Bugün proje sunumum vardı ve inanılmaz heyecanlıydım. Bir kez daha tekrar ettikten sonra artık hazırlanmaya başladım . Ben yazılım mühendisliği 4 sınıf öğrencisiyim . Hayal ettiğim mesleği okumak çok güzel .. dışardan da 3 üniversite bitirdim . Kaç yaşındasın kızım sen dediğinizi duyar gibiyim. 23 yaşındayım . Dışardan mimarlik mühendislik ve avukatlık bitirdim 2 yıllık . Üniversiteyi ilk senemde kazandım . Bunun avantajları hala genç olmam sanırım . 😂 adım Hayat duru kayra beyoğlu . Bu üç adıma rağmen hala 6 tane doğum lekemin olması da ne biliyim . Annemler bana adımı koymakta zorluk çekmiş. Herkes ayrı bir isim söyleyince onlar da kırmamak için 3 isim koymuşlar. Gerçek adım kayra aslında diğerleri göbek adım ve kimlikte de var . Üstümü hem şık hem de sportif giydim . Altıma siyah kot pantolan üstüme beyaz tişört ve bir siyah ceket . Altına da siyah bir stiletto giydim ve hazırım . Saçlarım mı ? Onlar zaten doğuştan kıvırcık. Yapma gereği duymadım . Fazla makyaj sevmediğim için de hafif toprak tonları bir makyaj yaptım . Çizimleri ve bilgisayarımı aldıktan sonra evden çıktım. Siyah porsche arabama bindim . Bu arada izmir de yaşıyorum kısa zamandan beri . Okula geldiğim de gizemin beni beklediğini gördüm . Arabayı uygun yere park edip gizemin yanına gittim . Siyah sade ama şık bir tulum giymiş. Tulumun kol kısmında kesik kesik çizgiler ayrı bir hava katarken bel kısmındaki yanlardan boşluk oluşu daha bi güzel yapmıştı. Altına da siyah süet topuklu ayakkabı giymişti ve müthiş gözüküyordu. Gizemle 23 yıllık arkadaşız. Ve ikimizde aynı üniversiteyi ve aynı bölümü kazandık . Bölümümüzü seviyoruz napalim yani .
" şu sunum bi bitsin de hunharca eğlenicem "
- tabii kızım proje bizim rahat ol .
-olamıyorum gizem ya . Daha yemek yemedim ben
- tahmin etmiştim ve bende size möthiş şeyler aldım diyerek yanımıza geldi berke .
Canım ya. Berkeyle de 7 yıllık bir dostluğumuz var . Canımdan öte ikisi de benim için.Berkenin bize aldıklarını sohbet eşliğinde yerken artık yavaştan sunum odasına gidiyorduk. Ben de arabanın yanına gidip bilgisayarımı ve çizimleri aldıktan sonra son kez üstümü kontrol etmek için eşyalarımı gizeme vermiştim. O sırada başka bir arabanın oradan geçen birisi bana çarptığında dengemi kaybedip onun kolundan tutundum ve ikimizde okulun bahçesinde ki küçük havuza düştük . Islanmıştım.. nalet olsun. Oha ya oo - haaağ.
- napıyorsun ya önüne baksana ayı
- sen napıyorsun ya ikimizide düşürdün
- sende bana hayvan gibi çarpmasaydın nerden geldin ya hayvanat bahçesinden kaçmış şempanze gibi ne saldırıyorsun abicim.
Adam şaşkınlıkla bana baktı . Baktı . Baktı . Öfkeden yüzü kızarmıştı sanırım. Havuzdan destek alarak çıktım. Allahım ne bok yiycem şimdi ya .!
