festival 5.bolum

15 1 0
                                    


Neler oluyor? Neden kalp atısımı duyamıyorum? Canım neden çok yanıyor? Ben...... ölüyor muyum?

      Ortalık simsiyah oldu. Koridor  boyunca Yavas adım sesleri  erlis'e doğru  geliyordu. Erlis göğsünde kocaman delikle arkasına döndü. Gözlerini gözlerini yumup göz yaşları akmaya başladı. Özür dilerim kont dracula yeteneğini kullanmana rağmen kaybettim... derken kontdracula elini erlis'e uzattı. Cidden o adam senden çok güçlü ama sırf güçlü diye 1 ay sonra ele gecircem bedene zarar vermesini istemem o yüzden sadece bu seferlik gücümün %20 sini sana veriyorum. Kalk ve ona gününü göster erlis...

Xander elini yavasca eğip koluna sag tarafa salladı. Erlis xander elinden düşüp birkac metre sürüklendi. Xander basını geri cevirip sıra sızde dedi. Kırıjet sol elinu yere koyup ayağa kalktı. Mia kirijet'in pantolundan tutup çekti. Kirijet onu yenemezsin teslim olalım derken kırıjet neden dedi. Mia afallarak o bizden... derken kırijet sol isaret parmagıyla mia gösterdi. Biz güçsüz olduğumuz icin bize ezme hakkı vermez hem ( kırıjet gözlerini xander dikip etrafında rüzgar ateş su topu oluşturdu. ) onunla alıp veremedim var . Xander iki elini önüne getirerek alkıslama başladı. Bravo kırıjet güçlendiğini görmek beni çok mutlu etti sonucta eskisi gibi güçsüz olsan hiç eğlencesi olmazdı deyip kahkaha atmaya basladı. Vücudu bir saniyede olsa titredi. Xander sol ayağına baktı. Neden sol ayağım karıncalanıyor derken birden zırhı su ile dolup tasmaya başladı. Kırıjet elini ileri doğru acıp xander baktı. Element kontrulunu öğrendim xander sadece iyi izle ( kırıjet serce parmagını hafiften büktü) bir parmagımla neler yaptıgımı dedikten sonra xander zırhının içindeki su birden rüzgar dönüşmeye basladı. Xander disini sıkarak saka yapıyorsun derken kırıjet elini sıplattı.

Seviye 1 alcalan hortum

Xander zırhının icinden hortumdan silkeleniyordu. Bir yandan disini sıkıp kırıjet bakıp pislik dedi. Bir ekran belirdi. Uyarı yazıyordu. Canınızın %40 kayboldu. Hortum durmustu. Xander derin nefes alıp deminki soğuk bakısla kirijet baktı. Elini ileri uzatarak zırhına hafiften vurdu. Hepsi bu kadar mı?

Xander
Hp 4200 (4650)

Hp4650 (4650)

Xander gülümseyerek kirijet dedi. Birden her taraf ölümcül bir aura kaplandı. Tam bir hayal kırıklısın dedi. Kırijet disini sıkarak  sadece bir adım arkandayım xander sen daha ne olduğunu  anlamadan seni gecicem derken durdu. Alnından ter damlası düştü. Saka yapıyorsun  değil mi ? Önünde  bir ekram belirmişti.
 

         Ölüm tabusu aktifken saldırılarınız %70 güçsüzlesir.

  Ölüm tabusu hedef erlis 
 

 
    Pekala deyip derin  bir nefes aldı. Arkasına dönüp mia bana  su büyülerinle destek olur musun dedi.  Mia biraz afallarak kafasını salladı. Mia sol kolunu sag omzuna atarak alt dudağını  ısırdı. Korkuyordu... ölmekten  demin yasananlar yüzünden elleri hala titriyordu. Gözlerini  xander dikti. Kısık bir sesle ayağa kalktı. Batı Ateş ülkesinin gururu altın prens xander dedi. Xander kaslarınü catarak  mia baktı.mia  birkaç adım atıp  kırıjet'in yanına geldi. Altın prens sen kötü birisin dedi an xander kılıcını  sapına dokundu gibi  mia ve kırıjet  vücudu hareket etmeli kesti.  Xander kılıcıyla onlara yaklasıyordu. Mia disini sıkarak içinden  özür dilerim abla bu oyunu beraber bitirip  evimize sapa saglam gidecemize soz vermiştik  ( xander bastıgı yerlerden kara dumanlar çıkıyordu.) Galiba eve tek basına gideceksin abla
  
     Xander kılıcını  havaya kaldırdırmıstı. Kılıcını  mia vuracakken durdu. Kafasını geri cevirip saka gibisin  deyip gülmeye  basladı. Senin ( erlis nefesi görünüyordu) kalbini ( gözlerini  xander dikmisti. ) parcaladım. Erlis gözlerini  yumup silkelenerek yere dusme başladı.  Xander  saçları  dalgalanarak nerde kalmıştık diye mia kılıcını vurmustu.  xander gözlerinden  ates sacıp kılıcını havada tutan simca'ya bakıyordu. Yerinde olsam uzlu dururdum yardımcı program  derken simca sacları tamamen sıyah olmustu. Xander gözlerin küçülüp büyüme  başladı.
  Simca xander  yanına yaklaşıp  kulağına  seni öldürürüm  dedi. Hem senin rakipin hala ayakta ( xander icinden ne demek istiyorsun derken simca eliyle erlis'i gösterdi. ) bak ( gülümseyerek  ) erlis'im hala seninle dövüşmek icin can atıyor ( simca gözlerinden nefret dolu bakısla xander baktı) xander sen suanki erlis'i yenemezsin dedi. Xander disini sıkıp  saçmalık  dedi. Saçı  havada dalgalanarak kafasını arkasına cevirdi. Şaşırarak  bu tamamen saçmalık  senin ölmüş olman gerekiyordu.
  
    Ortalık  kararmıstı. Ne erlis ne diğerleri  hiçkimse  yoktu.  Arka taraftan giderek artan sıcaklık vardı. xander gözlerinde  korkmuş  bir tavırla basını arkasına cevirip cerberus dedi. Cerberus ona yaklasıyordu. Zavallı gibi görünüyorsun xander cidden beni  yendigin o günku xander sen değilmiş  gibi  

 GAME:ILERLEYISHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin