📖gizemli defter📖

60 11 8
                                    

Hava karanlıktı Paul yatağında yatıyor uyuyamıyordu. Dışarda yağmur yağıyor dinmeyecekmiş gibi görünüyordu. Paul uyuyamamak yerine eline bir kitap aldı ve salona geçti. Koltuğa uzandı ve bir kitap okumaya başladı.
Okuduğu kitap: Stephen king (kujo)
Kitap Paul için sürükleyici gidiyordu. Kitabı bitirmesine çok az kalmıştı ki birden gök gürledi.Tavanarasından ses geldi bir şeyler düşmüş olmalıydı.  Babası Paul'un tavan arasına çıkmasını yasaklamıştı.Merakına yenik düştü ve eline bir el feneri alıp tavan arasıa çıktı. Düşündüğü gibi kutular devrilmişti. Fare olabilecwğini düşündü ve devrilen kutuların içine el feneri tuttu. İçinde kitaplar vardı. Paul kitapları görünce gözlerinin içi ışıldadı bir an tereddüt etti çinkü babasının yasakladığı bir yerdeydi ve babasının onu çok azarlayacağını biliyordu.Yinede kitaplara bakmak istedi kutuya doğru eğildi farklı dilde yazılmış kitaplardı önemsiz gibi duruyordu. Aralarında feneri tuttuğunda parlayan bir isim gözüküyordu Helen Braen bu annesinin ismiydi onun defteri olmalıydı ama soy adı farklıydı. Defteri yavaşça eline aldı. Tam kapağını açacağı sırada dış kapıdan sesler gelmeye başladı babası gelmiş olmalıydı zaman çok hızlı geçmişti.

📖Paul sizce ne yapmalı?📖

Paul'un Gizli DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin