Stála jsem na startovní čáře a čekala, a příjde Eaten pro peníze. Po chvíli se vedle mě objevil. ,,Tak dneska se hraje o 2000$." Z kapsy jsem si vybrala peníze a podala mu je. ,,Popřej mi těstí." Mrkl na mě a el se postavit stranou. Podívala jsem se po vedlejích aut. Dneska to vypadá a moc snadno. Před námi si stoupla jedna z místních lapek. V ruce drela kapesník, který zvedla nad hlavu a pustila. Jakmile se dotknul země lápla jsem na plyn a k podlaze. Jela jsem jako první, ale pomalu mě začaly dohánět. Tak to teda ne! Přeřadila jsem a zrychlila. Předemnou stál sloup, který jsem smykem objela. Zase jsem přeřadila a selápla plyn. U vyděla jsem cílovou rovinku. Vyhrála jsem! Super! Zastavila jsem u Eatna vystoupila a vzala si cenu. ,,Tak zase pøítì." Chtìla jsem nasednout do auta, ale rozpoutal se zmatek.Vude vichni utíkaly a køièely. ,,Eatne!! Co se dìje?!" ,,Nìjací poldové! Jeï!" ,,Tak to ne! Nenechám tì tady a stejnì bude to zábava!" A se smíchem jsem vyrazila do boje. Musela jsem ubrat sílu abych nikomu neublíila, ale jinak to byla zábava. ,,Queen! Pozor!" Z pravé strany se ozval Eatnuv køik, ale nestihla jsem se podívat a u na mì letìl nìjaký tít. Jen tak tak jsem ho chytila. Podívala jsem se na majitele toho freasbí. No to mì podr! Nejhorí klaun na planetì. Sám Capitan America to bych mìla být poctìna. S radostí jsem s ním zaèala bojovat. Chtìl my dát pravej hák, ale ten jsem s klidem vykrila. ,,Bojuje dobøe na holku." Køikl na mì kdy dostal ránu do bøicha. ,,To jsi nevidìl ve." Skoèila jsem pøes nìj salto a zezadu do nìj kopla s heknutím spadl. ,,Ou nedala jsem moc síly nemám ubrat abys sis nic neudìlál?" Chtìl mi nìco øíct, ale výstøel z pistole ho pøeruil. Ucítila jsem malé típnutí v lýtku. Podivala jsem se na støelkyni. Á nae black widow, tak to bude zábava. Nasadila jsem oblièej alá jsem ílenec a mám chu tì zabít. V oèích se ji na chvíli mihl strach. S køikem jsem se za ní rozbìhla. Zaèala po mì støílet, ale vem støelám jsem se vyhla. Bojuje dobøe, ale má tam nìjaké chyby. Hodnì si nekrije pravou stranu. Moná si myslí, e jsem snadný cíl. Urèitì èeká, e zautoèím na pravou stranu. Udìlala jsem, e ji míøím na nekrité místo. Chtìla po mì skoèit, jene jsem ji uhla stranou a silným úderem ji sloila na zem. Vytáhla jsem nù, který u sebe nosím v skryté kapse pod trièkem. Nù jsem ji pøiloila ke krku. To, u se k nám blíli ostatní Avengers. ,,Stujte nebo ji podøíznu!!" Vichni se jak psi zastavily. ,,Tak a teï vechny zbranì na zem a kopnout je mì. A rychle!" Vichni se podívaly na Capitana Americy. Capitan pomalu dával zbranì na zem a ostatní udìlali stejnì. ,,Tak a teï mi øeknìte proè tu jste." Slova se ujal Iron man. ,,Dostali jsme za úkol tì chytit a pøivést Furymu. Tak pùjde po dobrém nebo po zlém?" ,,Myslím e nejsi v pozici abys rozkazoval." S úsmìvem jsem pøitlaèila nù k jejímu krku. ,,Teï se domluvíme. Já ji pustím a nezabiju a vy mì necháte jít." ,,Tak dobøe. Necháme tì jít jen ji nic neïelej." ,,Dobøe, ale odvolejte vechny odstøelovaèe a Hawkeye." Kapitán zamumlal do komunikátoru. ,,Tak váení já vás teï opustím." Black widow jsem od sebe odstrèila a vyrazila ke svému autu. Chtìla jsem otevøít dveøe, ale schytala jsem dvì uspávací ipky. Poslední co si pamatuji bylo, jak jsem se sloila na zem.
Doufám, e se vám kapitola lbila. Moc se omlouvám, e jsem dlouho nic nepsala. Omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
Avengers a tajemství podsvětí
RandomPříběh mladé Elizabeth, která se stovky let schovává před vlastními schopnastmi...