Last Goodbye

1K 72 47
                                    

BloodyB: Píšu radši už v úvodu. U posledního dílu byl dotaz jestli ještě nenapíšu, co se stalo s ostatníma postavama v příběhu a já se rozhodla tomu dotazu vyhovět, teda po svém. So enjoy.....🖤

Jungkook POV

Jungkook: Lili kam zase jdeš?

Viděl jsem Lili, jak se snaží vykrást z hradu. Už je tomu skoro 17 let, co Y/N zemřela a není den, kdy bych na ni nemyslel. Hrozně mi chybí, ale vím, že to tak mělo být. Upřímně ale vychovávat Lili sám je hotový horror. Věřím, že Y/N by si s ní věděla rady, je jí tolik podobná. Její dlouhé tmavé lokny a úsměv zdědila po Y/N, stejně jako schopnosti Měsíčního dítěte.

Lili: Tati, jdu jen za strýčkem Taem.

Jungkook: Už zase? Ty s ním trávíš nějak moc času, nemyslíš?

Lili se usmála a na tvářích jí vyběhl ruměnec. Taehyung byl sám od rozchodu se Solar, tehdy ho nechala hned potom, co se Tae nemohl odtrhnout od Lili, prý kvůli nedostatku péče o ni samotnou.

Lili: Tati neboj, do setmění jsem zpátky.

K čertu s Taehyungem. Nuceně jsem se usmál.

Jungkook: Tak dobře, ale Taehyunga přivěď s sebou, musím s ním mluvit.

Lili už jen přikývla a bežela dál. Za chvilku už zmizela v lese. Za záda mi promluvil hlas.

Jimin: Nemyslíš, že už je dost stará, aby nepotřebovala chůvu jako jsi ty?

Nevěřícně jsem se na něj otočil.

Jungkook: To mi říkáš zrovna ty? Pokud vím, tak tvůj syn si dělá doslova co chce, obvzláště s děvčaty z vesnice a ten druhý je stejný raubíř jako jeho otec.

Jimin se začal smát.

Jimin: Nemusíš být hned tak příkrý, jen říkám, že bys jí měl dát trochu volnost.

Jungkook: Až bude dospělá, tak možná.

Jimin se vedle mě posadil a povzdychl si.

Jimin: Je jí osmnáct Kookie, už je dospělá, vím, že se o ni bojíš, ale myslíš, že by Y/N chtěla, aby Lili byla doma jako ve vězení?

Trochu jsem povolil a podíval se na něj.

Jungkook: Asi ne, jen je to vše hrozně těžké, před chvilkou byla ještě dítě teď? Nechci aby se jí něco stalo.

Jimin: Já vím, ale s Taehyungem bude v naprostém bezpečí.

Jungkook: Jak to myslíš?

Jimin se zarazil a zakryl si rukou pusu.

Jimin: Sakra... no nijak to nemyslím.

Teď už jsem stál na nohách.

Jungkook: Ty něco víš.

Jimin kroutil zběsile hlavou.

Jungkook: Mluv, nebo z tebe vymlátím duši.

Taehyung: Jen to ne.

Otočil jsem se směrem ke dveřím na verandu, kde stál Taehyung a držel Lili za ruku.

Jungkook: Ty jeden......

Rozešel jsem se směrem k němu.

Lili: Tati dost!!!

Zarazil jsem se bezmocně se podíval na Lili, ta sena mě však vlídně usmála.

Lili: Tati, já a Tae k sobě patříme, nechtěli jsme ti to říct, dokud to nebude jisté, ale podívej.

Lili si odkryla vlasy a Taehyung zvedl zápěstí. Měli to samé tetování jako já a Y/N kdysi. Podíval jsem se na to své na zápěstí, které bylo vybledlé a černé.

Jungkook: Jakto?

Lili: Osud tati, proto Tae nemohl být se Solar.

Taehyung ji přerušil.

Tae: Proto jsem se o Lili staral od mala, něco ve mě vědělo, že ji musím chránit za každou cenu. Věděl jsem, že je vyjímečná, jen jsem nevěděl jak moc.

Oba se na sebe podívali tak, jako já s Y/N kdysi. Jimin mě vzal kolem ramen a začal se smát.

Jimin: Tak kdy bude svatba?

Ještě toho dne v noci

Stál jem na balkóně a díval se na hvězdy.

Jungkook: Y/N, vidíš to? Naše Lili je už velká a z Taehyunga se vyklubala její zpřízněná duše. Kéž bys tu byla, moc mi chybíš.

Zklonil jsem zrak, najednou se kolem mě rozlila záře. Okamžitě jsem vzhlédl a stála tam ona, moje Y/N.

Y/N: Kookie, já nikdy neodešla. Vždycky jsem byla s vámi a dohlížela na vás. Nikdy jsem vás nepřestala milovat a nikdy nepřestanu. Dokud mě máte v srdci, tak budu navždy s vámi a jednou, až nadejde čas, se opět všichni shledáme.

Rozběhl jsem se k ní a políbil ji, ona se mi však začala vytrácet pod rukama.

Y/N: Sbohem Kookie...

Slzy mi tekly z očí.

Jungkook: Sbohem Y/N.....

Jungkook: Sbohem Y/N

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
🎉 Dokončil/a jsi příběh Nemusíš se bát - 2.série [Jungkook FF/ BTS/ Wampires/BloodyB] ❤🖤 *DOKONČENO* 🎉
Nemusíš se bát - 2.série  [Jungkook FF/ BTS/ Wampires/BloodyB] ❤🖤 *DOKONČENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat