Yaklaşık yarım saat Yoongi ye konumun ne demek olduğunu anlattıktan sonra Hoseok yola çıkmayı başarmıştı.
Neden bir insan durduk yere bara gider ki?
Hoseok bir yandan hızla giderken, bir yandan da bu kıyafetle (beyaz eşofman, yeşil tshirt) içeri alırlar mı diye düşünüyordu.
Sonunda geldiğinde uzunca bir, mekanı inceledi. Ardından ileri doğru adım attı. Ancak durmasını sağlayan şey güvenlikler değil, sol ağacın altında elinde cam bardakla sızmaya meğilli bir Yoongi nin olmasıydı.
İlk defa sarhoş birini tatlı bulmuştu Hoseok. Normalde sarhoş insanlar çok çirkef görünüyor olabilirdi. Ama Yoongi şuan etrafa o kadar masum bakışlar atıyordu ki, Hoseok un onu yiyesi gelmişti.
Yavaş adımlarla Yoongi ye ilerlerken, Yoongi nin kadrajına girmesiyle, Hoseok a baktı Yoongi.
"S-seok?"
"Ta kendisi, koca bebek"
Yoongi kaşlarını çattı
"S-sen nasıl olur da-"
"Evet evet, nasıl olur da sana böyle derim öyle değil mi? Şuan sırası değil GiGi"
Yoongi 'hıh'ladı. Hoseok burnunu içki kokusuyla, kırışmıştı.
"Nasıl olur da Dünya ya girebilirsin diyecektim. Sen Melek Seok değil misin? Derhal git buradan! Burda senin gibilere yer yok, anlıyor musun?"
Sarhoş sarhoş konuşurken kelimeleri yanlış telafuz etmesine rağmen Hoseok anlamıştı.
"Beni seni almam için gönderdiler. Geçiçi olarak Dünya'dayım yani" ardından göz kırpmıştı.
Yoongi tekrar düşmüştü.
Ama bu düşme mecazi anlamda değil gerçekten düşmüştü.
"Aish, bir yerini kıracaksın"
Hoseok onu sırtından ve bacaklarından tutup *gelin misali* kaldırmıştı.
Arabaya ilerleyip kapıyı açtı ve Yoongi yi ön koltuğa oturttu.
Kendisi de hızla ilerleyip şoför koltuğuna bindi ve kapıları kitledi. Yoongi nin ne yapacağı belli olmazdı nasıl olsa."Seok~"
Hoseok arabayı çalıştırdı ve ilerlemeye başladı.
"Hı?"
"Hani sen burda geçicisin ya"
"Ee" dedi Hoseok gülerek.
"Seni öp*hıck*ebilir miyim?"
Hoseok yanlış duyduğunu varsayarak "anlamadım ne dedin?"
"Se*hıck*ni öpebilir miyim?"
Hoseok ani firen yapıp Yoongi ye doğru bakmaya başladı.
Yoongi de ona baygın bakışlardan yolluyordu."Hey, bunu duymamış sayıyorum ve şimdi yola devam ediyoru-"
Hoseok un sözünü kesen şey Yoongi nin dudakları olmuştu.
Yoongi, esmer gencin boynuna ellerini çıkararak öpmeye devam ediyordu.
Hoseok ise şoku atlatamamış, kalpli dudağının üstündeki dudaklara kendini bırakıp bırakmamak konusunda gidip geliyordu.Hoseok, Yoongi nin karşılık verene kadar durmaya niyetli olmadığını anladığında, karşılık vermeye başlamıştı.
Ellerini ince bele indirerek öpüşüne karşılık veren Hoseok, şuan ne yaptığı hakkında hiçbir fikri yoktu. Sadece bir seferlik akışına bırakmaktan zarar gelmeyeceğini düşünüyordu.
Yoongi nin tekrar hıçkırması öpüşlerinin sonunu getirmişti.
"T-teşekkür ederim Seok~"
Ardından kendini uykunun kollarına bırakmıştı.
Hoseok küçük bir kıkırtı bırakarak, ne ara açtığı kemerini taktı ve yola devam etti.
Giderken dili dudaklarının üstünde istemeden bir tur atmıştı bile..Bu tat gülümsemesine neden olmuştu.
"Hmm..demek çilekli nemlendirici.."
•
Öpüştürdüm nihahahahaha