Part 21

601 76 10
                                    

Baekhyun's pov

Өглөө сэрэхэд хэн нэгний дулаахан энгэрт хэвтэж байв. Тэр үнэхээр сайхан үнэртэй юм . Магадгүй ингэж тэврүүлээгүй удсан болохоор бага зэрэг шунан түүний энгэрт улам шигдэнэ. Тэрээр сэрсэн бололтой.

"Мм тэгэхээр танилцах уу"

" Унтсан хүнтэйгээ танилцмааргүй байна"

" У Сэхүн гэдэг Сэхүн гэж дуудаарай"

" За яахав Бюн Янхан"

"Аливээ нэрээ хэлэлдээ"

"Бэкхён Бюн Бэкхён"

"Сайхан нэр байна. Хүсвэл өнөөдрийг надтай өнгөрүүлэхгүй биз."

"Тэгье өнөөдөр үйлчлүүлэгчгүй .Тэгээд ч цаг одоо 4 боож байна"

Бид үлдсэн өдрийг хамтдаа өнгөрөөхөөр болж босон шүршүүрт орцгоож хувцсаа өмсчихөөд гарцгаалаа.
Тэгээд бид буудлын ойроолцоох кафед оров.

"Мм тэгэхээр Чанёол гэж хэн юм"

"Чи яаж мэддэг юм"

"Чи л өчигдөр Амм Чанёол аа ахх гээ-"

"Дуугай байгаач . Магадгүй хамгийн ихээр үзэн яддаг . Үгүй хамгийн ихээр хайрладаг хүн минь байх."

"Ойлгомжтой . Чи бид хоёр их төстэй юм. Би ч бас Лухан гэх нэгэн залууд бүрэн дүүрэн орчихсон. Харин тэр намайг ашиглаад хаячихсан."

"Сонирхолтой л юм "

"Магадгүй бид найзууд болж болох уу"

"Мэдээж .Яагаад болохгүй гэж"

"Тэгвэл бидний нөхөрлөсөний эхний өдөр юм чинь тэмдэглэнгээ бас зовлонгоо мартахын тулд шөнөжин ууцгаая"

"Болж байна."

*******************************************

"Эгчээ дахиад хоёр шил сөжү "

"Тэгээд би чи яажаан бэ . Би бас хүн шдээ гэсэн чинь Үгүй чи бол зүэр янхан гээд л "

" Муу хогын новш"

" Үгүй тэр чинь сайхан сэтгэлтэй халамжтай миний Ёода"

" Чамайг ашиглаа биздээ . Тэгэхээр арчаагүй хүн хайрлаж чаддаггүй гөлөг"

" ҮГҮЙ ҮГҮЙ ГЭЖ БАЙНА"

" Тийм "

Үгүй

"Тийм"

"Үгүй . Чи түүнийг мэдэхгүй болохоор л тэгж байгаа юм . Тэр инээхээрээ хацар нь хонхойдог. Араасаа биш урдаасаа тэврүүлэх дуртай . Яг л хүүхэд шиг юм л болвол инээж хөөрөөд л. Согтохоороо хэлээ хазаж ярьдаг . Өөрийнхөө хувцасыг надад өмсүүлэх дуртай . Бусдаас хайр халамж мэдэржил байвал болоо гэж боддог . М-Магадгүй би түүнийгээ хайраар дутаасан байх . Тэгээд л тэр өөрийг нь хайрлах нэгэн рүү явсан хэрэг . *Нулимсаа арчих* "

"Гоххх Лухан аа гохх"

" Ишш архи ч даахгүй "

Uchigdur nam untaad ta nariigaa murisan bdgiim uneheer tom nugel uildlee uneheer orshoo unshigchid mini oroi uldsn hsgee oruulnaa kk

Бюн янхан [complete]Where stories live. Discover now