Ben onun arkadaşlık teklifini kabul ettikten sonra sınıfa döndük. Bir-iki ders boyunca hiç konuşmadık. Daha sonra bana dönüp "Bugün bir yerlere gidelim birbirimizi daha iyi tanıyalım "dedi tamam anlamında kafa salladım. Bir an tereddüt etmedim değil ama kabul ettim öyle masum bir çocuk ki kırılsın istemedim.
Dersimiz matematikti öğretmenimiz bay Park'ın eşi bay Kim'di. Konumuz denklemler ve bıkmadan anlatıyordu. Baron sıkılmış olmalı ki kafasını sıraya koydu ve gözlerini kapattı. Ben zaten dersi dinlemiyorum , kafamı onun kafasıyla aynı hizaya getirdim ve yaklaştım. Biri bizi uzaktan görse öpüştüğümüzü düşünürdü oysaki ben onun o masum yüzünü inceliyordum.
Kalbim çok hızlıydı , ben karşımdakinin yüzünü incelerken gözüm dudaklarına takıldı hafif dolgun ve gül rengi olan dudaklara. İçim onu öpme isteği ile doldu ama kendimi tabiki durdurdum. Çünkü onunla sırf bedeni için arkadaş olduğumu düşünecekti.
Ben daha kimseyi dudaktan öpmemiştim ve beceremezdim ama denemek istedim. Daha fazla yaklaştım ama emin olamıyordum daha birkaç ders önce arkadaş olduk ve şimdi onu öpmek istiyorum.
Kafamı sıradan kaldırdım , kaldırdığım gibi gözlerini açtı. Gözleri bana "neden öpmedin" der gibi bakıyordu. Bende gözlerimi kaçırdım onun ise gözleri dolmaya başlamıştı. Aniden ona döndüm ve "Hey! ne oldu ?"dedim , kafasını çevirdi bende çenesini tuttum ve kafasını kendime çevirdim "Bana ne olduğunu anlat"dedim sakince. Anlatmadı , yine zil çaldı sınıf yavaş yavaş azaldı çünkü öğle arası ziliydi. Sıradan kalktık ve sınıfın köşesine geçtik. Tüm sınıf çıktıktan sonra durdu ve bana baktı " benimle neden arkadaş oldun? " diye sordu. Ben önce ne dediğini kavramaya çalıştım sonra " Şimdi 3 tane sebebim var hepsini söyleyeceğim " dedim kafa salladı. Ben de " ilk olarak kalbin için, ikinci olarak seni kırmamak için, son olarak hiç arkadaşım yok seninle arkadaş olmak istedim."dedim. Bana daha dikkatli baktı ve " şimdi birşey yapmak istiyorum ancak daha sonra bunu unutalım ve normal arkadaşlığımıza geri dönelim" dedi tamam anlamında kafa salladım.
Yavaşça yanıma yaklaştı boyu benden kısaydı tam önümde durduktan sonra parmak ucunda yükseldi ve beni dudağımdan öptü , kokusu vanilya ama dudaklarının tadı çilekti bende çileği çok severim. Tam geri çekileceği sırada düşmesin diye elimi beline attım ve iyice kendime yapıştırdım o da kollarını boynuma doladı. Hiçbir şey yapmıyorduk sadece dudaklarımızı birbirine bastırmış duruyorduk ne dudaklarımız hareket ediyor ne de daha ileri gidebiliyorduk dedim ya acemiydik biz daha. Parmak uçlarının ağrıdığını hissettimde onu kucağıma aldım ve masaya oturttum.
Dudaklarımızı ayırdık ve birbirimize baktık o utancından kırmızının elli tonuna bürünürken ben onun ne kadar tatlı olduğunu düşünüyordum. Elimle çenesi tuttum ve bu sefer ben ona yaklaştım. Dudaklarımızı tekrar birleştirdim bu sefer hareket ettirmeye çalışıyordum yapamayacağımı anladığımda ayırdım ve ona baktım gözlerini kapatmıştı.
Gözlerini açtıktan sonra hızlı bir şekilde öpüp geri çekildim bana baktıktan sonra "Şimdi arkadaş hayatımıza devam edebiliriz az önce yaşananları unutalım." dedi bu beni hayal kırıklığına uğratsa da kafa salladım. Ve benim ilk öpücüğüm böyle gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk aşkı { Balou }
FanfictionLisede başlayan ve zamanla büyüyen bir aşk hikayesi. Vav grubundan Baron ve Lou'nun fanfici