part-1📎📎📎

27.6K 1K 22
                                    

📎📎📎

​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ဒီ​ေန႔အရမ္​းစိတ္​လႈပ္​႐ွား​ေနတယ္​!
ဒီ​ေန႔သူအထက္​တန္​း​ေက်ာင္​းစတက္ရ​မယ္​့​ေန႔!
အခန္​းထဲကမွန္​​ေ့႐ွမွာရပ္​ပီး​ဆံပင္​​ေလး​ေတြကိုသပ္​တင္​လိုက္​တယ္​!
*yesss!!! perfect! *
​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔က*Xiao gp *ရဲ႕တစ္​ဦ တည္​း​ေသာသား!
အ​ေဖ​ေရာ^အ​ေမကပါအလိုလိုက္​တဲ့အျပင္​လိုတာရႏိုင္​တဲ့သူ႔ဘဝကၿပီးျပည္​့စံုမႈအျပည္​့နဲ႔!
သူ႔အထက္​မွာနိုင္ငံျခားမွာ​ေက်ာင္​းတက္​​ေနတဲ့အမတစ္​​ေယာက္​႐ွိတယ္​!
*​ေ႐ွာင္​ယြမ္​လီ*
သူမကလည္​းသူ႔နည္​းတူပင္​^​ေရႊဘံုစံမင္​းသမီး​ေလး!
မတူတာက​ေတာ့သူမကအႀကီးပီပီထက္​ျမက္​ပီးမိန္​းမဆန္​တယ္​!​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔က​ေတာ့အလိုလိုက္​ခံ​ေကာင္​​ေလးဆို​ေတာ့က​ေလးဆန္​တယ္​!လိုခ်င္​တာမရမခ်င္​းသူ႔မိဘ​ေတြကိုခြၽဲတယ္​!ဒါ​ေပမဲ့သူရဲ႕က​ေလးဆန္​တဲ့အမူအရာ​ေလး​ေတြကပဲသူ႔ကိုလူခ်စ္​လူခင္​​ေပါ​ေစတဲ့အခ်က္​!
သူ႔မိဘ​ေတြကအလိုလိုက္​တဲ့အျပင္​သူ႔အမကလည္​းထိုနည္​းတူစြာပင္​!သူ႔​ေမာင္​​ေလး​ေပ်ာ္​မည္​ဆိုလ်ွင္​ၾကယ္​ကိုပင္​ခူးဆြတ္​​ေပးရန္​ဝန္​မ​ေလးသည္​့အမမ်ိဳး!!!

📎📎📎

~​အားက်န္​႔ ​ေက်ာင္​းသြား​ေတာ့မလို႔လား ~

​ဖိနပ္​စဥ္​တြင္​ဖိနပ္​စီး​ေနစဥ္​​ေမ​ေမ​ေရာက္​လာသည္​။

~ဟုတ္​ ​ေမ​ေမ ​ေက်ာင္​းစဖြင္​့တဲ့​ေန႔ဆို​ေတာ့ ​ေစာသြားမွဆရာမ​ေတြကသ​ေဘာက်မွာ ~

~မနက္​စာ​ေကာ မစား​ေတာ့ဘူးလား  ~

~​ေတာ္​ပီ ​ေမ​ေမ သားဗိုက္​မဆာလို႔ သြားပီ​ေမ​ေမ မြ^ ~

​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔သူ႔​ေမ​ေမပါး​ေလးအားနမ္​းကာအသင္​့ရပ္​ထား​ေသာကား​ေပၚသို႔တက္​လိုက္​သည္​။
ထို႔​ေနာက္​ကား​ေလး၏ဦ တည္ရာ​သည္​​*Dream*ကိုယ္ပိုင္အ​​ထက္​တန္​း​ေက်ာင္​းသို႔^.....

