05*********: İç karartıcı bulutlarla kaplı puslu, koyu bir akşamdı... Birden bire bulutlar dağıldı ve yıldızlar gökyüzünde parlamaya başladı.Ve son bulutun ardından, karanlık dünyama bir dolunay olarak doğdun. Öyle uzak ve güzel, parlak ve ulaşılamaz, umut ve sevinç dolu ki...
05*********: Sana ulaşamayacağımı bildiğim halde, olmadık bir zamanda, kavuşma ihtimalini en derin yerimde gizli bir düş olarak saklamıştım ben. Yüreğim bana en gizli sırlarını üflerken meğer seni sır diye bilmişim ben.
05*********: Sen, zamanın sihirli bir evresinde, eli bağlı, yüreği açık. Gizli zamanların en mahreminde ağzı bağlı, düşleri çılgın. Sırların en derininde sen, parlayan dolunayım...
Bense yandıkça yanan ve yakan güneşin... Bilinmedik bir boyutta, bilinmedik bir evrende, düşlerde buluşmuşuz.05*********: Şartlarını eğip bükebildiğimiz, birbirimize geç ya da erken olmadığımız, korkuların, endişelerin, mecburiyetlerin, ayrılıkların, hüznün, özlemin olmadığı bir düş düşledim seninle. Senin dışında tüm gerçeklerin soğukluğundam ve mutsuzluğundan uzak... Yok... Bilirim bunlar düş, gerçekler farklı.
05*********: Ben belki küçük bir balığım, sen ise beni yakalayan balıkçı. Oltandaki onca şatafatlı balıklar içinde küçük bir balık. Oltana takılmışım gümüş renginde, oysa sana olan tutkum eşsiz bir beyazlıktı. Belki de dalgalar kıyıya vuracak beni bir gün, sen farkıma bile varmayacaksın... Ardına bile bakmadan gideceksin, bense denizsiz, susuz, sensiz, o kıyıda kumlar arasında çırpınarak kalacağım.
05*********: Bir gün belki aklına geleceğim bir şiirde, bir şarkıda... Aniden hatırlayacaksın beni, kayan bir yıldız gibi yanıp söneceğim hafızanda.
05*********: Ne desem sen yine de gideceksin biliyorum, bense sana tutkun ve çaresiz kalacağım. Kim bilir belki tekrar seveceksin beni, yüreğinde ufacık da olsa yerim olacak.
05*********: Düşlerimin prensi, silerken hafızanı, kaydet bir hücrene beni. Bir ömür senin kokunu alarak kalayım orada.
Gönderilmedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You - Yoonkook ✅
Short Story"Düşlerimin prensi, silerken hafızanı, kaydet bir hücrene beni. Bir ömür senin kokunu alarak kalayım orada."