Geç oldu üzgünüm :(
****************
Sabah uyandım ve ilk iş banyoya gittim. Geumhyuk daha uyanmamıştı. Onun yatağının başına gittim ve onu hafiften dürtmeye başladım. Bir şeyler mırıldanıyordu en son hızlı bir şekilde poposuna vurdum ve "Geç kalacağız kalk artık "dedim. Gözlerini açtı ve bana baktı uykulu olduğu için çok tatlı duruyordu derin bir nefes aldıktan sonra sesli bir şekilde "Offf !!!!"diye bağırdı. Ben onun yanından uzaklaştım ve giyinmeye başladım bugün bir başka hissediyordum. Pantolonumun düğmesini ilikledim ve kemerime uzandım o sırada Geumhyuk daha yeni kalkıyordu. Ben kemeri de taktıktan sonra çantamın yanına gittim gereksiz olan eşyaları çıkardım . Arkamı döndüm ve Geumhyuk 'a baktım çok uyuşuktu "Yaaa senin yüzünden geç kalacağız eğer ceza alırsak kendini ölmüş bil. Anladın mı beni?? " dedim. Şuan ne kadar korkunç gözükmeye çalışsam da başaramadığıma eminim ve hatta korkunçtan öte komik gözüküyorumdur.Tam da tahmin ettiğim gibi geumhyuk kafasını döndürdüğü gibi gülmeye başladı "Tanrı seni kahretmesin , lanet şey" dedim. Geumhyuk banyoya gitti işini bitirip çıktıktan sonra arkamda kalan masa saatine baktı ve anında bağırmaya başladı "Tanrım !!! hızlı olur musun 2 dakika geç kaldık. Hoca kesinlikle bize bahçede koşma cezası verecek ." dedi , o hep böyleydi bir oraya bir buraya koşturmaya başladı. Ben zaten hazırdım ayakkabılarımı ayağıma geçirdim ve onu beklemeden dışarı çıktım.
Okula doğru koşmaya başladım yolun yarısında Baron'u gördüm ve ona doğru koşmaya başladım ,o da geç kalmıştı ve kolundaki saatine bakarak koşuyordu ama benden hızlı değildi . Onun yanına yetiştikten sonra onu kolumla dürttüm ve bana bakmasını sağladım . O bana baktığı anda durdu ve şaşırdı bakışları 'sende geç kalmışsın ' der gibiydi bende "Bana neden öyle bakıyorsun ?"dedim o beni baştan aşağı süzmeyi bitirdikten sonra gözlerime baktı ve "Geç kalmışsın ?" kafa salladım " Oda arkadaşımla uğraştım o kendine gelince odadan çıktım peki sen neden geç kaldın?" dedim gözlerini kaçırdı ve "Üvey babamla kavga ettik -"sonra bana dönüp "-bana yardım et onunla küs kalamam babam her şeyimdir." dedi. Ailem yoktu ve bu sözü biraz alınmama sebep olmuştu ama alındığımı pek göstermemeye çalıştım. Ona bir şey söylemedim o da fazla üstelemedi ve önüne döndü ben daha fazla geç kalmamak adına onun elini tutum hızlı bir şekilde koşmaya başladım , gözlerinin ellerimizde olduğuna eminim.
Tam okula yetişmememize az kalmıştı Baron'un eli elimden kaydı, Baron ise diz üstüne yere düştü ben hemen durdum ve onun yanına çöktüm" Baron ben çok özür dilerim düşebileceğin aklıma gelmedi" dedim . Kafası yüzünden dizlerini göremiyordum, kafasını kaldırdı gözleri dolmuştu ,gözlerime baktı ve "A-ayağım ç-çok acıyor." dedi. Ben onunla olan göz temasını kesip dizlerine baktım 'keşke öyle koşmasaydım' dedim içimden çünkü fazla hızlı koşmuş olmalıyız ki
dizlerinin derisi soyulmuş ve durmadan kanıyor. Ben kafamı dizlerinden çekip yüzümde olan gözlerine baktım "Tekrar özür dilerim ayağa kalkabilir misin ?" yüzüme anlamsızca baktıktan sonra olumsuz anlamda kafa salladı ve "Sanmıyorum çok acıyorlar." dedi bende başka çözüm yok bulamadığımdan ayağa kalktım. Onu kaldırmayı denedim ama kalktığı gibi geri düştü ben de onu kucağıma aldım. Kucağıma aldığım için şaşırsa da şoku atlattıktan sonra ellerini sıkıca boynuma doladı daha sonra saatine baktı "Hızlı olmalısın şuan zil çalmış olmalı " kafa salladım ve kucağımdaki baronla koşmaya başladım.Okula yetişir yetişmez Baron'u hemen revire götürdüm görevli kadın geldikten sonra pansuman yaptı ve yaraları kapattı. Görevli kadın bana bakıp "Burada yedek okul pantolonları var." dedi ve bir dolabı gösterdikten sonra geçmiş olsun dileklerini iletip çıktı. Ben dolaba yürüdüm , dolabın kapaklarını açtım bir pantolon seçtikten sonra kapattım. Ona döndüm "Giyebilecek misin yoksa yardım edeyim mi?" dedim bana "Giyebilirim" dedi ayağa kalkmaya çalıştı ama yapamadı ben yanına gittim "Otur oturduğun yere ben yaparım "dedim kafasını olumsuz anlamda salladı "Hayır ben hallederim" dedi biraz dikkatli baktıktan sonra yanaklarıyla kulaklarının kızardığını" fark ettim "Bana bak yoksa sen utanıyor musun?" dedim kafasını eğip sesiz kalmıştı bende bu sesizlikten yararlanarak ona yaklaştım elimle kafasını kaldırdım "Bak utanmana gerek yok hem bende erkeğim ne olabilir ki "dedim ve elimi onun pantolonunun kemerine attım cevap bekler gibi yüzüne baktığımda olumlu anlamda başını salladı.
Ben de kemeri hallettikten sonra pantolonun düğmesiyle fermuarını da hallettim. O benim suratıma kırmızının elli tonu ile bakarken hiç oralı olmadım, işime devam ettim. Pantolonu çıkardıktan sonra ona baktım gömleği uzundu ve iç çamaşırını kapatıyordu. Bacaklarını pantolondan çıkarırken açıkta kalan yerlere bakmıyor değilim, ama gerçek anlamda bacakları beyaz, ince ve çok güzeldi. Öksürük sesi duyduğumda sesin geldiği yere baktım, baron kaşlarını kaldırmış bana bakıyordu "Ş-şey özür dilerim, dalmışım." dedim ve işime kaldığım yerden devam ettim .Pantolonu giydirdikten sonra onu sırtıma aldım ve sınıfa götürdüm .Ve bu benin hayatımın aşkını ilk yaralayışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk aşkı { Balou }
Hayran KurguLisede başlayan ve zamanla büyüyen bir aşk hikayesi. Vav grubundan Baron ve Lou'nun fanfici