Y/N POV
Roky ubýhaly a naše rodina se ztmelila jako nikdy předtím. Já s Jungkookem jsme se vzali, Rose s Jiminem si pořídili dům 2h cesty od hradu, aby tam byli hned po svojí svatbě sami. Irene a Jin čekají už 3.dítě a Tae? Ten se bláznivě zamiloval do jedné dívky z lesa. Je jí naprosto posedlý, ale jí to nijak nevadí. Každý jsme dosáhli svého šťastného konce nebo to jsme se aspoň celou dobu domnívali. Víte, každý příběh nekončí tím, že hrdina vyhraje. Některé příběhy totiž hrdinu nemají, jde jen o souboj, kdo je menším zlem.
3 měsíce zpátky
Y/N: Kookie? Posloucháš, co ti říkám?
Zase mě ignoroval, byl začtený do knihy a nevěnoval mi absolutně pozornost.
Jungkook: Ano, ano, Y/N, já tě poshfjdjn....
Ani to nedořekl nahlas, spíš si to pro sebe zamumlal. Milovala jsem ho, ale někdy mě dokázal pěkně vytočit.
Y/N: Dobře, jak chceš.
Najednou zvedl hlavu.
Jungkook: Zlato, já to tak nemyslel. Opravdu jsem tě poslouchal. Věř mi.
Než bych mrkla okem, tak už stál předemnou a objímal mě, své ruce jsem měla skřížené na hrudi.
Y/N: Oh a já tě nechtěla rušit, ta kniha ti určitě uvaří sama.
Zamračila jsem se na něj. Popravdě jsem na něj nebyla nazlobená, nedokázala jsem to, jen jsem si z něj potřebovala trochu utahovat, aby si dal 5 a 5 dohromady a konečně projevil trochu pozornosti.
Jungkook: Y/N, víš, že tě miluju, i 1000 knih bych za tebe nevyměnil.
Políbil mě na čelo.
Jungkook: Tak co jsi mi chtěla povědět?
Usmála jsem se.
Y/N: na svátky nás přijedou navštívit ostatní. I Rose s Jiminem a vím, jak se ti po nich stýská. Mně taky a chci je konečně vidět.
Jungkook se celý rozzářil a začal mě doslova mačkat k sobě. Nakonec mě pustil a já se snažila popadnout dech.
Jungkook: Ale to je skvělá zpráva, konečně, musíme to tady trochu nachystat.
Byl jako malé dítě, bylo to až moc roztomilé a tak jsem se neubránila smíchu. Podíval se na mě nechápavě.
Jungkook: Paní Jeon, přijde Vám něco směšné?
To už jsem to nezvládla a začala se smát na celé kolo. Jungkook se ušklíbl a rozběhl se ke mě, přehodil si mě přes rameno a začal se mnou utíkat.
Y/N: Kookie, kam mě bereš? Polož mě na zem, prosím. Moc se mnou hážeš.
Jungkook se jen smál a plesk mě přes zadek. No toto. Nakonec doběhl do ložnice a položil mě na postel. Stáhla jsem ho s sebou a on se usmál, nakonec jsme vedle sebe leželi a hleděli si do očí.Jungkook: Nikdy bych nedokázal milovat někoho jiného, než-li tebe.
Zrudla a jsem a dala mu malou pusu a pak další a další, až si mě nakonec přivinul a začal mě líbat. Takhle to pokračovalo dál a dál.Autor: dneska žádné 21+, sorry děcka, ale stalo se to, o to se nebojte, tak zapojte fantasii 😉😁
Druhý den:
Jungkook POV
Porbudil mě svit slunce. Bylo krásné ráno a já měl ve svém náručí tu nejkrásnější ženu, kterou bych si mohl přát. Ještě jsem se k ní na chvíli přivinul. Y/N spala tvrdě, ani se jí nedivím, vydala moc energie v noci. Když si na to vzpomenu, tak se musím pousmát. Chtěl jsem znovu usnout, když v tom někdo jemně zaklepal na dveře. Pomalu jsem se tedy odtáhl od Y/N, nandal si nějaké oblečení a vykročil ke dveřím. Stála v nich naše kuchařka Magdalena. Zavřel jsem tedy za sebou dveře a pokynul jí, ať mluví.
Magdalena: Pane, moc mě mrzí, že vás vyrušuji tak brzo, ale dole je u vchodové brány nějaká žena, který se domáhá paní Y/N a tvrdí, že s ní musí mluvit.