📎📎📎

~​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ ငါဒီမွာ ~

​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ ကား​ေပၚမွဆင္​းဆင္​းခ်င္​း​ေက်ာင္​း​ေ႐့ွတြင္​ရပ္​ကာသူ႔အားလက္​လွမ္​းျပ​ေန​ေသာသူ႔အခ်စ္ဆံုးသူင​ယ္​ခ်င္​းႀကီး.....
*ဝမ္​​ေဟာက္​ရႊမ္​း* ရႊယ္​ယမ္​^ အား​ေတြ႔လိုက္​ရသည္​။
*ဝမ္​​ေဟာက္​ရႊမ္​း*သည္​​ေ႐ွ​ာင္းက်န့္နွင့္ခင္မင္ခဲ့သည္မွာ​​​​​​အလယ္​တန္​းကတည္​းကအခုအခ်ိန္​အထိ​ပင္​။
သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ခင္​မင္​သြားပံုလား!
အင္​း^​ေျပာရရင္​နဲနဲ​ေတာ့ထူးဆန္​းတယ္​!
ဝမ္​​ေဟာက္​ရႊမ္​း နဲ႔​ေ႐ွာင္​​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔!
မူလတန္​းကတည္​းကဒီကိုယ္​ပိုင္​​ေက်ာင္​းမွာတက္​လာတာ!
စ​ေတြ႔ကတည္​းကႏွစ္​​ေယာက္​ကခပ္​တန္​းတန္​းပဲ​ေနတယ္​!
​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ကတစ္​ျခားသူငယ္​ခ်င္​း​ေတြနဲ႔!​ေဟာက္​ရႊမ္​းကလည္​းတစ္​ျခားသူငယ္​ခ်င္​း​ေတြနဲ႔​ေပါင္​းတယ္​!
မူလတန္​းသာပီးသြားတယ္​!သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​တစ္​​ေယာက္​နဲ႔တစ္​​ေယာက္​စကားမ​ေျပာတဲ့အျပင္အ​ၾကည္​့ခ်င္​း​ေတာင္​မဆံုၾကဘူး!
ဒါ​ေပမဲ့ အလယ္​တန္​း​ေရာက္​​ေတာ့သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​တစ္​ခံုတည္​းထိုင္​ရတယ္​!အရင္​သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကလည္​း​ေက်ာင္​း​ေျပာင္​းသူက​ေျပာင္​း!အခန္​းကြဲတဲ့သူကကြဲနဲ႔!
အစပိုင္​း​ေတာ့သူတို႔စကားမ​ေျပာျဖစ္​ျကဘူး!
အဲ့ဒီ့​ေန႔!သူတို႔စကားစ​ေျပာတဲ့​ေန႔ကမိုး​ေတြရြာ​ေနတယ္​!
​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔သူ႔ရဲ႕ဂိမ္​းစက္​​ေလး​ေက်ာင္​းကိုယူလာတဲ့​ေန႔!
သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​စကားစ​ေျပာျဖစ္​ခဲ့တယ္​!
ဂိမ္​းအ​ေၾကာင္​း​ေတြကစပီး​ေတာ့^
ပီး​ေတာ့သူတို့အရမ္​းခင္​သြားၾကတယ္​!
အဲ့​ေန႔ကစပီး​ေနာက္​​ေန႔​ေတြ^အခုခ်ိန္​ထိပဲ^
တစ္​ျခားဘယ္​သူနဲ႔မွသူတို႔မ​ေပါင္​း​ေတာ့ဘူး!
အျမဲတမ္​းလိုလိုဂိမ္​း​ေတြအ​ေၾကာင္​းပဲသူတို႔​ေျပာျကတယ္​!
တစ္​ခါတစ္​​ေလ​ေတာ့ဇာတ္​ကား​ေတြအ​ေၾကာင္​း!
အ​ေနာ္​​ေျပာခဲ့သားပဲ!သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ခင္​မင္​သြားပံုကထူးဆန္​ပါတယ္​လို႔^ဒါမွမဟုတ္​^ နဲနဲ​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​ႏိုင္​တယ္​လို႔​ေျပာရမလား!
ဂိမ္​းစက္​တစ္​ခု​အစျပဳ ပီးအခင္​ဆံုးသူငယ္​ခ်င္​း​ေတြျဖစ္​သြားလို႔!.....

📎📎📎

~​ေစာလွခ်ည္​လား ​ေဟာက္​ရႊမ္​းရ ~

အ​ေၾကာင္​းအရင္​းကိုသိ​ေသာ္​လည္​းတမင္​​ေမးလိုက္​သည္​!

~ငါ့ႏွလံုးသား​ေလးကိုအရမ္​းလြမ္​း​ေနပီကြ! သြားၾကမယ္​ ငါ့ႏွလံုးသား​ေလးရဲ႕သခင္​ဆီကို ~

~​ေအးပါကြာ! ~

​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔နဲ႔​ေဟာက္​ရႊမ္​းတို႔သူတို႔​ေက်ာင္​းႀကီးအား​ေက်ာခိုင္​းကာဦ တည္ရာမွာ​မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​တြင္​႐ွိ​ေန​ေသာတကၠသိုလ္​​ေက်ာင္​းထဲသို႔^.....

📎📎📎

Note💙

ဟီး😁 တိုသြားတယ္​​ေနာ္​!
​ေဝဖန္​​ေပးခဲ့ပါဦ 😊

Next ep is coming soon😎

<20-8-19>

CHAY《completed》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora