şu tarafta gizli geçiş var. Orada uyuyabilirsin"

Hoseok tam o tarafa bakıyorken Yoongi nin kahkahası dönmesine sebep oldu.

"Cidden inandın mı?"

Hoseok Yoongi nin diş etlerinde kalmıştı. Ne güzel gülüyordu.

"Evet yanımda yatacaksın Hoseok" sonra ellerini canavar gibi yapıp "tabi chucky tarafından yenmek İSTEMİYORSAN WEEĞRRWW!"

Hoseok hızla yatağa girip yorganın altında kayboldu.

Ardından "ya hyung!" Diye isyan etmeye başladı.

Yoongi tekrar gülerek kafasını yastığa koydu.

Bir süre sonra Hoseok nefessiz kaldığını anlayınca yorgandan kafasını çıkardı ve Yoongi ye döndü.

"Tanrı aşkına ne kadar çabuk uyudun? Aish~ ayı mısın sen be? Kış uykusuna mı yattın?"

Hoseok şikayetle konuşmaya devam edecekken Yoongi nin, kendi üstünde olduğunu fark etti.
Gözleri şokla açılırken, Yoongi nin o minik gözlerine bakmaya başlamıştı.

"Sen az önce bana ayı mı dedin, yoksa ben mi yanlış duydum? Hyunguna böyle seslenmemelisin Seok."

"Ahahah yok canım.. yanlış duydun. Eheh.. ee hadi uyuyalım?" Hoseok zorla sırıtarak söylemişti.

Yoongi kaşlarını çatıp Hoseok un yüzünü inceledikten sonra, emin olup yana düşmüştü.

Hoseok kendini serinletmeye çalışırken, bunun erken olduğunu anlamıştı. Çünkü Yoongi bu sefer de Hoseok a sarılmıştı.

"Yoongi.. ay, Yoongi hyung. Imm, böyle yatmak zorunda mıyız?"

"Hmm nasıl?"

"Böyle" diyerek eliyle sarmaş dolaş hallerini işaret etti.

"Ah haklısın"

Hoseok Yoongi nin çekileceğini sanarak rahatlayacaktı ki, Yoongi nin, Hoseok un belinden tutup kendine daha çok yaklaştırmasıyla nefesini tutmuştu.

"Böyle daha iyi" diyerek kendini uykunun kollarına yavaş yavaş bırakmaya başlamıştı Yoongi.

Hoseok ise, 1cm ilerisindeki Yoongi yüzünden gerim gerim olmuştu.

İlerleyen dakikalarda Yoongi bu sefer Hoseok un boynuna gömülmeye başlamıştı.

Hoseok ağzı açık bakarken, kendine yapışmış oğlan yüzünden rahat nefes alamıyordu.

Umursamamaya çalışarak 'neyse ki suratımı görmüyor' diye düşünüp o da kendini uykunun kollarına yavaş yavaş bırakmaya başlamıştı..

Sun Faced | sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin