Sıcak neler oluyor burada ... mia gözlerini hafiften açtı. Üstünde bir ağırlık vardı. Kalkmaya zorlarken yüzüne kan damladı. Zorlamalı bıraktı. Kanlar içinde olan kırıjet'in yüzüne baktı. Gözlerinden yaşlar gelerek hayır diye bağırdı.
Xander arkasında olan mia ve kırıjet'e bakıyordu. Büyü direncin beklediğimden güçsüz cıktı. Kırıjet 3 haftada sadece bu kadar mı güçlendin tam bir hayal kırıklısın derken onune dönüp hafif yanıkları olan erlis'e baktı. Sen beklentilerimi asmıssın 8 gün icinde bu kadar güçlenecen aklıma gelmezdı.
Erlis disinı sıkarak ileri doğru adım attı. Xander yanına yaklaştı. Paltosu patlama yüzünden parcalanmıstı. Xander elini kılıcına götürdü. Gel derken erlis xander'in yanından geçti. Xander hee diyerek arkasına döndü. Erlis deminki saldırı yüzünden silkelenerek yürüyordu. Mia yanına gelmisti. Mia ağlayarak kırıjet'in sacını okşuyordu. Erlis sol gözünden kan geliyordu. Simca dedi. Erlis içinden simca ucarak cıktı. Erlis'in etrafında tur atarak durdu. Erlis dedi. Gözünü erlis üstünden alamıyordu. Elini sıkarak xander'e baktı. Sacları siyah dönerken erlis simca'nın kolunu tuttu. Simca afallarak erlis dedi. Erlis derin bir nefes alıp kırıjet'i mia'nın üstünden kaldırdı. Mia hemen yerden kalkarak kırıjet'e sarılarak tili'nin kabuğuna doğru çekti. Simca erlis'in omzuna dokundu . Sacları siyah olumu yavaslamıstı. Erlis onu yenemezsin bırak izin ver senin icin dövüşüm derken erlis kafasını geri cevirip gülümsedi. Simca ben iyi olucam derken arkasına döndü . Paltosunu kenarından tutarak çekti. Palto ve elbiseleri tamamen parcalanmıstı. Xander gülümseyerek beni yeneceğini mi düşünüyorsun derken gözü erlis'in baklavalarına takındı. Gercek hayatta egzersiz yapıyorsun sanırım dedi. Erlis sag elini yumruk yaparak sol elinin avucuna vurdu. Gözlerini yumarak izin ver simca onu yenicem dedi. Simca erlis'in arkasında avucunu sıkarak daha ne kadar güçlüsün gibi davrancaksın erlis bu oyunda eğer ölürsen... (yutkunarak sessizce) ölüceksin dedi. Xander kılıcını dokunmalı keserek demir eldiveni cıkarttı. Yere attı an yerde catlaklar olustu. Erlis'e bakarak parmaklarını kıtlattı. Yumruk yumruğa dövüşelim diyorsun demek ... ( kendi üstüne bakarak ) özür dilerim zırhımı çıkartma unuttum hemen cıkartıyorum dedi an erlis beyaz dumanlar sacalarak xander'in yanında belirdi. Erlis sag kolunu sıkarak xander'in karnına doğru yumruk attı. Xander bir kac adım geri attıp disini sıkarak erlis'e baktı. Erlis sol elini havaya kaldırıp gerek yok o zırhını paramparca edicem dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME:ILERLEYIS
Ficção GeralHersey Exsix oyun şirketine 3'üncü yöneticinin gelmesiyle başladı. Dunyanın en büyük online sanal oyun tum ülkelerde milyonlarca oyun tutkunu tasarlamıs oldukları oyuna ilgisini cekti. Herşey çok güzeldi... Ama ne yazık ki bu sahte bir gü...