Author's pov
Чанёол Бэкхён хоёр анхандаа үнэхээр сайхан байсан ч Чанёолын тэнэг шийдвэрээс болж тэдний харилцаа одоо зөвхөн секс дээр тогтож байна. Гэвч тэд хоёул нэгэндээ сайн шүү дээ.
Baekhyun's pov
Өдөр ирэх тусам түүнээсээ холдоод байх юм. Үгүй тэр надаас зугтаж байгаа юм байна. Яагаад Хамтрагчид болоод ч хамаагүй хамт байхыг хүссэн юмсан .Ганцхан түүнд л биеэ зориулахыг хүссэн юмсан. Гэвч тэр намайг зүгээр л биеэ үнэлэгчээр хардаг байх тийм үү...
Бодолд дарагдан явсаар тэдний гэрийн гадаа иржээ. Дотор ортол Чанёол ирээгүй бололтой . Удахгүй тарах болохоор хүлээе...
1цаг....
2цаг....
3цаг....
4цаг....
Тэр хэзээ ирэх юм бол...
......................................................................
Chanyeol's pov
Ажлаа тараад Сухо мөн Кайтай хамт гархаар болов.
Байнга ордог газраа орон ширээ захиалаад тэр хоёрт өөрт юу болоод байгааг ярьлаа..
Сухо : Арчаагүй юмаа Пак Чанёол зүгээр л хайртай гэдгээ хэлээд болзож болдоггүйн муу..
Кай : Тийшд
Би: Тэгмээр байсан ч зөвшөөрөхгүй бол яанаа гэж айсан юм. Бас болзлоо ч хоёр эрэгтэй хүн хоорондоо болзож байвал хүмүүс муугаар хэлнэ биз дээ.
Кай : Тийшд
Сухо: Тэгвэл анхнаасаа яах гэж хамтрагчид болдог юм золиг минь хайртай л юм бол ... Дээрээс нь өөрийнхөө гормоныг ч хянаж чадахгүй яадаг гэнээ хийж байх үедээ ухаанаа алддаг байж магадгүй ч гэх шиг .
Кай : Тийшд
Чанёол : Тэглээ гэж бодход хамгийн том асуудал нь манай аав. Намайг ийм гэдгийг мэдвэл тэр Бэкхёныг алж ч чадна .
Сухо : Зза одоо зүгээр л тасартлаа ууцгаая тэр нь дээр юм шиг байна.
Кай: Тийшд
Хэдий бид тасартлаа уусан ч гэрээ олоод ирсэн. Гэртээ ортол миний бяцхан залуу намайг хүлээсэн бололтой буйдан дээр унтаж байв
Гэхдээ өнөөдөр нэг зүйлийг ухаарлаа .
Чамайгаа хамгаалж хэзээ ч орхихгүй гэдгийг....
Helllo tgel chadharaa l oruulj bndoo talagdaj bnu kk . ymr ng sanaa bwl hlere chadwal nmnee tgd fighting😀😀😍😍
YOU ARE READING
Бюн янхан [complete]
Storie d'amore"ггэхдээ би чамд хайртай" "Харин би үгүй , чи бол зүгээр л янхан"