Jungkook: Dobrá, vyřídím to s ní, vy prosím nachystejte snídani. Děkuji vám.
Magdalena přikývla a odešla. Vrtalo mi hlavou, co ta žena Y/N může chtít? Ale to zjistím jen jedním způsobem. Rozešel jsem se tedy po schodech ke vstupní hale a dveřím. Otevřel jsem je a za nimi stála žena zahalená v kápi, kde jí šel vidět jen obličej. Připadala mi dost mladá, ale vrásky kolem očí prozrazovali, že už má kus života za sebou. Uklonila se mi.
Žena: Dobrý den mladý muži, je pravda, že na zdejším hradě sídlí slečna Y/N?
Slečna? Takže ta žena neví, kdo jsem, dobrá.
Jungkook: Ano, co od ní potřebujete?
Podívala se na mě, její oči byly zvláštní. V něčem se mi nelíbila.
Žena: Nesmíte se na mě zlobit, ale chci mluvit jen a pouze s ní, je to velmi důležité.
To mě opravdu už dost zaráželo. Nenechám Y/N samotnou s tou ženou.
Jungkook: Jsem její manžel, cokoliv chcete pořešit s ní můžete říct i mně.
Poprvé jsem ji viděl zaraženou, ona to opravdu nevěděla.
Žena: Manžel? Ona je vdaná?
Pohled jí přelétl k mému zápěstí, ihned jsem tetování skryl. Pak se mi zahleděla hluboce do očí, jakoby se snažila v nich najít odpovědi.
Žena: Vyřiďte jí prosím tedy, že jsem tu byla a že s ní chci mluvit.
Přikývl jsem, ale za mnou se ozval rozespalý hlas Y/N.
Y/N: Kdo mi má co vyřídit? Kookie s kým to mluvíš?
Došla až ke mě, její vlasy byly ještě rozcuchané a na sobě měla jen noční košilku a přes ni lehký župan. Nejdříve se podívala na mě a pak na ženu, která stále předemnou. Zarazila se a začala si ji měřit stejným dílem, jako žena ji.
Žena: Oh můj bože Y/N, jsi to opravdu ty?
Y/N vypadala šokovaně. Chytil jsem ji instinktivně kolem ramen.
Y/N: Kdo se ptá?
Žena si po celé té dlouhé době sundala kápi a odhalila tak dlouhé, stříbrem protkané vlasy a její oči zaplanuly stříbrnou barvou.
Žena: Jsem tvá biologická matka Y/N.
Teď jsme byli v šoku oba. Opravdu si byly navzájem podobné, ale proč teď? Proč se její matka zjevila po tolika letech. Y/N zezelenala a vypadala, že každou chvíli omdlí. Zvládla se na nohàch udržet jen tak tak. Pronesla věc, kterou bych nečekal.
Y/N: Kdo? To není možné.
Snažila se tím ujišťovat.
Žena: Tvá matka, slyšela si dobře. Smím jít prosím dál, vše ti vysvětlím, ale tady je opravdu velká zima.
Poukázala na své okolí, měla pravdu, byla zrovna půlka prosince a tak bylo okolí zasněžené a venku panoval mráz.
Y/N: Dobrá, připojte se tedy k nám ke snídani, určitě musíte být promrzlá.
Popotáhla mnou na stranu a ta žena vstoupila dovnitř.BloodyB: Here we go... 2.série Nemusíš se bát je tady. Chtěla jsem vám moc poděkovat za takovou obrovskou přízeň při první sérii, dnes jsem se dívala a je tam neuvěřitelných 2,19k shlédnutí. Pro člověka, který dříve psal do "kapsy" a nebo jásal nad 100 shlédnutími je toto naprostý sen, děkuju 💜. Doufám, že se vám 2.série bude líbit stejně jako ta 1. a že vás budou bavit i mé jiné fanfikce.
사랑해요 아미 💜💜💜
ČTEŠ
Nemusíš se bát - 2.série [Jungkook FF/ BTS/ Wampires/BloodyB] ❤🖤 *DOKONČENO*
Fanfiction.....Nezáleží na tom, jak daleko utečeme, zlo si nás vždy najde a bude prahnout po naší krvi.....Né vždy ale čekáme, že vlk bude mít kůži ovce....🖤