Draga mea fică Anisia,Îți trimit această scrisoare de pe patul de moarte. Draga mea, am decis să-ți spun adevărul despre așa zisa mea boală, de care ți-a zis mama ta, si din cauza a cărei am murit. Vreau sa știi că nu e o boală obișnuită, e o boală elfească. Si nu vreau să te sperii, dar adevărul este că sunt elf, si mamei tale i-am ascuns asta pentru binele vostru. În această cutie se află o amuletă asemănătoare cu a ta, însă doar una e unicat, aceea fiind cea din cutie, nu puteam risca să pierzi amuleta adevărată așa că ți-am dat o copie, iar, dacă într-o zi îți vor apărea urechi, si se vor înverzi, sau vei avea ochii mai strălucitori, să nu te temi, pentru că este normal să se întâmple asta în faza de transformare în elf. Tu, ca fică a mea te rog să îmi duci misiunea pe care nu am terminat-o până la capăt. Te rog să găsești cristalul ascuns în tărâmul elfilor. Ca să intri pe tărâm tot ce trebuie sa faci este să iei amuleta din cutie, să o strângi la piept și să spui "Amuletos, permidos, elfitos tărâmus", si se va deschide un portal spre lumea elfilor, să nu te temi de ce este acolo, iar dacă vezi si alți elfi să nu te temi de ei, spune-le că ești fica mea și că ai venit să termini misiunea, iar aceștia îți vor fi soldați de nădejde. Însă ce mai trebuie să știi este că în tărâmul elfilor mișună tot felul de vietăți periculoase, de care trebuie sa te ferești. Ai grijă, toți monștrii vor vrea să-ți ia amuleta pentru a intra în lumea noastră. Ai grijă fata mea! Când vei găsi elfii întreabă-i de cristal si îți vor spune tot.
Cu dragoste, tata.
-Nu-mi vine să cred! Adică, asta explică de ce urechile mele sunt cum sunt. Asta e ciudat, eu chiar sunt elf? Tata a fost si el elf? Tot ce pot e să zic...CE TAREE!!!! Sunt elf, sunt ELF!!! Și, nu trebuie nimeni să știe despre asta nu? Ok, știu să țin un secret. Oare am si puteri? Dacă da, atunci cum le folosesc? Stai să mai citesc odată. Așa, deci ceva de un cristal, bla...bla, amuleta, trebuie să mi-o pun pe cea din cutie. Ok, si? Aa...acum sa spun cuvintele magice, dar oare mama nu se va întreba unde sunt? Nu contează, trebuie să încerc asta.
Fac precum scrie in scrisoare. "AMULETOS,PERMIDOS,ELFITOS TĂRÂMUS!" Când am zis cuvintele acelea, un portal multicolor s-a deschis în fața mea în mai puțin de 2 secunde. Intru în el și și când mă uit în spatele meu camera mea nu mai e, stai așa. Tata nu a scris în scrisoare cum mă întorc.
CITEȘTI
Anisia-lupta dintre elfi și dragoni [FINALIZAT]
FantasíaAcum 800 de ani, a avut loc o bătălie între elfi si dragoni, dar pentru că elfii erau vulnerabili în fața dragonilor au avut nevoie de soldații oamenilor, cu care au semnat un tratat de pace. Odată câștigată lupta de către elfi, aceștia, fiind l...