Part28

718 72 6
                                    

Baekhyun's pov

Одоо л шинэ жилийн уур амьсгал орж байна.

"За манайхаан хоолоо идээрэй"

Намайг ингэж хэлэнгүүт бүгд гүйлдэж ирээд ширээнд тухлан сууж инээд хөөрөөр дүүрэн хооллоцгооно.

Бүгд л хосоороо байгаа болохоор гэртээ харьж он гаргана гэсэн учир гэртээ харьцгааж би ганцаараа гэртээ улдэв. Ганц бие хүнд хийх зүйл олдохгүй юм чинь гэж бодоод авсан виски бас шомпаскаа уугаад унтъя гэж бодож байтал яагаад ч юм ганццардах мэдрэмж дотрыг минь бүрхэнэ.

Буйдан дээр суун аймшгийн кино үзэж байтал хонх дүүгарав.

"Ийм орой хэн байдаг билээ"

Очоод хаалгаа онгойлготол миний бодож байснаас тэс өөр хүн угтаж авлаа.

"Пак Чанёол"

Бурхан минь би үнэхээр буруу ойлгоогүй бол Чанёол намайг тэвэрчихлээ. Зүрх мигь яг дэлбэрэх нь . Гэхдээ бүх харилцаа дууссан . Ухаантай бай Бюн Бэкхён.

" Хайрт минь намайг уучилаарай. Гуйя бүхнийг шинээр эхлэж болох уу"

" Чанёол сонс. Би чамд мэш олон удаа хэлсэн бас гуйсан би ч гэсэн хүн ойлгож байна уу өнгөрсөнд юу ч болсон бай би чамайг уучилсан болохоор одоо танихгүй хүн шиг байцгаая харин одоо гэрлүүгээ бас нөхөрлүүгээ оч"

Хүсээгүй ч гэсэн зөрүүлээд тэвэрмээр санагдсан ч одоо больё залхаж байна .

Түүнийг өөрөөсөө түлхээд хаалгаа хаах гэтэл тэр дахиад миний араас тэврэв авав. Ахх тэсэхгүй юм шиг байна.

" Би чамд бүхнийг тайлбарлая уучилаач гэж гуйхгүй болохоор зүгээр л сонсооч"

" Тэгье. Ярилцая харин надад бүх үнэнээ хэлээрэй"

1цагийн дараа

"Бэкхён аа намайг уучилаарай .Одоо битгий уйл тайвшир"

" Муу эргүү амьтан хамтдаа бүгдийг туулж гарна гэчихээд яагаад . Бас тэр үгнүүд чинь намайг ямар их шархлуулсан гээч "

"Уучилаарай харин одоо бүхнийг шинээр эхлэх үү"

" Тэгъе бүхнийг мартаад ахин эхлэе"

3.      2.        1.  

Шинэ он солигдох мөч мөн бидний хамгийн нандин үнсэлт.


Za ingeed anhniii min oguulleg alban esoor duuslaa gj . Tged amlalt bolon heartbeataar uulzatsgaay demjeed uguurei .
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😇

😇😇😇😇😇😇😇😇😇💛💛💛💗💗💟🤔🤔🤔😑😑😑💟💟💟💟💖💟💟

Бюн янхан [complete]Where stories live. Discover now