Gizem kolumdan tuttuğu gibi okulun ordaki butikçiye götürdü . Beyaz bir elbise aldım . Altına da Beyaz ayakkabı giydim . Allahtan eşyalarım gizemdeydi. Hemen okula geri döndük ve sunum odasına girdik hazırlıkları yaptık . İş adamları olacaktı ve staj yerim belli olacaktı . Bilgisayarı bağladıktan sonra gelmelerini bekledim. Gizem de yanım da destek .olacaktı . Katılımcılar yani iş adamları gelince yavaş yavaş sunuma başladık . Bir çift gözde takıldı gözlerim bana çarpan adam . Ne yani o da mı vardı . Ufff .
" hepiniz hoşgeldiniz. Yavaştan başlayalım isterseniz " diyerek kafa girdim ve zeynep hoca destek olurcasına gülümsedi.************
Projem çok beğenildi. Ne diye sorarsanız hastane projesi. Mimarlığım ile birleştirdiğim projem. Bunun için hep okumaya ve kendimi geliştirmeye meraklıyımdır. Her neyse projem beğenildi ve staj yerim de yarın belli olacak . Bunun şerefine gizem beni yemeğe getirdi .
Göl kenarında ki meşhur yemekçimiz . Aslında burası bize ait ama yıllardır dayımın arkadaşı işletir . Bir nevi aile dostumuz. Rahmi amcam klasik kutsal yemeğimizden getirirken sırıttım. Meneme Kim hayır der ki !😐 gizemle konuşurken bugün bana çarpan hayvan herif ve arkadaşları gelmişti . Esat .. gözlerim onu gördüğü anda ağlamak için hazırdılar . 17 yılım . Esat bizim aile dostumuzun oğlu ve biz 17 yıldan beri dosttuk takii aradan 6 yıl sonraya kadar . Geçirdiği kazada beni unutmuştu..Geçmiş
Ya esat ya dedim gülerek bana yine cilve yapıyordu gönlümü almak için . Karşıdan karşıya geçerken birden esata araba çarptı . Ne olduğunu anlayamadım. Kaldım öylece . Esat yerde yatarken gözlerim buğulu buğulu olmuştu elim ayağım titriyordu. Halbuki 5 dk önce bana pamuk şeker almıştı ve eğleniyorduk şimdi ya onu da kaybedersem. Hemen yanına gidip ambulansı aradım. Yaklaşık 10 dk sonra hastanedeydik ve esat yoğun bakımdaydı . Doktor hafızasını kaybedeceğini söylemişti . Ama o beni unutmazki . Söz vermişti tam 6 yıl önce bugün . Söz verdi o bana ne olursa olsun unutmayacağım son kişi sensin diye . Yaklaşık 2 saat sonra uyandığında herkesi hatırladı ve beni tanımadı bile . Dünyam yıkıldı. 1.5 yıl kadar sabrettim ama o beni unutmuştu. Keşke tutamayacağı sözler vermeseydi . Bu onun elinde değil ama kırgındım ona hemde çok. O benim dostum du şimdi tanımadığı bir yabancı . 3 yıl kadar toparlanmam zaman aldı . Onu her gördüğüm de ağlayasım geliyordu . Tıpkı şimdi olduğu gibi..Başıyla bize selam verdi. Yutkunamadım. Ne yapacapığıma dair en ufak bi ayrıntım yok . Gizem zorla gülümsedi ona . Biraz sohbet ettik. Gizem beni güldürmeye çalışmıştı. Ben sadece tebessüm ettim . Zordu benim için . 6 yıl. 6 yıl sonra gördüm onu ve değişmemiş. Bana sorarsanız bende herşey çok değişti . Artık üzülmemeliydim . Toparlanmaya çalıştım biraz zaman alacaktı elbet ama alışacaktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru ❤🐾
RomansaSonbahar da görmüştü ilk mutluluğu. Sonbahar yağmuruyla karıştı gözyaşları. papatyalar soldu sonbaharın ayazında. Ve adam ilk papatyaları sevdi bir sonbahar sabahı. Kadının elinde minik bir papatya ve onu hayatta tutan sıcacık ellerini sevdi ilk ya...