Part20

598 66 5
                                    

"Байна уу"

"Чиний эхний хүн ирсэн"

"Ойлголоо оруулчих"

Baekhyun's pov

Үйлчлүүлэгчээ хүлээн сууж байтал хаалга дуугарав.  Надаас нилээн өндөр өөгүй тольгор арьс бага зэргийн ширүүн харц . Төгс юм.
"Халуухан туулай юм гээч ."

"Царайлаг daddy юм"

Тэрээр шууд л намайг хананд шахан үнсэж эхлэлээ. Ойрд хийгээгүй болхоор ч тэр үү би үнэхээр эмзэг байна. Түүний үнсэлт хь улам ширүүсч уруулыг минь хазан хөхнө. Төд удалгүй тэр миний хувцсыг би түүний хувцасыг тайлж эхлэлээ. Гэхдээ халуухан үнсэлтээ салгасангүй. Тэр намайг өргөн явсаар орон дээр хэвтүүлэв. Түүний хүрэлт өдбүр нь намайг галзууруулна. Тэрээр миний биеийг хүзүүнээс авхуулаад гуяны дотор тал хүртэл нь хазаж оимэх нь үнэхээр өайж ядуулж байлаа. Тэрээр оршил хэсгийг үнэхээр сайн хийх юм. Яг л түүн шиг минь. Ахх дахиад л бодчихлоо.

Төд удалгүй хэвийн хэмжээнээс хэд дахин том *рхт*н анусыг минь нэвтлэн орж ирэх нь яг л голыг минь тасдахнуу гэлтэй өвтгөнө.

"Аххх ө-өвдөөд б-байна мхх"

"З-зүгээрээ удахгүй дасна хонгор минь охх б-бариу юмаа ахх мхх "

Түүний хэлснээр аажим аажмаар дасаж эхлэлээ. Одоо өвдөлтөөс илүү таашаал мэдрэхийн тулд би өөрөө хөдлөж эхлэлээ. Тэрээр удаанаас хурдан хурднаас удаанлуу хүчтэй мөн гүн бүлэх нь үнэхээр галзууруулам .

"Онхх х-хурдан "

" гайхалтай ахх"

"Тавилаа ахх"

"Х-Хүлээ"

"Мхх Ч-Чанёол аа аххх"

" Ч-чанёоол?"

Bi smut bichihdee muu ntr bas eniig bi bicheegu shu hh

Бюн янхан [complete]Where stories live. Discover now