Eline kalemi aldı o kişi Paul'un ilk okulda çok yakın arkadaşı olan fakat ortaokulda ve lisede ona çok kötü davranan Fred Eyers'di kurşun kalemle isminin harflerini yazarken Paul'un gözünün önünden onun yaptığı kötü şeyler geçiyordu. Fred ortaokuldayken Okulun bahçe hortumuyla Paul'u ıslatmış yeni arkadaşlarıyla gülüşmüştü Paul'un o yaşadığı olay ortaokulda hiç arladaş bulamamasına sonuç açmıştı. İsmiyle hitap etmek yerien artık ona ezik demeyi tercih ediyorlardı. Fred o günden sonra Paul'a olan davranışlarını daha da ağırlaştırmıştı. Beden dersinde Paul'u oyuna davet etmiş. Paul'da tekrar arkadaş olabileceklerini düşünmüş. Fakat Fred önceden arkadaşlarıyla konuşup yakartopta onu ortaya almışlar ve Paul bayılasıya kadar ona top atmışlardı. Paul başka bir tarafa kaçtıkça o taraftan kafasına toplar geldiğinden eğilip kendini korumaya çalışmış bunda da başarılı olamayınca acıdan bayılmıştı. Bu durumda okul yönetimi Paul'un babasını aramış Paul'un babası hiç bir suçu olmadığı halde Paul'u azarlamıştı. Paul bunları düşünürken ilkokuldaki iyi anıları aklına geldi beraber eğlendikleri zamanlar çok güzeldi. Paul kendini koruyamadığı zamanlar Fred ona yardımcı oluyor ona kötü davranmak isteyenlere karşı duruyordu. Bu nedenle Fred'le çok arkadaş olan yoktu. Paul ve Fred beraber takılırardı.Paul ilkokul anılarını güzelleştiren bir arkadaşı sırf şimdi kötü diye yazmakta kendini hatalı buldu. Anıları hatırladıkça gözleri dolmuştu. Eline bir silgi aldı ve Fred Eyers yazısını silemeye çalıştı denedi denedi fakat olmadı. Çok garipti. Kâğıtta problem olduğunu düşündü ve yırtmaya çalıştı yeni bir sayfaya yeni bir başlık atmak ve baştan sevmedilerini yazmak istiyordu. Uğraştıkça olmuyordu. Paul defteri sertçe kapadı yazınca elime ne geçecek ki gereksiz bir defter işte diye düşündü ve defteri babasını görmeyeceği bir yere kaldırmaya ve birdaha bu defteri gün yüzüne çıkarmamaya karar verdi. Babası görseydi Paul'un annesinin defteri olduğunu anlardı ve hiç olmadığı kadar çok azarlardı. Defteri dolabındaki kıyafetlerin altına sakladı ve yatağına uzandı...
Derin bir uykuya daldı.
📖Fred'le Paul'un arası düzelmeli mi?😏📖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paul'un Gizli Defteri
Ciencia Ficción*Tavan arasında bulunan bir defter insanların hayatını değiştirebilir mi?* Kimden kalmış olabilir? Kimlerin eline geçe bilir? Geçmişten izler taşıyan bu deftere yazılan isimlerin içinde olmak istemezdiniz. Bu deftere sahip olmak demek sevmedi...