Part 24

602 78 1
                                    

Baekhyun's pov

Нүдээ нээж ядан сэрхэд танихгүй орчин угтан авлаа. Нилэнхүйдээ цагаан мөн эмний үнэр хамар цоргиулж байсан учир эмнэлэгт байгаагаа мэдэв. Хажууд Сухо хён утсаар ярьж байгаад намайг харсан бололтой утсаа таслан над дээр ирлээ.

" Бие чинь зүгээр үү"

" Тиймээ гэхдээ өчигдөр юу болсон бэ"

" Чи энд 2 хоног унтсан .
Тэгэхээр юу болсон бэ гэвэл Ч- Кай бид хоёр чамтай уулзхаар очисон ч чи гэртээ байгаагүй тэгээл чиний утасны жипээр хайтал   өчигдөр байсан газрыг чинь заасан юм . Тэгээд очтол хааүлга нь онгорхой байсан дээд давхраас чиний орилохыг сонсоод дээш гартал кхмм "

" Зза тэгээд "

" Тэгээд Кай бид хоёр тэр залуустай зодолдоод тэднийг цагдаад өгчихсөн "

" Аан баярлалаа хён дараа нь амттай хоол авч өгнөө"

" Өө нээрээ эмч чиний шулуун гэдэс үнэхээр их гэмтсэн байна гэсэн . Тэгхээр бие засах хүндрэлтэй мөн кхмм нөгөө сарын турш юу яаж болохгүй"

" Тэгвэл би яаж ажилаа хийх юм "

" Бюн Бэкхён чи ийм хүн биш "

" Ахаа тэгж байж би сургалтын төлбөрөө төлнө . Хэдий надад мөнгө байгаач би түүнийгээ өнчин хүүхдүүдэд гөх болно"

" Бэкхён аа би туслая биеэ худалдах биш харин биеэрээ ажил хий "

" Ойлголоо"

" Мхн за би явлаа. Харин биеэ бодоорой орой чамтай амьдардаг залуу ирнэ . Нээрээ тэр залуус зза баяртай "

" Чанёол санаж байна"

Бэкхён санаа алдан бодолд дарагдсаар нэг мэдэхэд зүүдний оронлуугаа аялажээ.

Гэхдээ тэр мэдээгүй юм . Түүнийг унтаж байхад түүний хайрт орж ирсэнийг ....

Wifi gui data gaar suljee bagatai gzr bga blhoor bichih gj uneheer zowloo hdn udaa delete hiigdwee ghde chadlaa vote set ee martvaa bbes

Бюн янхан [complete]Where stories live. Discover now